2012. augusztus 21., kedd

14. rész-Randi

Reggel arra keltem, hogy jött egy SMS-em.
-"Szia Dina! Ma, délelőtt 10re érted megyek. Ja és hozz fürdőruhát. Csak nem tudom hol laksz. Visszaírnál lécci.? Niall"
-Basszus! Minek kell fürdőruha??!!
Gyorsan visszaírtam neki.
-"Szia! A Hangout hotelben, a 199-es szobában. Remélem idetalálsz! ;) Dina ."
Felkeltem az ágyamból, letusoltam, felöltöztem, lementem Emmához, felkeltettem, elkértem a körömlakkják, visszamentem a szobánkba, felkeltettem Abby-t, elkértem a rúzsát és máris fél 10 volt.
-Fél óra és itt van Niall.
-Nyugi, nem lesz semmi baj!-nyugtatgatott Abby.-És amúgy hova fogtok menni.?
-Nem mondta el! Titok!
Gyorsan megreggeliztem. Megint müzli volt. -.-" XD De finom volt. Szeretek müzlit enni. :3 Miután megettem mentem fogat mosni. Megigazítottam a hajamat és a ruhámat.
-Abby! Nem lenne baj ha magammal vinném a rúzsodat?-kérdeztem.
-Nem baj! Vidd csak!
Már 10 óra volt. Itt az idő! Megöleltem Abby-t.
-Sok sikert!-mondta.
-Köszi.! Ja és nem tudom mikor jövök!
-Nem baj! Érezzétek jól magatokat!
-Okés!
Kinyitottam az ajtót. Niall nagyon jól nézett ki, mint általában. . . És most csak annyit láttam, hogy lefagyott. Egy fél percig nézett aztán megszólalt.
-Hűha! Gyönyörű vagy!-mondta.
-Köszönöm! Te is nagyon jól nézel ki!-válaszoltam.
-Akkor. . .Mehetünk?
-Persze.!
-Akkor mi megyünk! Szia Abby!
-Szia!
-Sziasztok!
Elindultunk lefelé.
-És szabad tudnom, hogy hová megyünk?-kérdeztem.
-Nem! Majd megtudod!-mondta Niall és mosolygott.
Beültünk egy kocsiba. Harry ült benne.
-Bocsi, de ő a legjobb söfőr.-mondta Niall.
-Szia Harry!-köszöntem.
-Szia Dina!
-Akkor Harry! Ahogy megbeszéltük!-mondta Niall.
-Okés!
Elindultunk. Nem sokat mentünk, hamar odaértünk a helyre. Nagyon szép látvány volt.
-Harry.! Majd csörgök!
-Rendben!
-Ez nem az a hely ahol a What makes you beautiful-t forgattátok?-kérdeztem.
-De! Ez az!
-Ez olyan gyönyörű!
-Gondoltam, hogy tetszeni fog! És van egy meglepetésem!
-Miaz?
-Az titok! És most egy kicsit csukd be a szemed!
-Okés!
-De tényleg ne less! Mert akkor nem lesz meglepi.!
-Jóó!
Hallottam lépteket, de fogalmam nem volt, hogy ki lehet az. És egyszer csak abbamaradt. Aztán már csak azt hallottam, hogy Niall  röhög. Megint lépteket hallottam, de csak kettőt.
-Kinyithatod!-ordította Niall lentről.
Kinyitottam a szemem, de Niall nem volt sehol. Lenéztem a földre és ott volt egy papír, lefogva egy kővel. Felvettem a papírt.
-"Gyere le és ülj le a farönkre!-Niall"
Lementem és leültem a fára. Vártam, de sehol senki. Arra gondoltam, hogy várok még egy percet és ha nem jön elindulok haza. De a kisház felől, egyszer csak megszólalt egy gitár. Odanéztem. Niall gitározott és a fiúk (Liam, Harry, Louis és Zayn) is itt voltak. És a What makes you beautiful-t énekelték. Annyira jó volt. Még soha nem énekeltek nekem. *-*
Mikor vége lett a számnak, Niall odajött hozzám és nyújtotta a kezét, hogy jöjjek le.
-Öltözz!-mondta a háttérben Harry.
-Mi?!-értetlenkedtem.
-Vedd át a bikinidet!-mondta.
-A kis házban van fogas. Oda lepakolhatsz.!-mondta Liam.
-Köszi.-mondtam és felmentem átöltözni.
Bikini:



