2012. augusztus 13., hétfő

Megjöttünk!!!

A nagyon hosszúnak tűnő repülőút után végre valami jó hír.
-MEGJÖTTÜNK!-harsogtuk Abby-vel egyszerre.
-Na akkor most merre?-kérdezte Abby.
-Hát..én találtam a neten egy hotelt, a Hangout hotelt. 4 csillagos hotel, nagyon rendezett, tiszta, jó a kiszolgálás és nagyon olcsó.
-Akkor? Mehetünk?
-Persze...-mondtam.-De..ömm...
-De mi?-kérdezte Abby kicsit idegesen.
-De merre?
-XD. Kemény vagy! Megnézted a hotelt, de azt nem tudod, hogy merre kell menni. Szép.!
-Jól van.! Bocsi!
-Semmi baj! Csípjünk el egy taxit és már ott is vagyunk!
És pont jött egy taxi. Szerencsére nem kellett sokat várni. Betettük a csomagjainkat a csomagtartóba és beültünk hátra.
-Jó napot!-mondtuk Abby-vel egyszerre.
-Jó napot! Merre lesz az út?-kérdezte a taxisofőr.
-A Hangout hotelbe, legyen szíves!-mondtam.
-Hangout hotel! Hát akkor indulás!
És 3-4 perc után már ott is voltunk a hotel előtt. Kiszálltunk, kivettük a csomagjainkat és láttam amikor Abby előveszi a pénztárcáját.
-Hagyd csak! Majd én!-mondtam és eltoltam a kezét.
Abby nem szereti, hogyha én fizetek valamit. Én meg azt nem szeretem, ha ő fizet valamit. Ezért kaptam is.. Olyan csúnyán szokott ilyenkor nézni..Wáááá! Ilyenkor még a hideg is kiráz! brrrr
-Na. Itt vagyunk!-mondtam mosolyogva, de Abby még mindig azzal a nézéssel figyelt engem. Egyből lefagyott a mosoly az arcomról.
Bementünk. Odamentünk a recepcióshoz.
-Jó napot, hölgyeim! Miben segíthetek?-kérdezte a recepciós csávó. Ő tényleg még csak csávó volt, mert 30-nál több nem lehetett.
-Jó napot! Szobát szeretnénk foglalni!-mondta Abby.
-Milyen szobát szeretnének?
-Ha lehetne akkor olyat szeretnénk, hogy 2 darab kétszemélyes ágy van benne és van erkélye.-mondtam hirtelen.
-Szerencséjük van! Pont egy olyan szobánk van még! Itt vannak a kulcsot!-mondta és mindkettőnk kezébe nyomott egy-egy kulcscsomót.
-Köszönjük!
-És mennyi időre szeretnék kivenni?
Kérdőn egymásra néztünk Abby-vel, de én gyorsabb voltam.
-Egy hónapra!-mondtam.
Tudtam, hogy Abby nem hagyja szótlanul..Bokánrúgott.XD
-ÁÚÚÚÚ!!!-ordítottam.
-Valami baj van, kisasszony?
-Nincs semmi. Csak megfájdult a lábam.
Most én is gyilkos tekintetet meresztettem Abby-re.
-Akkor ez így összesen....11.098.000 font. (az 31ezer forint)
-Az tényleg nem sok!
Már nyúltam a pénztárcámért, de most Abby volt gyorsabb.
-De ez sok! Nem fizetheted ki egyedül!-förmedtem rá.
-De igen! Dina! Nem fizethetsz mindig te mindent! Majd, ha szükségem lesz valamire akkor majd az te fizeted!-mondta Abby.
-Rendben!-és lepacsiztunk.
Abby kifizette és már indultunk is felfelé. Persze lifttel, mert a 4.re elég nehéz lett volna felvinni a cuccainkat.
Miután felértünk és nagy nehezen kinyitottuk az ajtót, bementünk és kipakoltunk. A szoba tényleg nagyon jól nézett ki. Mindent elosztottunk Abby-vel. Neki is lett 2 gardrób és nekem is. Neki is lett 2 éjjeliszekrény és nekem is. Neki is lett 2 kis szekrény és nekem is. A fürdőben ugyanígy. Volt ott 3 fiókos szekrény, egy-egy saját és a 3. az közös. :) Miután kipakoltunk beszélgettünk, arról, hogy mi is legyen a ma esti program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése