2012. augusztus 24., péntek

20. rész-Út hazafelé

*Abby szemszöge*
Miután Louissal visszaértünk a hotelbe nem találtam sehol sem Dinát. Louis szólt hogy van valami a hűtőn. Egy levél volt Dinától.
-"Szia Abby! Sajnálom, de nem akarok többé Niall-el és Katy-vel találkozni. Ezért hazamegyek Magyarországra és ott fogok tovább tanulni és dolgozni. És azt is sajnálom, hogy nem búcsúztam el rendesen. Vigyázz magadra! Kérlek ne gyere utánam, mert neked ott a jó és nem szeretném meglátni, hogy itthon talállak. Remélem még találkozunk!:)
Puszi.
Dina."
-Na ez jó! Niall és Katy miatt elvesztettem a legjobb barátnőmet és a 'testvéremet'!-mondtam.
Louis sóhajtott. Én is. Nem tudtam elképzelni, hogy Dina elment és nem jön vissza többet. Lementem és megmutattam Emmának a levelet. Ő is kivolt borulva.

*vissza a történethez*
Fogtam egy taxit és kivitt a reptérre. Pont jókor értem oda mert még 15 perc volt az indulásig. Gyorsan lepakoltam a cuccaimat, Zuritól elbúcsúztam és odaadtam az egyik nőcinek aki az állatokkal foglalkozott. Felszálltam a gépre és gondolkoztam. Egyszer csak észrevettem, hogy sírok. Mert elgondolkodtam, hogy milyen volt amikor Niall nekem énekelt a koncerten, milyen volt amikor először megfogta a kezemet és amikor először a szemembe nézett, milyen volt amikor a vidámparkban elhívott randizni, amikor gitározott és énekelt nekem, milyen amikor megcsókolt, milyen mikor odaadta nekem Zurit, milyen volt amikor együtt aludtunk és milyen volt benne csalódni.
Gyorsan letöröltem a könnyeimet és megpróbáltam abbahagyni a sírást.

*Abby szemszöge*
Valaki csengetett. Kinyitottam az ajtót. Niall bejött, köszönés nélkül és rámförmedt.
-Hol van?-kérdezte.
-Kicsoda?
-Dina!
-Elment! Nem akarta látni a képedet és a Katy-ét se!-mondtam dühösen.
-Ja... persze.-mondta Niall.
-Tessék! Dina írta! Olvasd el!
Niall elolvasta és ledobta magát a kanapéra.
-Hogy lehettem ennyire hülye! Utána kell mennem!
-Nem-nem! Arról szó sem lehet.!-mondtam.-Nem akar látni téged fogd már fel! Nem engedem, hogy még jobban megbántsd!
-Nem mondhatod meg nekem hogy mit csináljak!-mondta Niall és elrohant.

*Niall szemszöge*
Elmentem Dináékhoz. Abby nyitott ajtót. Sehol nem találtam Dinát. Aztán Abby azt mondta hogy Dina már nincs ott, mert visszament Magyarországra. Abby megmutatta a levelet amit Dina írt neki és Abby elkezdett vele veszekedni hogy nem mehetek Dina után, mert nem akar látni. De most nem érdekelt semmi, csak vissza akartam kapni Dinát, ezért rohantam a reptérre. Semmi mást nem vittem magammal csak a pénztárcámat. Felültem a gépre és kerestem Dinát.

6 megjegyzés: