2012. augusztus 31., péntek

34. rész-Remek nap Danielle-el

Mikor felkeltem, írtam egy cetlit Niall-nek, hogy elmegyek egy időre Danielle-el és hogy majd engedje ki Zurit az udvarra. Aztán elővettem egy rendes göncöt a szekrényből. Íme:



Kimentem a fürdőbe, megmosakodtam, fogat mostam, aztán bementem a konyhába. Leültem és a telefonomon néztem a twitteremet. 
-"Egy csodálatos nap Dinával.:)"-írta ki Danielle.
Én meg elmosolyodtam és én is írtam twitterre.
-"Kész vagy Danielle? :D A konyhában vagyok.:)"
Danielle kirobogott a szobából és bement a fürdőbe. 1-2 perc múlva kijött és elindultunk. Dani-vel sokkal másabb volt mint Abby-vel. Dan meghallgatott ha volt valami és egyfolytában csak nevettünk. Mindenen. Aztán miközben a pláza felé tartottunk, mesélt egy csomó ciki sztorit a fiúkról. Annyit nevettünk. Mindenki minket nézett az utcán. Mikor beértünk a plázába, Danielle egyből meglátott egy gyönyörű ruhát. Nekem is nagyon tetszett. Bementünk. Dani gyorsan levette a fogasról és szaladt be a próbafülkébe.
-Na? Milyen?-kérdezte.
-Nagyon jól áll neked!-mondtam.
Mentünk a kasszához, Dan kifizette és irány tovább. Vettem egy csoki és egy epres shake-et. Dan itta az epreset. Aztán bementünk egy fényképezős kabinba.
-3, 2, 1 ÉS....-mondta Dani és elkezdtük vágni a fejeket.
Amikor kijöttünk, megkaptuk a képeket, megnéztük aztán csináltunk még egy sorozatot. Iszonyat jók lettek.! :D Az egyik négyes a Danielle-é volt a másik az enyém.
Mentünk tovább. Egyik üzletben csak jó cuccok voltak szóval kb. 20-20 ruhát felpróbáltunk. Valamelyik vicces volt, de valamelyik nagyon csini.
Amikor kiökörködtük magunkat, ettünk egy-egy fagyit és elindultunk hazafelé. Már délután 2 óra volt. Uhh...:// 5 órát plázáztunk!! De legalább jó kedvünk volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése