2012. augusztus 21., kedd

13. rész-Komolyan?!

Ott voltunk a vidámparkba.
-Szerintem nekünk mennünk kell!-mondtam kicsit ünneprontóan.
-Rendben!-mondták a fiúk.
-Köszönjük ezt a csodálatos napot!-mondtam.
-Igen! Nagyon klassz volt! Köszi!-mondta Abby.
-Köszi!-mondta Emm és mikor ránézett Zayn-re lehajtotta a fejét és elpirult.
Elindultunk haza. Ismét gyalog.
-Kinek milyen napja volt?-kérdeztem.
-Nagyon jó!-mondta Abby.
-És neked Emma?
-Nekem még annál is jobb!
-Abby! Milyen volt a hullámvasút?
-Hát. . .Jó volt. Sőt! Szuper volt. Louis észrevette, hogy félek és azt mondta, hogy ne féljek mert ő itt van! És, hogy segíteni fog, ha baj lesz!
-Az jó!!
-És Emma? Veled mi volt?
-Hát. . .Mentünk egy menetet külön-külön aztán pedig együtt. És amikor együtt mentünk én csak körbe-körbe mentem, erre Zayn, pont ott fogta meg a kormány ahol a kezem volt és úgy irányított. Aztán amikor elindultunk visszafelé, hogy megtaláljunk titeket, megfogta a kezemet. Én persze egyből elpirultam.
-Hát. . . szerintem mindenki elpirult volna.
-Nyugi! Hagy fejezze be!
-És szembe álltam Zayn-nel. Közelebb jött és megcsókolt.
-MI??!!!-kérdezte Abby.
-Komolyan?-kérdeztem.
-Eskü! Olyan jó volt!!*-*
-Na és mi van Perrie-vel?
-Ja tényleg. Megkérdeztem, erre azt mondta, hogy már rég nincsenek együtt, mert Perrie szakított vele amikor egyszer elment az egyik turnéjára.
-Az kemény!-mondtuk egyszerre Abby-vel.
-Na Dina! Most te jössz!
-Hát a miénk nem ennyire Love story. :D Felültünk az óriáskerékre és Niall megkérdezte, hogy van-e pasim, aztán elhívott randizni. Ennyi.-mondtam lazán, de nagyon is fel voltam dobva.
-Ennyi?! Te beteg vagy!-mondta Abby.
-Elhívott randizni! NIALL HORAN!-mondta Emma.
-Tudom, csak. . . Nem tudom, hogy mit vegyek fel, mert hát. . . Ő Niall Horan. Tökéletes.! Én meg. . .Egy senki vagyok!
-Micsoda?! Te?! Te egy gyönyörű lány vagy!-mondta Abby.
-Igen! És biztos találunk valami szépet a ruháid között.!
-Segítenétek?-kérdeztem már kicsit feldobottan.
-Persze! Erre vannak a barátok!-mondták furcsán egyszerre. ._.
Hazaértünk, felmentünk hozzánk, Abby és Emma kinyitották a szekrényemet és kirámoltak belőle.
-Valami lazát vagy csinosat keressünk?-kérdezte Abby.
-Inkább csinosat!-mondtam.-De azt ugye tudjátok, hogy miután meglesz a ruha, ti pakoltok vissza?!
-Nem!-vágta rá Abby.
Nevetni kezdtünk és a lányok össze-vissza dobálták kifele a ruháimat, néhánnyal arcon is találtak. XD
Hosszas keresgélés után Emma talált egy gyönyörű, vörös ruhát.
-Ez lesz a tökéletes.!-mondtam.-Oké! De van valakinek piros vagy vörös körömlakkja?
-Nekem van!-mondta Emma.
-Fülbevalóm az van és cipőm is!-mondtam.-Abby! Neked van vörös rúzsod nem?
-De van! Majd odaadom!
-Köszönöm!
-És mi lesz a hajaddal?-kérdezte Emm.
-Szerintem kiengedve hagyom.
-Az úgy jó lesz szerintem!
-Okés! Jajj, annyira köszönöm!-mondtam és nagyon izgatott voltam.
-Nagyon szivesen!-mondták a lányok és megöleltem őket.
Még mindig nem tudtam elhinni, hogy Niall randira hívott.
-Elmegyek fürdeni!-mondta Abby.
-Okés!-mondtam és már el is aludtam.

2 megjegyzés: