2012. augusztus 28., kedd

29. rész-Magány

Mikor hazaértünk, lementem sétálni Zurival. Bementem a plázába és szétnéztem. Nem volt semmi érdekes. Mikor visszafelé indultam vettem 3 nagy adag csokishake-et és indultam is haza.
-Megjöttem.!-mondtam és odaadtam Abby-nek és Bellának a shake-et.
-Köszi! Amúgy hol voltál?-kérdezte Bella.
-Csak sétáltunk egy kicsit meg bementünk a plázába.-mondtam szomorúan.
Abby és Bella is megitták a shake-et aztán bekapcsoltuk a tv-t. Abby nagyon beleélte magát a filmbe, Bella pedig inkább elment fürdeni és aludni ment, de én oda sem figyeltem. Egyfolytában járt az agyam.
-Vajon szeretni fog még amikor visszajön? Hívni fog minden nap? Vagy legalább ír SMS-t? Danielle át fog ugyan jönni? Mi lesz velem 2 hónapig nélküle?-tettem fel a kérdéseket egymás után magamban.

Azután már csak teltek a napok.
Augusztus 29.: Niall nem hív. Írtam egy SMS-t Liam-nek a szülinapja alkalmából. Happy Bday Liam! <3
Augusztus 30.: Niall nem hív.
Augusztus 31.: Niall nem hív.
Szeptember 1.: Niall nem hív.
Szeptember 2.: Niall nem hív.
Szeptember 3.: Niall nem hív.
Szeptember 4.: Niall nem hív.
Szeptember 5.: Niall nem hív.
Szeptember 6.: Niall nem hív.
Szeptember 7.: Niall nem hív.
Szeptember 8.: Niall nem hív.
Szeptember 9.: Niall nem hív.
Szeptember 10.: Niall nem hív.
Szeptember 11.: Niall nem hív.
Szeptember 12.: Niall nem hív.
Szeptember 13.: Niall nem hív. Írtam neki a szülinapjára. Szeretlek! Boldog Szülinapot Édesem! <3 Hiányzol!
Szeptember 14.: Niall nem hív.
Szeptember 15.: Niall nem hív.
Szeptember 16.: Niall nem hív.
Szeptember 17.: Niall nem hív.
Szeptember 18.: Niall nem hív.
Szeptember 19.: Niall nem hív.
Szeptember 20.: Niall nem hív.
Szeptember 21.: Niall nem hív.
Szeptember 22.: Niall nem hív.
Szeptember 23.: Niall nem hív.
Szeptember 24.: Niall nem hív.
Szeptember 25.: Niall nem hív.
Szeptember 26.: Niall nem hív.
Szeptember 27.: Niall nem hív.
Szeptember 28.: Niall nem hív.
Szeptember 29.: Niall nem hív.
Szeptember 30.: Niall nem hív.
Október 1.: Niall nem hív.
Október 2.: Niall nem hív.
Október 3.:  Niall nem hív.
Október 4.: Niall nem hív.
Október 5.: Niall nem hív.
Október 6.: Niall nem hív.
Október 7.: Niall nem hív.
Október 8.: Niall nem hív.
Október 9.: Niall nem hív.
Október 10.: Niall nem hív.
Október 11.: Niall nem hív.
Október 12.: Niall nem hív.
Október 13.: Niall nem hív.
Október 14.: Niall nem hív.
Október 15.: Niall nem hív.
Október 16.: Niall nem hív.
Október 17.: Niall nem hív.
Október 18.: Niall nem hív.
Október 19.: Niall nem hív.
Október 20.: Niall nem hív.
Október 21.: Niall nem hív. És lementem a plázába, venni Abby-nek valamit a szülinapjára. Vettem egy gyönyörűszép vörös ruhát egy hozzá illő cipővel. Amikor hazaértem gyorsan eldugtam és amikor Abby lement Emmához gyorsan becsomagoltam. És már csak 1 hét és jönnek a fiúk.
Október 22.: Abby szülinapja!! Nagyon jól sikerült. Emma is feljött, rendeltünk pizzát, de lehetett látni rajtam is és Abby-n is hogy a fiúk nélkül ez így nem valami jó. Mikor megjött a pizza, szúrtunk bele kettő gyertyát, az egyiken egy 1es volt a másikon pedig egy 9es. Abby is vénül már. 19 éves! Hatalmasat buliztunk és elmentünk a disco-ba ahol a fiúkkal is voltunk. A 'Barlang'-ba. Az volt a hely neve.
Október 23.: Niall nem hív.
Október 24.: Niall nem hív.
Október 25.: Niall nem hív.
Október 26.: Niall nem hív.
Október 27.: Niall nem hív.
Október 28.: Jönnek a fiúk.! *O*

Egész nap vártam őket de sehol senki. Próbáltam hívni Niall-t, de nem vette fel. Arra gondoltam, hogy elmegyek hozzájuk és megkérdezem hogy most akkor mivan?! Két hónapig nem hívott, még csak annyit sem írt volna hogy 'Szia bazdmeg!' vagy valami... Gyorsan felöltöztem és elindultam.

2 megjegyzés: