2012. augusztus 28., kedd

27. rész-A hír

A fiúk este hazakísértek, hazamentek, mi felmentünk és elaludtunk.

#reggel#
Mikor felkeltem, Abby nem volt már az ágyában és Zuri sem volt a helyén. Felkeltem, megreggeliztem és megmosakodtam. Amikor felöltöztem, Abby és Zuri pont felértek és adtam enni Zurinak.
-Ja amúgy Niall mondani akar neked valamit!-kezdte Abby.
-És mit?
-Nem tudom. Nekem se mondta el.
-És ők jönnek vagy mi menjünk?
A szobába néma csend lett.
-Menjünk mi! Már úgyis régen voltunk!-mondta Abby.
-Okés! De akkor készülődj én pedig felkeltem Bellát és leszólok Emmának is.-mondtam.
-Rendben!
Lerohantam Emmához és elkezdtem dörömbölni az ajtaján. Hamarosan ajtót nyitott.
-Mivan?-kérdezte nyűgösen.
-Megyünk a fiúkhoz! Öltözz!-mondtam és rohantam vissza a szobánkba.
Odamentem a Bellával közös ágyunkhoz és elkezdtem rázni.
-BELLA! Kelj fel! Megyünk a fiúkhoz!-ordítottam.
Bella mihelyst meghallotta, hogy 'megyünk a fiúkhoz', kiugrott az ágyból és gyorsan felöltözött és megmosakodott.
-Oké! Nem kell ennyire sietni! Ráérünk!-állítottam le, de már kész volt.
Emma feljött, Abby kész lett és elindultunk pontban 10 órakor. Sétáltunk az utcán és tök váratlanul a fiúk ott jöttek velünk szemben. ._. o.O Mindannyian csak néztünk magunk elé.
-Ti hogy kerültök ide?!-kérdeztük egyszerre.
-Ti hogy kerültök ide?-kérdezték a fiúk.
Elnevettük magunkat.
-Hozzátok indultunk!-mondtuk.
-Mi meg hozzátok!-mondták.
Odajöttek hozzánk megfogták a kezünket és elindultunk hozzájuk. Nemsokára odaértünk és bementünk.
-Szóval mi lenne a nagy hír?-kérdeztem.
-Hát...-kezdte Niall.
-Igen?-kérdeztük egyszerre.
-Holnap turnézni indulunk!-mondta Harry.
-Klassz! Akkor hazamegyünk és gyorsan...-mondta Emma.
-Hát ez a baj!-mondta Zayn.
-Nem jöhettek velünk!-mondta Louis.
-Nem akarjátok hogy veletek menjünk?-kérdezte Abby.
-De nagyon is! De Paul nem engedi!-mondta Niall.
-Danielle sem jöhet! Pedig Paul imádja őt!-mondta Liam.
-Hmmmm...Értem!-mondtuk.
-De már szóltam Danielle-nek. Bármikor beugrik hozzátok, ha nincs táncórája. Meg mondta, hogy elmehetnétek strandra és vásárolni meg ilyen csajos dolgok.-mondta Liam.
-Okés!-mondtuk Bellával. Mi ketten imádtuk Danielle-t, de most nem mutattuk ki az izgatottságunkat, mivel holnap elmennek a fiúk...
-Én elmegyek. Elbúcsúzok Dan-től. Sziasztok!-mondta Liam és megölelt minket egyesével.
-Szia!-köszöntünk.

2 megjegyzés: