2012. augusztus 22., szerda

15.rész-Ajándék

Mikor felértem, Abby már aludt. Én is lefeküdtem és elaludtam.
Reggel, mikor felkeltem, Abby már felvolt.
-Jóreggelt!-mondtam.
-Szia! Milyen volt a tegnapi nap?-kérdezte.
-Jóvolt! Lementünk egy partra és ott vacsoráztunk meg fürödtünk!
-Meztelenül?
-Te hülye vagy! Nem!! Bikiniben!
-Jaaa. . Amúgy Niall hívott téged, csak nem akartalak felkelteni. Azt mondta, menjünk át mind a ketten, ha felkeltél.
-Okés.! Csak megmosakszok, felöltözök és eszek.
-Jólvan! Siess!
Gyorsan megmosdottam, felöltöztem és megettem a reggeli müzlimet. ^-^
-Mehetünk!-mondtam.
Kimentünk a házból, bezártuk az ajtót és elindultunk Niall-höz. Mikor odaértünk, Niall már kint várt minket.
-Mióta állsz kint?-kérdezte Abby köszönés nélkül.
-Neked is szia! És amúgy kb. egy perce.
-Szia!-mondtam és adtam az arcára egy puszit.
-Hogy aludtál?-kérdezte Niall.
-Jól! És köszönöm a tegnapi napot!-mondtam.
Niall mosolygott, megfogta a kezemet és elindultunk befelé.
-Amúgy Dina! Szereted a kutyákat?-kérdezte Niall.
-Persze!
Bementünk.
-Sziasztok!-köszönt Abby.
-Halihó!-mondtam.
-Sziasztok.!-köszönt Louis és Liam.
-Többiek?-kérdeztem.
-Nincsenek most itt. Zayn alszik. Harry-t meg nem láttuk este óta.-mondta Liam.
Abby leült Louis mellé, én pedig Liam mellé, a 'jól megszokott helyemre'.
Louis és Niall kimentek a nappaliból és eltűntek egy időre. Mikor visszajöttek, a kezüket hátratéve jöttek. Egyszer csak hallottam egy kutyaugatást.
-Mi volt ez?-kérdeztem.
-Micsoda?-kérdezte Niall.
-Hát ez a kutyaugatás vagy mi?
-Jaaa. . . Csak csuklottam.!-mondta Louis.
Niall odajött hozzám.
-Hoztam neked ajándékot.! Remélem örülsz majd neki!-mondta és előrenyujtotta a kezét. Egy nagyon aranyos kis Yorkshire terrier ült a kezében.
-Ő az enyém? Jajj de aranyos!-és Niall odaadta a kezembe. Persze én egyből letettem a földre.-Köszönöm, köszönöm, köszönöm.!
Miután megköszöntem, Niall nyakába ugrottam, megöleltem és adtam neki egy puszit.
-Nincs mit!-és megcsókolt.
Louis odament Abby-hez.
-Én is szeretnék adni valamit.!-mondta és odaadta Abby-nek.
-Jujj, de cuki!-mondta Abby és átvette a hörcsögét.
-Cukibb nálam?-kérdezte Louis bociszemekkel.
-Nem! Egyformán cukik vagytok!-mondta Abby és mosolygott.-Köszi! Mindig is szerettem volna egy hörcsögöt.
-Kapok érte valamit?-kérdezte Louis.
-Persze! Liam megfogod egy kicsit?-Abby odaadta a hörcsögöt Liam-nek, felállt, megölelte Loui-t és megpuszilta.
Ezután Louis mosolygott mint a tejbetök.
-A kutyus neve. . .-gondolkoztam.-Legyen Zuri!
-Szép név!-mondta Niall.
-Ja, szerintem is!-mondta Liam.
-A hörim neve pedig Répa lesz!-mondta Abby.
-Hmm. . . Répa! Megehetem?-kérdezte Lou.
-Nem!!!
-Nem Répát hanem a répát!-mondta Loui.
-Ja azt igen!!
-Köszönöm mégegyszer!-öleltem meg Niall-t.
-Szivesen!-mondta.
-És persze én is!-mondta Abby és nyomott egy puszit Louis arcára. Ezután mindketten elpirultak. :$ Olyan aranyosak voltak így ketten.
-Ma nem akarunk lemenni a partra?-kérdezte Loui.
-Ahol tegnap voltunk?-kérdeztem.
-Ahamm. . Akkor megmutatnánk Abby-nek is.-mondta Liam.
-Felőlem mehetünk.!-mondtuk Abby-vel.
-Csak először hazavinnénk Répát és Zurit.
-Ja igen! Okés! Mi meg értetek megyünk 1 órára. Az úgy jó?-kérdezte Louis.
-Igen kész leszünk addigra.-mondta Abby.
Miután hazaértünk elmentünk a plázába, venni egy-két cuccot Zurinak és Répának.

(Zurit és Répát megtalálhatjátok a 'Szereplők' között. ;) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése