2012. augusztus 26., vasárnap

24. rész-Bocsánat!

Reggel mikor felkeltem rohantam ki az udvarra Zurival, mert már beállt a pisilős pózába. Niall és Bella is felkeltek. Bella elment a boltba, hoz nekem müzlit. ^-^ :D. Kint leültem a fűbe és néztem ahogy Zuri játszik. Hallottam, hogy Niall kijött és leült mellém.
-Figyelj Dina! Sajnálom hogy megtörtént az a dolog, de Katy letámadott. Szeretlek és csak téged! Kérlek bocsáss meg!-esedezett.
-Figyelj Niall! Én megbocsájtok neked mert tudom hogy milyen Katy. De...-és mikor ezt kimondtam, Niall egyből visszakérdezett.
-De mi?!
-De én már nem akarok visszamenni Londonba.
-Miattam?-kérdezte Niall kétségbeesetten.
-Nem! Katy miatt! Nem akarom többé látni!
-De nem fogod! Esküszöm! Csak kérlek gyere vissza Londonba.-kérlelt.
-Majd meglátjuk, hogy mi lesz.-mondtam kicsit szomorúan.
Néztük még egy darabig ahogy Zuri szaladgál, aztán bementünk. Adtam egy kis tejet Zurinak, utána elment aludni. Bella is visszaért a boltból és megreggeliztünk.
-Köszi Bella!-mondtam.
-Nincs mit!
-Ja.. Amúgy.. Kaja után beszélhetnénk?-kérdeztem.
-Persze. Miről?
-Az mindegy!
Gyorsan megkajáltam, de Niall még evett. Szokásához híven. ^^ Mi addig kimentünk Bellával.
-Na mondd! Miről szeretnél beszélni?-kérdezte.
-Niall azt akarja, hogy visszamenjek vele Londonba. És nem tudom hogy mit csináljak... Nem akarok még egyszer csalódni benne.!
-Hidd el nem fogsz! Egyenesen Londonból utazott el idáig. Majdnem megfagyott odakint, csak azért mert szeret téged! És hidd el... nem akar téged elveszíteni! Abból is látszik mennyire szeret, hogy csak megnézed hogy hogyan néz rád!-magyarázta Bella.
-Okés! Akkor majd szólok neki, hogy még ma visszamegyünk.!-mondtam mosolyogva.
-Ma?! Ilyen hamar?
-De gyere te is! Hiszen te imádod Harry-t! Kérlek!
-Nem is tudom...
-Lécci! Aludhatsz velem! :D
Nevetni kezdtünk és visszamentünk Niall-höz. Bella elkezdett pakolni a bőröndjébe, én pedig odamentem Niall-höz, aki még mindig evett.
-Figyelj Niall! Gondolkoztunk Bellával egy kicsit...
-Igen?!
-Úgy döntöttünk, hogy mind a ketten kimegyünk veled Londonba!
-Mennyi időre?-kérdezte Niall.
-Ameddig csak akarod!-mondtam mosolyogva, mire Niall felállt és felkapott.
-Mikor indulunk?-kérdezte izgatottan.
-Még ma.!-mondtam és Niall szeme elkerekedett... Aztán körbe-körbe ugrándozott és miután lenyugodott tovább evett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése