2012. augusztus 26., vasárnap

23. rész-Niall!

Reggel mikor felkeltem, ki akartam menni megnézni a postát és kiengedni Zurit is hogy hagy szaladgáljon. Már nyitottam ki az ajtót. Kimentem. Mikor kiértem teljesen ledöbbentem. Niall feküdt az ajtó előtt.
-Niall! Kelj fel! Mit keresel te itt?-keltettem fel.
-Szeretlek Dina!-mondta. A hangját már alig lehetett hallani annyira le volt gyengülve. Segíteni akartam neki felállni. Megfogtam. Annyira ki volt hűlve hogy az eszméletlen.
-Gyere be gyorsan!-mondtam, megragadtam és nagy nehezen be tudtunk menni.
Leültettem egy székre, adtam neki inni és ennivalót. Bementem a szobába ahol aludtam és kihoztam a takarómat. Rátekertem Niall-re.
-Niall enned kell!
-De nemtudok!
-Miért nem?!
-Mert....-nem mondott semmit és csak annyit vettem észre, hogy lecsukódott a szeme. Felkeltem a székről és elkezdtem ébresztgetni.
-Niall! Légyszives kelj fel! Nem akarlak elveszíteni!-mondtam és elkezdtem könnyezni.
Szerencsére Bella pont kijött a konyhába és áthívta az orvost, aki ugyanabban az utcában lakott ahol Bella.
-Nincs semmi baja, csak nagyon fáradt és nagyon mélyen alszik. Ha felkel viszont adjanak neki meleg teát és valami ételt mert nagyon le van gyengülve.-mondta az orvos.
-Köszönjük!-mondtuk Bellával.
-Ha rosszabb lenne az állapota szóljanak és jövök egyből.
-Rendben!-mondtam és kikísértem.
Odamentem Niall mellé, megfogtam a kezét és ott maradtam mellette.
Öt óra eltelt! Már nagyon ideges voltam hogy mi van vele...Jó. Lehet hogy hülye volt, de szeretem és nem tudnék nélküle élni.
Délután 5 óra felé megkértem Bellát hogy menjen ki egy kicsit Zurival, játszani. Kb. egy fél órát voltak kint, aztán bejöttek.
-Még mindig semmi?
-Nem.-mondtam szomorúan.
Ez a mai nap nem volt valami jó. Már sötét volt, kb. 7 óra lehetett. Niall elkezdett mozgolódni. Egyből felkaptam a fejem.
-Bella gyere lécci, melegíts teát!-ordítottam.
Bella rohant, gyorsan felmelegítette a teát és csinált egy szendvicset. Niall kinyitotta a szemét.
-Dina!-nyögdécselte.-Szeretlek!
-Én is szeretlek Niall.!-mondtam és odaadtam neki a teát. Aztán pedig a szendvicset. Miután megitta a teát és megette a kaját, már sokkal jobban nézett ki. (pont úgy mint a férfi a NeoCitrán-os reklámba XD) Amikor már Niall-nek lett életkedve bemutattam Bellának és aztán kimentünk az udvarra Zurival.
-Héj, Bella! Nem lenne baj ha Niall is itt maradna?-kérdeztem.
-Dehogy baj! De nincs több szoba.! Veled kell aludnia!-mondta Bella huncutan.
Nevetni kezdtünk. Mostmár sokkal nyugodtabb voltam, mivel Niall felébredt. :') Nemsokára bementünk és elaludtunk.

2 megjegyzés: