2012. augusztus 30., csütörtök

31. rész-A probléma & Happy :)

Éppen terveztük a koszorúslány és a menyasszonyi ruhát, amikor feljött az egyik recepciós.
-Elnézést a zavarásért.! Lejárt a határidő! El kell menniük a hotelből!
Nagyon meglepődtünk.
-Hát akkor tessék! Itt a következő hónapra a pénz!-mondtam és nyújtottam.
-Bocsánat! De nem fogadhatom el! Más veszi ki a szobát! Sajnálom de még ma el kell menniük!-mondta.
Gyorsan becsaptam az ajtót és felhívtam Niall-t.
-Szia szivem! Kitesznek a hotelből és még ma el kell mennünk innen. Ugye mehetnénk hozzátok?-kérdeztem.
-Persze! Ne kérdezz hülyeséget!
-De jönne Abby, Bella és Emma is!
-Nem baj! Abby Louis szobájában alszik, Bella Harry-vel, Emma Zaynnel, te pedig velem fogsz majd aludni.-mondta Niall huncutan.
-Okés akkor hamarosan ott leszünk!-mondtam és letettem.
Elővettem a bőröndöt.
-Csajok! Pakolunk!
-De nekem itt a lakás!-mondta Emma.
-Gyere te is! Zaynnel aludhatsz!-mondtam.
-Akkor kijelentkezek és pakolok én is!
Amilyen gyorsan csak lehetett elpakoltuk a cuccainkat és elindultunk lefelé. Mikor leértünk, Emmát ott láttuk a recepcióssal szemben és pont akkor adta vissza a kulcsokat. Mi is odamentünk, visszaadtuk a kulcsokat és elindultunk. Zurira rátettem a pórázt és sétált mellettem.
5 perc séta után odaértünk, a mostmár, a mi házunkhoz is. Kinyitottuk a kaput, Louis és Harry már ott álltak velünk szemben. Megcsókolták a csajukat, aztán Louis furcsán nézegette az ujjamat.
-Dina! Apukád fog kísérni mikor az oltár előtt álltok?-kérdezte drámaian.
-Nem!-mondtam szomorúan.-Az apám meghalt mikor 4 éves voltam.
-Ohh.. Sajnálom!-mondta Louis.-Akkor lehetek az örömapa?
-Persze Louis!-mondtam mosolyogva.
Bementünk, a többiek ott vártak ránk. Niall bekísért a szobánkba. Kicsit rendetlenség volt. Megmutatta hogy melyik szekrény üres vagy melyikben van még hely. Mindent kiszedtünk a szekrényből és szépen összehajtottunk mindent. Sokkal több lett a hely és így rendesen befért az én cuccom is.
Mikor mindannyian kész lettünk bementünk a konyhába és eldöntöttük, hogy főzünk valamit. Rántott húsra és sült krumplira gondoltunk. Abby és Louis a krumplit csinálták, én pedig Niall-el a húst. Őszintén?! Sokkal rosszabbra számítottam. Azt hittem, hogy Niall nem tud majd ellenállni a húsnak és megeszi nyersen. De nem! És a végeredmény fantasztikusan sikerült! :)

1 megjegyzés: