2012. augusztus 26., vasárnap

25. rész-Irány vissza, Londonba! :D

Bella és én bepakoltunk a bőröndünkbe és aztán el is indultunk. Zuri pórázon sétált. Niall felajánlotta, hogy viszi a bőröndömet, de én nemet mondtam.
-Akkor legalább a táskádat hagy vigyem.!-mondta.
-Jól van!-odaadtam neki a táskámat. Feltette a vállára és úgy járkált vele mint egy idióta plázacica.
Mi Bellával persze szakadtunk a röhögéstől. Kiértünk az állomásra, megvettük a jegyeket és vártuk hogy jöjjön a vonat. 5 percen belül megérkezett. Felszálltunk, leültünk a legközelebbi ülésre és elfoglaltuk magunkat. Külön ülésekhez ültünk mert a négyszemélyeshez nem fértünk el, mivel volt még velünk 2 hatalmas bőrönd.
Először az volt az ötletünk, hogy telefonon lejátszunk egy zenét és azt énekeljük. Mindannyian beleegyeztünk, mert rajtunk kívül senki nem volt abban a kabinban. Végigénekeltük a One Direction összes dalát, aztán jött egy mozgóárus. Szerencsére volt nála egy pár flakon innivaló és jégkrém is. Vettem mindannyiunknak Magnumot és CocaCola Cherry-t. Aztán elkezdtünk beszélgetni és eltelt egy fél óra. Ezek után mindannyian elővettük a telefonunkat, a fülhallgatónkat és zenét hallgattunk. Zuri is elvolt.. aludt egy keveset. De tényleg keveset. Kb. 5 perc múlva megérkeztünk. Leszálltunk és a reptér felé vettük az irányt. Niall megint a táskámmal szórakozott.. Rendesen megnézték, hogy mit csinál ez a gyerek egy női táskával. Hamarosan odaértünk a reptérre. Letettük a cuccainkat és Zuritól is elbúcsúztam. Őt is odaadtam az egyik személyzetis csajszinak. Felszálltunk a gépre. Bella ült az ablaknál, én középen, Niall pedig mellettem. Már vártam, hogy visszaérjünk Londonba. Kicsit hiányzott a forgalmas út, a pláza, a park, a hotel, meg persze a fiúk, na és Abby és Emma.

Egy óra múlva leszállt a gép Londonban. Abby nem is sejtette hogy visszajövök. Meglepinek szántam, de hogy, hogy meg fog lepődni...! Bementünk a reptérre, elvettük a cuccainkat, kimentünk és fogtunk egy taxit.
-A Hangout hotelhez kérem!-mondtam. 5 perc alatt ott voltunk.
Kivettük a cuccainkat a csomagtartóból, kifizettem a taxist és elindultunk felfelé, a IV. emeletre. Mikor felérünk, bekopogtam. Abby kinyitotta az ajtót. Egy darabig nem értette, hogy mivan, de aztán észbe kapott és a nyakamba ugrott. Egy-két percig ölelgettük egymást aztán bementünk.
-Jajj Abby! Bella is itt lakna ha nem baj. Majd alszik velem.!-mondtam.
-Nem baj! Persze! Semmi gond nincs!
Bella és én lepakoltuk a cuccainkat, Niall összehívta a csapatot és megbeszéltük hogy este bulizni megyünk. :)

6 megjegyzés:

  1. nagyoooooookn tetsziik ^-^ hamar köviit

    VálaszTörlés
  2. Áááááááá!!Dejóóóó *-* :D Az Abby-s részek a legjobbak :P Am most kérem a következőt!!De tényleg most!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okés készen van :D és még jó hogy neked az Abby-s rész tetszik te ész :D :$

      Törlés