2012. augusztus 18., szombat

7. rész-Indulás a koncertre!

-Úristen!-riadtam fel.
Valaki csengetett. Ránéztem az órára. Ajjajj! Reggel 9 óra. Emma megjött. És mi még szinte fel se keltünk. Kikeltem az ágyból és kinyitottam az ajtót.
-Jóreggelt!-köszöntem Emmának és majdnem összeestem a fáradtságtól.
-Szia! Ti még csak most keltetek fel?-kérdezte.
-Én! Abby még alszik!-mondtam.-Gyere be!
Bementünk Emmával és odamentem Abby ágyához.
-JÓREGGELT VIETNÁM!!!!!-ordítottam.
-Mivan??!!-kérdezte Abby nyűgösen.
-Reggel 9 van! El fogunk késni!! Öltözz!!-mondta Emma.
Abby hatalmasra nyitotta a szemét és gyorsan kipattant az ágyból.
-Stipp-stopp a fürdő!-mondtam, de Abby már bement.
-Addig te öltözz!
-Okés!
Gyorsan magamra kaptam a már kikészített ruhákat. Abby tök gyors volt és készen volt a mosakodással. Ami kész csoda, mert kb. 15-20 percig szokott neki tartani. Aztán bementem én is, megmosakodtam és kisminkeltem magam, de nem nagyon mert utálom ha nagyon feltünő vagy túl sok. Kb. 5 perc alatt kész voltam.
-Ti nem vagytok éhesek?-kérdezte Abby.
-De! Én nagyon!-mondtam.
-Én is!-mondta Emm.
Abby gyorsan elővett 3 tálat, a gabonapelyhet és a tejet.
-Abby! Elővennéd a kakaót is?-kérdeztem.
-Persze.!-mondta Abby.
Utálom, ha nincs kakaópor mert akkor szinte semmi íze nincs a müzlinek. Gyorsan megettük, fogtuk a cuccainkat és elindultunk.
-A busz 5 percnyire van innen és 10kor indul.-mondta Emma.
Ránéztem a telefonomra.
-O-ó! 10 óra lesz 2 perc múlva!-mondtam.
Egymásranéztünk és kézenfogva elkezdtünk futni. Nem bírtuk megállni röhögés nélkül. Az utcán mindenki minket nézet. 1 percnyi rohanás után megálltunk a buszmegállóban és kifújtuk magunkat.
-Kiszakad a tüdőm!-mondtuk Abby-vel egyszerre.
1 perc múlva megérkezett a busz. Felszálltunk és már nagyon izgatottak voltunk. Jókor jut eszembe...
-Itt vannak a jegyeitek?
Emma kihúzott egy papírdarabot a táskájából.
-Itt van!-mondta Emm.
-Az enyém is!-mondtam.
Abby vadul kereste, de a végén előhúzta ő is.
-Huhh, megvan!-fellélegzett.
Olyan szép helyeket láttunk.. És Emma is most látta csak először. De én mondjuk nem is nagyon figyeltem, mert Niall-ön járt az agyam.. Hogy mi lesz hogyha tudok vele beszélgetni?.. Milyen lehet abba a gyönyörű kék szemébe nézni?.. Milyen lehet a hangja élőben?.. Milyen illata lehet?.. Milyen lehet megérinteni őt?...

*Abby szemszöge*
Nagyon ideges voltam. Nem hittem el, hogy megtörténik ez velem és Dinával. Nagyon régi álmunk, hogy találkozzunk velük. Csak ugye Louis-nak ott van Eleanor. Soha nem lehet az enyém....:(

*Emma szemszöge*
Dina szerencsés csajszi. Tuti összejön neki Niall-el. Nekem és Abby-nek semmi esélyünk nincs, mivel Louis-nak ott van Eleanor, Zayn-nek pedig Perrie. Reménytelen eset vagyok!!

2 megjegyzés: