2012. augusztus 18., szombat

8. rész-Mennyország

Az út nagyon unalmas volt, de megérte!! Megérkeztünk!! Még nagyon korán volt és az elsők között érkeztünk. Bementünk. Egy őr odabent várt mindenkit és kérte a jegyeket. Mi odaadtuk, elvette és helyette adott karszalagokat. Nagyon cuki színe volt, neonzöld.*-* Mind1 nem ez a lényeg. Mentünk és mentünk, aztán megláttunk egy pár lányt és mi is odamentünk. Mivel ott volt még egy ajtó és annak az ajtónak a túloldalán volt a színpad és a nézőtér is. Még 2 órát kellett várnunk, de megérte. Kinyitották az ajtót. Szerencsére az angol lányok, vagy akik ott voltak, mert nem biztos, hogy mind angol, mindegy, lényeg, hogy tök alacsonyak voltak. De nem volt semmi baj, mert elöl álltunk, pont a színpad előtt. Aztán....*O* feljöttek a színpadra a fiúk.
-Sziasztok!-mondták egyszerre.
-WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!-sikítottak a lányok. Én személy szerint utáltam sikítozni, mert egy az, hogy másnap semmi hangom nem lesz és fájni fog a torkom, a másik meg, hogy szerintem idegesítő.
És a fiúk nem haboztak. Elkezdték a koncertet, a What makes you beautiful-lal kezdték. És pont szerencsém volt, mert Niall előttem állt az egész koncert alatt. *-* Az egyik kedvencem jött a One Thing. Amikor Niall énekelt, leguggolt, rámnézett, megfogta a kezem *O* belenézett a szemembe és nekem énekelt. Azt hittem ott helyben elájulok!! NIALL HORAN MEGFOGTA A KEZEMET!!!!!!!!! :D Miután végelett Niall szólójának, kacsintott egyet és hátrált.
-Mázlista!!!-monda Abby.
-Úristen!! Te vagy a világ legszerencsésebb embere!-mondta Emm.
Én meg annyira nem hittem el és annyira örültem, hogy már dőlöngéltem és éreztem, hogy hamarosan elájulok. Szerencsére mégsem, mert Abby táskájában volt egy üveg víz és egy vizes zsepivel körbetörülte az arcomat és a karjaimat.
-Na, jobban vagy?-kérdezte.
-Igen! Köszi!-mondtam hálásan és megöleltem.
Most következett a Moments. Ez a másik nagy kedvencem és ezen mindig sírok. De csak amikor Niall és Louis éneklik a szólóikat. Niall megint leguggolt, megint megfogta a kezem, megint a szemembe nézett, megint énekelt és én természetesen megint elkezdtem sírni. Niall elengedte a kezem és letörölte a könnyeimet és megint hátrált. Nemsokára Louis énekel! Gyorsan szétnézett a közönség első sorában és meglátott egy (szerintem) gyönyörű lányt. Odament hozzá és úgy tett, mint Niall. Leguggolt, megfogta a lány kezét, a szemébe nézett és énekelt. És ki volt az a lány?! ABBY!! Abby is imádja ezt a számot és általában ő is sír rajta. Abby elkezdett könnyezni és lehajtotta a fejét. Louis elengedte Abby kezét, felemelte óvatosan a fejét és letörölte a könnyeket. Hosszasan néztek egymás szemébe és ahogy figyeltem őket, láttam, hogy mindkettőjük szeme megcsillant. Nagyon aranyosak voltak így együtt. Louis szólójának vége lett, hátrébb ment pár lépésnyit és rámosolygott Abby-re, Abby visszamosolygott. Mikor vége lett a számnak, jött a More than this. Zayn szólója jött. Itt a nagy esély Emmának! Vége lett a számnak. Emma nagyon csalódott volt, hogy hozzá nem ment oda Zayn.
-Emma! Ne aggódj! Van egy ötletem!-mondtam.
Elővettem a táskámból a tartalék melltartómat, amit mindig magamnál hordok. Sosem lehet tudni.
-Emma! Írd le ide a telefonszámod és ha van egy képed azt is add ide!-mondtam neki.
Gyorsan leírta a számát és elővett egy képet a pénztárcájából.
-Tessék! De minek kell ez neked?!-nem értette.
A telefonszámát és a képét bele tűztem egy kis gombostűvel a melltartóba. Megvártam amíg a következő számban Zayn énekel és feldobtam a színpadra, éppen Zayn elé. Szerencsére észrevette, felvette és megnézte, hogy mi van benne. Meglátta Emma képét és kereste a sorok között. Kb. 1-2 perc telt el mire megtalálta. Hát nem valami profi, de sebaj. Az I wish következett. Ez volt mindannyiunk egyik kedvence és mivel ezt Zayn kezdte, odaállt Emma elé, leguggolt és végig egymást nézték. Zayn mosolyogva énekelte a szomorú számot, Emma pedig már majdnem sírt. Mikor Zayn a végéhez ért, felállt, lehajolt és nyomott egy puszit Emm arcára.
-Még hogy én mázlista?!-kérdeztem.
És Emma nagyon felvidult, hogy végre vele is történt valami jó.

2 megjegyzés: