2012. augusztus 20., hétfő

11. rész-Találkozó

You don't know, Oh oh, You don't know you're beautiful. If only you saw, what I can see, you'll understand....
Keltett az ébresztőm.
-Szóval már fél 9 van.-mondta nyűgösen.
-Anyuuuuuu! Csak még 5 percet!-mondta Abby és a fejére tette a párnáját.
-Nem Abby! Kelnünk kell!-mondtam, odamentem az ágyához és elkezdtem húzni a lábát. Erre ő megfogta az ágy keretét és nem akarta elengedni.
-GYERE MÁR!
-NEMMMMM!!!
-És akkor elengeded, ha azt mondom, hogy Louis is ott lesz?
-Tényleg!! Akkor viszont sietni kell!-mondta Abby és egyből kipattant az ágyból.
Megmosakodtunk, felöltöztünk és megcsináltuk a hajunkat. Emma percre pontosan megérkezett. Éppen 9 óra volt mikor csengetett.
-Szia!-köszönt Emm.
-Hali!-ordította Abby a fürdőből.
-Jóreggelt!-mondtam.
Beengedtem.
-Kérsz reggelit?
-Müzlit?
-Ahamm.:D
-Végülis! Éhes vagyok!
-Te otthon semmit nem eszel?XD-kérdezte Abby.
-De szoktam!-válaszolta Emm.
Megkajáltunk aztán már indultunk is. Kimentünk a hotelből és fogtunk egy taxit. Nem messze lakott Niall, szerencsére. 5-10 perc alatt ott is voltunk. Kiszálltunk a taxiból, odaálltunk a kapu elé és csengettem. Alig hogy megnyomtam a csengőt, Niall már szaladt is ki a házból.
-Szia Niall!-köszöntünk kórusban.
-Sziasztok! Gyertek!
-Ömmm.. Niall!-kezdte Abby.
-Igen?
-Ugye itt van Louis is?
-Abby!! Nemár!! Ez bunkóság!-mondtam és meglöktem.
-Jólvanna!
-Amúgy Abby! Igen itt van! Mindenki itt van!-mondta Niall.-Ja és Dina! Örülök, hogy felhívtál!
Láttam Niall arcán azt a huncut mosolyt, amit imádtam. Aztán a szemembe nézett és kacsintott egyet. Erre már én is elmosolyodtam. Bementünk.
-Emberek! Ő itt Emma, Abby és Dina!-mutatott be Niall.
-Hali!-köszönt Abby.
-Sziasztok!-köszönt Emma.
-Helló!-köszöntem.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre.
Harry, a nagy csajozós, felállt, odajött hozzánk és mindannyiunknak kezet csókolt.
-Sziasztok! Harry vagyok!
Niall megfogta Harry pólóját és visszahúzta.
-Harry! Emlékszel mit mondtam tegnap?!-kérdezte Niall.
-Jó! Igen-igen! Tudom! Bocs!-és Harry visszaült a kanapéra.
-Amúgy üljetek le valahova!-mondta Niall.
Én kinéztem magamnak a kanapé egyik szélét (azt a kartámasztót vagy mit) és leültem oda, Liam mellé. Abby és Emma pedig leültek a másik kanapéra.
-És? Nincs kedvetek járkálni a városba?-törte meg a csendet Louis.
-De! Miért ne?!-mondtuk a lányokkal egyszerre.
Aztán Louis-nak megcsörrent a telefonja.
-Szia, El! Miújság?-kezdte Loui.
Eleanort nem lehetett hallani, de Louis beszédéből lehetett érteni.
-Niall-nél vagyok.
-Itt vannak a fiúk is és még három lány!
-Nem hiszem el, hogy ennyire féltékeny vagy!
-Várj! Meg is kérdezem őket!
Aztán Louis ránk nézett.
-Dina! Neked tetszek?
-Hát.. Nekem te olyan vagy mint egy legeslegjobb barát! Szóval nem. Bocs.
-Jajj.. köszi!-mondta Lou és elmosolyodott.-Emberek!! Megvan az új BFF-em!
Nevetni kezdtünk.
-Na és neked Emma! Neked tetszek?
-Nem bocsi!
-Semmibaj!
Abby-n volt a sor.
-Abby! Neked tetszem?
Abby lehajtotta a fejét. Nem mert Louis szemébe nézni. Aztán, egy nagy sóhaj után jött a válasz.
-Nem!
-Na látod Eleanor! Nem tetszek nekik!
-Mert barátok! Miért? Baj, hogy tudom a nevüket?
-Istenem!! Fogd már fel, hogy nincs közöttünk semmi a lányokkal!
-Jóvan! Elegem van már abból, hogy parancsolgatsz és nem hagysz nekem teret! Végeztem veled! Szia!
Louis-nak már nagyon vörös volt a feje.
-Akkor mehetünk?-kérdezte Loui.
-Persze!-mondta mindenki egyszerre.
Szóval Louis-nak már nincsen csaja. Abby-nek szabad a pálya.!

3 megjegyzés: