2012. augusztus 27., hétfő

26. rész-A buli

Bella odament Abby szekrényéhez, Abby lement az Emmáéhoz, Emma az enyémhez, én pedig Bella cuccai között kutakodtam. Egymásnak választottuk ki a ruhákat.: )

Abby ruhája:


Emma ruhája:



Bella ruhája:



Dina ruhája:



Niall szólt a fiúknak, hogy jöjjenek bulizni. Egy fél óra után, amíg mi kisminkeltük magunkat, addig megérkeztek a fiúk. 5 percen belül mi is készen voltunk. Mikor bejöttek az ajtón, mindannyian felálltunk és odamentünk a pasinkhoz, kivéve persze Bellát.
-Emberek! Ő itt Bella! Most jött vissza velünk és itt fog nálunk lakni!-mutattam be.
-Helló!-köszönt Bella.
-Szia!-köszöntek a fiúk.
-Akkor mehetünk?-kérdezte Liam.
-Persze.-mondtuk Bellával és Emmával.
Abby meg beszélgetett Louissal. Kitudja miről...
Lementünk és elindultunk gyalog bulizni. Kb. fél óra után odaértünk és be is mentünk. Leültünk az egyik asztalhoz és elkezdtünk beszélgetni. Mindenki mindenkivel.
-Szóval.. Te is magyar csajszi vagy?-kérdezte Harry Bellától.
-Igen.-mondta Bella és elmosolyodott.
-És mi szél hozott errefelé?
-Hát már régi álmom volt eljutni Londonba és Dina is mondta, hogy jöjjek ki velük, mert ömm... mindegy! Inkább beszéljük valami másról?
-Nem mindegy! Miért akarta Dina hogy kigyere?
-Egy fiú miatt.
-Ki az? :D A bandából valaki?
-Hát igen.-mondta Bella és lehajtotta a fejét, mert tudta, hogy csak Harry szingli.
-Hmmm.. Értem.-válaszolta Harry és kielégülten mosolygott.
-Akkor... ki kér inni?-kérdezte Zayn.-Én fizetek.
-Abby és én valami rostosat kérünk. Például barack.-mondtam.
-Az nekem is jó lesz.-mondta egyszerre Emma és Bella.
-Biztos?!-kérdezte Zayn.
-Igen!
A fiúk sem ittak annyira alkoholos cuccokat. Koktélokat kértek. Miután megittuk az italainkat, Zayn fizetett és elkezdtünk táncolni.
-Srácok! Én asszem hazamegyek!-mondta Liam.-Kicsit rosszul vagyok!
-Haza kisérjünk?-kérdezte Louis.
-Nem kell köszi! Maradjatok és érezzétek jól magatokat.!-válaszolta Liam.
-Hé haver!-kezdte Niall.-Ha baj van csak csörögj!
Liam intett és hazament.
Furcsa volt, mert a sok pörgős szám után hirtelen beadtak egy lassút. Abby Louissal, Emma Zaynnel és én Niall-el táncoltam. Harry és Bella csak álltak egymás előtt.
-Hölgyem! Szabad egy táncra?-kérdezte Harry viccesen.
Bella nevetni kezdett és bólintott. Amikor Harry megfogta Bella derekát nagyon elkomolyodott. Bella ráhajtotta a fejét Harry mellkasára. Harry nagyon aranyosan próbálta visszatartani vágyat, amit legbelül érzett. A szám közepénél Bella felemelte a fejét Harry mellkasáról és belenézett Harold zöld szemeibe. *-* Bella egyre közelebb érezte Harry ajkait. Aztán összeért. A szám végénél Harry elhúzódott Bellától.
-Mindjárt jövünk!-mondta és megfogta Bella karját.
Elindultak az emeletre, ott volt mosdó és bementek a nőibe.

*Bella szemszöge*
Harry felvitt az emeletre, a női mosdóba. Bezárta az ajtót, gyengéden nekilökött a falnak, megfogta a derekamat és hevesen csókolni kezdett. Aztán, nem sokkal később, a kezét lejjebb csúsztatta és megfogta a fenekemet. Erre már bennem is megindultak a hormonok és elkezdtem kigombolni az ingét. Ő kigombolta a nadrágomat és lehúzta. Erre.... kopogtak.
-Nem hiszem el!-mondta Harry mérgesen és beleütött a falba.
Harry-t gyorsan elbújtatta az egyik wc fülkébe és kinyitottam az ajtót. Bejött egy lány és rohant a wc-re. Aztán már csak annyit hallottam hogy hányt. Harry kiszaladt a fülkéből és grimaszolt.
-Fúj!-ordított fel.
-Csittt!! Még meghall!-mondtam.
-Nemhinném!-mondta Harry és újabb grimaszt öltött arra a bájos fejére. :D
Kisétáltunk a mosdóból.
-Bella!-kezdte.-Leszel a barátnőm?
Elkerekedett a szemem.
-Persze!-mondtam és megcsókoltam.
Aztán kézenfogva lementünk a többiekhez.

*vissza a történethez*
Váratlanul a pörgős számok után megint jött egy lassú. Méghozzá a One Direction-től az I wish. Niall és Louis tudták hogy ezt imádjuk Abby-vel. Megint elkezdtünk lassúzni, de most partnert cseréltünk. Láttuk hogy Bella és Harry is megérkeztek. Abby-Niall, Emma-Harry, Bella-Zayn és Louis-én voltunk most a partnerek.

*Abby szemszöge*
Niall-el lassúztam. Most se Dina és se én nem bőgtünk.
-Abby! Kérdezhetek valamit?
-Persze! Mondd!
De Niall nem mondott semmit.

*vissza a történethez*
Vége lett a számnak és eldöntöttük hogy lassan elindulunk hazafelé. Aztán miközben sétáltunk hazafelé, észrevettük, hogy Bella és Harry egymás kezét fogják. Erre én hülyén néztem Bellára. Észrevette.
-Most mivan?-kérdezte.
Én ránéztem a kezükre ismét hülyén.
-És? Mivan ha együttvagyunk?-ordította.
Én meg csak mosolyogtam.
-Oké!! Én is szeretlek!-mondta és elégedetten vigyorgott.



4 megjegyzés:

  1. Ááááá!!!De jóóóóóó!!Titok?Milyen titok? :DKöviiit!!

    VálaszTörlés
  2. :D XD okés.. a titok majd a következő részben lesz.. mármint nem is titok hanem Niall nagy bejelentése :P de a többi már titok ;) :D

    VálaszTörlés
  3. juuujj király hamar köviit :D

    VálaszTörlés