Átöltöztem és már mentem is vissza. A fiút is fürdőnadrágban voltak. Louis és Harry sunyin összenéztek.
-Mehet?-kérdezte Louis.
-Csak utánad!-mondta Harry.
Louis megfogta a karomat, Harry pedig a lábamat és becipeltek a vízbe. Bementünk egy darabig és beledobtak a tengerbe.
-NEEEE!!-visítottam. De már mindegy volt, mert már elengedtek.
Miután feljöttem a felszínre és megköszöntem, hogy ilyen aranyosak voltak és beledobtak a vízbe. Aztán kimentem a partra.
-Na! Zayn, Liam, Niall! Nem jöttök?-kérdeztem és összekötöttem a hajam.
-Felőlem mehetünk!-mondta Niall.
Kb. még egy fél órát voltunk a vízbe, aztán kimentünk a partra és röplabdáztunk. Az én csapatom nyert. ^-^ Szóval Louis, Liam és én. De nem nyertünk semmit. :D Nem fogadtunk. Már sötétedett. 
-Akkor mi megyünk is!-mondta Zayn.
-Hova mentek?-kérdeztem.
-Haza.! De én még maradok!-mondta Niall.
-Akkor jó mulatást!-mondta Liam.
-Köszi!-mondtam.
-Niall! Majd csörögj!-mondta Harry.
Niall már csak intett, hogy menjenek már el.
-Gyere! Sétáljunk egy kicsit!-mondta Niall és megfogta a kezemet.
Éreztem, hogy elpirulok és rámosolyogtam.
-És hova megyünk?
-Meglepi!
-:D Mennyi meglepi lesz még?
-Én úgy terveztem, hogy még ez az egy.-mondta.
Kis idő után elérkeztünk egy kis étteremhez, de senki nem volt itt. Az asztalunk kint volt a parton, az asztalon egy mini rózsacsokor és a tányérok. Gyönyörű volt mindezt holdfényben látni. Leültünk. Nem sokára a pincér hozta az étlapokat.
-Ezt csak miattam?
-Ki másért?
Lézegettem az étlapot. Aztán letettem.
-Választottál?-kérdezte Niall, mire én bólintottam.-PINCÉR!!!
Olyan vicces volt, ahogy Niall odaordított a pincérnek. A pincér odajött.
-Én rántott sajtot szeretnék, sült krumplival és majonézzel.-mondtam.
-Nekem mind egy csak hozzon valamit.-mondta Niall.
A pincér elment és nemsokára vissza is jött. Megkajáltunk, aztán beszélgettünk egy kicsit, fizettünk és visszamentünk a farönkhöz. Niall elővette a gitárját, elkezdett gitározni és énekelni. Olyan jó hangja van!! *o*  Miután befejezte az éneklést, leültünk a homokba.
-Hát nem szép?!-mondtam, miközben a holdfény megcsillant a vizen.
-De.-mondta Niall, megfogta a kezemet, közelebb jött és gyengéden megcsókolt.
Mostmár biztos! Ez lett a kedvenc napom! És lassan szétváltak az ajkaink.
-Na? Mehetünk haza?-kérdezte Niall.
-Igen.! Mennyi az idő?
-Este 10 körül van. Miért?
-Semmi, csak Abby.
-Ja. Akkor szólok Harry-nek.
-Jól van!
Harry értünkjött és hazavitt a hotelbe. Niall is kiszállt, de nem maradt itt.
-Jóéjt!-mondta, megölelt és nyomott egy puszit az arcomra.
-Neked is!-mondtam és én is adni akartam neki egy puszit, de pont megfordította a fejét, ezért véletlen a szájára kapta.-Bocsi! Nem így akartam!
-Semmi baj! Jóéjt!
-Jóéjt!
Beszállt a kocsiba és elmentek. Én felmentem és reménykedtem, hogy Abby még felvan.

2 megjegyzés: