2012. augusztus 24., péntek

19. rész-Ezt nem hiszem el! :(

Reggel mikor felkeltem, Abby, Emma és Louis már felvoltak. Zuri és Répa pedig rohangáltak, ezért kiengedtük őket. Abby és én kiültünk és figyeltünk, nehogy megint messzire menjenek el. Hagytuk hagy rohangáljanak és amikor Répa visszagurult, hívtam Zurit is. Bementünk a sátorba. Zayn és Niall még aludtak.
-Zuri. Menj oda Niall-höz!-mondtam Zurinak suttogva. De nem ment oda, ezért fogtam és odatettem Niall arcához. Zuri elkezdte nyaldosni.
-Szia Dina!-ébredt fel Niall.
-Szia Niall!-mondtam és hátranézett.
Mi már annyira röhögtünk, hogy Zayn is felkelt.
-Jóreggelt!-nyögte Zayn.
-Szia!-köszöntünk mind.
-Abby, majd átjössz velem a plázába vásárolni.?-kérdeztem.
-Persze.-mondta.
-Szerintem mindannyian át megyünk, mert kell otthonra egy pár dolog.-mondta Louis.
-Jaa.. tényleg.!-mondta Niall.
Miután megbeszéltük, hogy mit fogunk csinálni, összepakoltuk a cuccainkat és betettük a kocsiba. Zurit betettem a táskámba, Abby pedig gömböstől betette Répát a kocsiba. Bementünk a plázába.
-Akkor én megyek a kisállat boltba, veszek pórázt és jutalomfalatokat Zurinak.-mondtam.
-Megyek veled.-mondta Abby.
-Mi addig itt megvárunk.-mondta Niall és leült egy padra.
-Mármint te!-mondta Louis.-Mi Zaynnel elmegyünk és veszünk otthonra kaját meg innivalót.
-Okés.! Én itt várok akkor!-mondta Niall.
Bementünk és megvettünk mindent amit kellett.
-Na és? Milyen Niall-el?-kérdezte Abby.
-Olyan mintha a mennyországban lennék és egyetlen egy angyal lenne körülöttem és ő lenne az egyetlen.!-mondta.
-De hát Niall tényleg egy angyal!-mondta Abby, hatalmas nevetésben törtünk ki aztán indultunk ki az üzletből.
De aztán megláttam azt amit soha nem akartam. Katy ült Niall ölében és csókolóztak. Lefagytam. Nem tudtam megmozdulni. Ott, abban a pillanatban, azt a vágyat éreztem, hogy Katy-t és Niall-t is meg tudnám fojtani. Éreztem, hogy most mindennek vége és meg akarok halni. Éreztem, hogy egy könnycsepp legördül az arcomon.
Aztán észbe kaptam. Vad sírásba kezdtem, odamentem Niall-höz, lelöktem róla Katy-t és felpofoztam Niall-t.
-Köszönöm hogy ennyire hűséges voltál hozzám.!-mondtam és sírva elkezdtem rohanni.
Abby még ott állt az állatos bolt előtt. Nem hitt a szemének, ahogy én sem. Hallottam, hogy Niall rohan utánam.
-Ne! Várj!-mondta és megfogta a kezemet.-Ez nem az aminek látszott!
-Mire várjak?! Nem az aminek látszott?! Miért mit csináltatok? Tehenet fejtetek vagy mi??!! Mert én úgy láttam, hogy csak úgy simán megcsalsz a legnagyobb ellenségemmel.!-mondtam, miközben már az agyvizem a plafonon volt.
-Mi?! Te ismered őt?
-Igen képzeld! Osztálytársam volt.! De mit érdekel ez téged? Menj vissza hozzá és folytassátok nyugodtan.!
Kirángattam a kezemet a kezéből és rohantam hazafelé, a hotelbe. Szegény Zuri! Ahogy futottam ő rázkódott a táskámban. Már nem bírtam tovább. Nagyon fájt, hogy Niall ezt tette. Megálltam, a fájdalomtól és a sírástól térdre rogytam. Nem hittem el. Kijöttünk Londonba, voltunk a One Direction koncerten, megtaláltam életem szerelmét, akiről azt hittem hogy szeret, és erre most csókolózni látom Katy-vel. Hallottam, hogy rohan valaki. Louis volt az.
-Sajnálom Dina!-mondta és leült mellém.
Erre még jobban kezdtem sírni. Louis megölelt.
-Gyere! Állj fel! Hazaviszlek.!-mondta és nyújtotta a kezét.
Nehezen, de felálltam. Louis elkezdett kérdezni, hogy mi történt, de nem mondtam neki semmit, úgysem értette volna a sírásom miatt.
Beértünk a hotelbe és felmentünk az emeletre. Kinyitottam a szobánkat, letettem Zurit és levetettem magam a fotelbe.
-Mostmár elmondod mi történt.?-kérdezte Louis.
Elmeséltem neki és annyira aranyos volt, végighallgatott és helyeselt, hogy Niall-nek nem kellett volna hagynia, hogy megtörténjen ez a dolog.
-Még ma összepakolok és hazamegyek.!-mondtam.
-Mi?! Azt nem teheted!-mondta.
-Miért nem?!
-Mi lesz Abby-vel?
-Abby-nek itt vagy te.! Meg a fiúk! Na meg Emma.! Csak egyet kérek! Nem mondd el se Niall-nek, se Abby-nek.
-Ígérem!
Elővettem a bőröndömet és bepakoltam minden ruhámat.
-Jobb lesz ha visszamész és megkeresed Abby-t.-mondtam.
-Rendben!-mondta Louis.
Adtam neki egy ölelést. Tudta hogy ez az utolsó.
-Hiányozni fogsz Loui.-mondtam.
-Te is!
Louis elment. Én pedig gyorsan összepakoltam a ruháimat, meg minden sminkes cuccot, meg Zuri cuccait is és írtam Abby-nek egy levelet. Kitettem a hűtőre egy mágnessel, rátettem Zurira a pórázt és elindultunk.

2 megjegyzés: