2012. augusztus 23., csütörtök

18. rész-Sátrazás

Amíg a fiúk nem jöttek, összepakoltunk egy-két cuccot. Bepakoltuk a fogkefét és a fogkrémet, egy-egy atlétát, egy-egy bugyit, a fésűinket, én betettem Zuri néhány játékát és a kistálját, Abby pedig Répa gömbjét. (Azt a gömböt amibe ha beleteszed akkor rohangál és gurul.XD) Ja és persze a pénztárcáinkat is.
Megérkeztek a fiúk.
-Már itt is vagyunk!-mondta Loui.
-Sziasztok!-köszönt Zayn.
-Szia!-köszönt Abby.
-Hali!-köszöntem.-Felőlem mehetünk.!-mondtam és felkaptam Zurit.
-Felőlem is!-mondta Abby és kivette Répát a terráriumból.
-Akkor gyerünk!-mondta Niall.
Lementünk Emmáért. Már ő is kész volt. Mikor meglátta Zayn-t, odament hozzá, megölelték egymást és Zayn megcsókolta.
-Ne haragudj!-mondta Zayn.
-Miért haragudnék?-kérdezte Emma.
-Mert nem hívtalak. És még valami!
Letérdelt Emma elé.
-Emma. Lennél a barátnőm?
Olyan romantikus volt.*-*
-Persze!-mondta Emma és nagyon boldog volt hogy Zayn végre megkérdezte tőle.
Zayn felállt és megcsókolta Emmát.
-Mehetünk?-kérdezte Emma.
-Persze!!-mondtuk mind egyszerre.
Lementünk. Kicsit szűkösen fértünk el a kocsiba, de mehettünk volna gyalog is mert nem volt messze. 5 perc lett volna. Mindegy. Beparkolt Louis egy helyre ahol árnyék volt. A parkolóból látva még sok sátrazó volt itt rajtunk kívül. A fiúk leverték a sátrat mi meg addig beszélgettünk. Jó volt mert pont szemben volt a pláza. Már 6 óra körül volt és arra gondoltunk, hogy mi lányok bemegyünk a plázába és veszünk mályvacukrot, amíg a fiúk csinálnak tüzet.
5 percen belül vissza is értünk. Hoztunk egy csomót. Körülültük a tüzet és elkezdtük sütni a mályvát.
-Na.! Ki kér még?-kérdeztem mert már több mint a felét megettük.
-Én!-mondta mindenki egyszerre.
-Okés! Mindjárt hozom.
Gyorsan vettem még 3 csomaggal, csak az a durva, hogy egy csomagban 20 darab van és mi az előbb 2 csomaggal vittünk. Mindegy. Úgyis elfogy. Miután visszaértem elkezdtünk cikis sztorikat mesélni magunkról. Hamar elment az idő. Már este 9 óra volt.
-Ki kér pizzát?-kérdezte Niall.
-Én!-mondta mindenki.
Niall rendelt pizzát. Én addig megetettem Zurit, Abby pedig Répát.
Megjött a pizza is. Megettünk mindannyian 2-2 szeletet, Niall pedig vagy 5-öt, ha nem többet. :D A sátrazók még mind kint voltak és ültek a tűz körül.
-Na! Játszunk?-kérdeztem.
-Hogyne! Kezdjük!-mondta Zayn.
Én kezdtem.
-Louis! Felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek.-mondta.
Mivel megláttam egy pár répát egy másik sátrazónál, egyből eszembe jutott valami.
-Menj oda azokhoz az emberekhez és csórd el a répájukat. De szerintem utána fuss!-javasoltam.
Louis felpattant és elindult szép lazán. Amikor már közeledett elkezdett futni. Kivette a pasi kezéből a répát és szaladt. A férfi meg csak futott utána. Olyan vicces volt. Mi dőltünk a röhögéstől, Louis meg csak futott és futott. Aztán visszament oda ahol az a pasi sátrazott és lerakta a répát a földre. Aztán visszajött.
-Szép volt Loui!-mondtam még mindig röhögve.
Elnézve a többieket nagyon jót nevettek. Abby-nek, Emmának és nekem már folyt a könnyünk a nevetéstől.
-Okés Niall! Most te jössz!-mondta Louis.
-Merek!-vágta rá gyorsan Niall.
-Elmondjam hangosan vagy halkan.?-kérdezte Loui.
-Hangosan is mondhatod!-mondta Niall.
-Vetkőzz le teljesen meztelenre és fuss egy kört a park körül!
-Ez de durva!!!-mondtuk Abby-vel egyszerre.
-De a kezem ott lehet előtte ugye?-kérdezte Niall.
-Az igen! De máshol nem.
Niall bement a sátorba és leveztőzött. Louis fogta a sátor cipzáros részét és Niall már szaladt is. Mi meg a csajokkal annyira röhögtünk, hogy nem kaptunk levegőt. Olyan vicces volt ahogy Niall meztelenül szaladgál úgy hogy mindegyik sátrazó még kint volt és mindenki röhögött aki csak látta.
Niall túlélte az egy kör futását és berohant a sátorba hogy felöltözzön. Miután kijött játszottunk még, de nem volt olyan durva, csak csókolózni kellett és válaszolni a kérdésekre amiket feltettek. Aztán megbeszéltük, hogy ki hol alszik.
Zayn-Emma-Abby-Louis-Niall-Én
Zuri és Répa is nagyon jól elvoltak. Rohangáltak ide-oda. Zuri többször is odarohant a sok sátrazóhoz és úgy kellett visszahívogatni. Aztán már láttuk hogy Emma, Zayn és Louis már fáradtak ezért mi lányok bementünk és átöltöztünk aztán jöttek a fiúk. Lefeküdtünk a helyünkre és beszélgettünk a mellettünk lévővel :D de csak suttogva. Aztán Niall megcsókolt és utána már aludtam is.

2 megjegyzés: