2012. augusztus 23., csütörtök

16. rész-Álompárok

Miután felvittük a cuccokat elkezdtünk készülődni.
-És mi lesz Zurival és Répával?-kérdezte Abby.
-Répa ellesz a játékaival, Zuri meg még kicsi, egyfojtába alszik meg hagyok kint neki egy kis tejet és egy pár játékot.:)
-Aha!
Felöltöztünk, megmosakodtunk és bepakoltuk a fürdőruhánkat is.

Abby ruhája:


Dina ruhája:


A fiúk nagyon pontosak voltak. 1 órakor lent voltunk és megérkeztek Louis kocsijával. Kimentünk, ők kiszálltak a kocsiból, megöleltük őket, beszálltunk a kocsiba és elindultunk. Niall bekapcsolta a rádiót és éppen a What makes you beautiful ment. Erre még jó hogy elkezdtek énekelni. Olyan aranyosak voltak. Mi is beszálltunk az éneklésbe. Mikor végelett a számnak már ott is voltunk a parton. Kiszálltunk a kocsiból, kivettük a cuccainkat és már indultunk is lefelé.
Niall volt az első aki leért, aztán én, de Abby és Louis fent maradtak.
-Félsz?-kérdezte Loui.
-Nem dehogy!-mondta Abby miközben szinte reszketett a félelemtől.
-Add ide a kezed!-mondta Louis és megfogta Abby kezét.-Mehetünk.?
-Igen!-mondta Abby.
Lerohantak ők is.
-Köszi!-mondta Abby.
-Nincs mit!-mondta Louis és nyomott egy puszit Abby arcára.
Abby nagyon elpirult.
-Akkor mi felmegyünk és átöltözünk.-mondta.
-Rendben!-mondta Niall.
-Fel?-kérdezte Abby.
-A kisházba.-válaszoltam.
Gyorsan átvettük a bikininket. Most nem azt hoztam mint tegnap, ma vettem egy másikat. :)

Abby fürdőruhája:



Dina fürdőruhája:



Amikor végeztünk visszamentünk a fiúkhoz.
-Dina! Elmegyünk jégkrémezni?-kérdezte Niall.
-Persze.!
-Nem baj ha mi maradunk?-kérdezte Abby.
-Nem baj!-mondtam.
Niall-el elmentünk ahhoz az étteremhez, ahol tegnap voltunk.

*Abby szemszöge*
Miután Dina és Niall elmentek, egyedül maradtunk Louis-sal. Lou hirtelen felkapott és bevitt a vízbe.
-Ne! Louis! Ne!!-ordítottam, de már késő volt mert Louis elengedett. LOCCS!! Benne voltam a vízben.
-Bocsi! Ezt ki kellett próbálnom!-mondta Louis röhögve.-Amúgy tegnap Harry-vel beledobtuk Dinát is.
Mindketten elkezdtünk nevetni.
-Gyönyörű vagy amikor mosolyogsz.!-mondta Loui és közelebb jött hozzám.
-Köszi.!-mondtam.
Louis megfogta a derekamat.
-És tényleg nem tetszek neked?-kérdezte.
Lehajtottam a fejemet mert éreztem hogy elpirulok.
-De! Nagyon tetszel! Csak tudod ott volt Ele. . . . .-de már nem tudtam befejezni. Louis megcsókolt.
-Tudod! Te is tetszel nekem! És örülök hogy így alakultak a dolgok.!-mondta és megpuszilta az arcom.
-Az jó!-mondtam egy kicsit hülyén.
-Abby!-kezdte Loui.
-Igen?-kérdeztem.
-Összejönnél velem?-kérdezte. Én meg nem mertem válaszolni.-Szóval nem.
Miután ezt Lou kimondta megcsókoltam.
-Igen!-mondtam.
De Dináék már jöttek úgyhogy kimentünk a partra, leterítettük a plédeket, hogy le tudjunk feküdni, napozni.

*vissza a történethez*
-Sziasztok! Mi jót csináltatok?-kérdeztem.
-Beledobott a vízbe!-mondta Abby.
-Na! Az jó! Tegnap Harry és Louis Dinát dobták bele!-mondta Niall.
-Igen! Mondta Louis.
-Ja igen! Tessék! Hoztunk nektek jégkrémet.-mondtam.
-Köszi!-mondta Louis.
-Kössz!-mondta Abby.
-Ja! Képzeljétek! Abby-vel összejöttünk!-jelentette ki Louis és megfogta Abby derekát.
-Ohh.. . . Gratulálok!-mondtam.
-De ha már itt tartunk én is elmondom, hogy mi is együtt vagyunk Dinával. Asszem! Ugye együtt vagyunk?-értetlenkedett Niall.
-Persze hogy együtt vagyunk! Asszem!-mondtam és megcsókoltam az én kis ír manómat.
Még egy órán keresztül beszélgettünk és röplabdáztunk, de aztán elindultunk haza, a hotelbe.
-Nem lenne baj ha ottaludnánk nálatok?-kérdezte Niall.
-Nem baj!-mondtuk egyszerre Abby-vel.
Megjöttünk és Louis írt a fiúknak egy SMS-t, hogy ma nem alszanak otthon.





2 megjegyzés: