2012. augusztus 19., vasárnap

10. rész-Megbeszélés

Hazaértünk. Amíg a buszon ültünk egész végig azt a papírt szorongattam, amin Niall telefonszáma és címe volt. Abby észrevette és azt mondta, hogy tiszta szerencsés vagyok és, hogy feltétlenül el kell mennem hozzá holnap. Bementünk a hotelbe és felmentünk a szobánkba. Emma most nem jött velünk. Azt mondta, kipiheni a napot, rendet tesz és lefürdik. Felértünk. Ledobtam a táskámat és bedőltem az ágyba.
-Stopi a fürdő!-mondta Abby.
-Okés! De siess, mert én is menni akarok!-mondtam.
-Rendben!
Felültem. Előkerestem a telefonom és első dolgom volt beleírni Niall számát. A papírt, amit adott azt egy mágnessel kitettem a hűtőre. Annyira szerettem volna tartani vele a kapcsolatot. Hosszas gondolkozás után arra gondoltam, hogy felhívom és megkérdezem, holnap ráér-e. Megkerestem a névjegyek között. Tárcsáztam. Kicsöng.!
-Igen? Itt Niall!
-Szia Niall! Dina vagyok!
-Szia Dina! Mi a helyzet?
-Semmi különös csak meg szerettem volna kérdezni, hogy holnap ráértek-e a fiúkkal?
-Hát szerintem igen, mert nem terveztünk semmit.
-Okés. Mert akkor átmennénk hozzád a csajokkal!
-Jólvan! Gyertek nyugodtan!
-Rendben! Akkor holnap találkozunk! Szia!
-Szia!
Letettem. Abby kijött a fürdőből. Úgy látszik a haját is megmosta. De minek?!
-Te észlény! Minek mostál hajat, ha tegnap is megmostad??
-Miért ne??!!
-Okés! Te tudod! Lefoglalom a fürdőt!
-Jól van menj csak! Amúgy kivel beszéltél az előbb?
-Ja.. Csak felhívtam Niall-t, megkérdeztem, hogy átmehetünk-e holnap.
-ÉS??!!
-Azt mondta, hogy mehetünk! És ott lesznek a többiek is!
-Louis!-mondta Abby, kicsit se kielégült hangon. XD
-Okés!!-mondtam és röhögni kezdtem.
Bementem a fürdőbe, lefürödtem és én is hajat mostam. Elővettem a hajszárítót és elkezdtem szárítani a hajam. Abby meghallotta a hajszárító hangját, odaállt a fürdőszoba ajtó elé és beordított.
-És te minek mostál hajat, ha tegnap mostad meg?
-Miért ne?!
Mindketten nevetni kezdtünk.
-Dina!
-Igen?
-Holnap nem akarsz csinálni nekem valami csini hajat?
-De! Persze! Milyenre gondolsz?
-Mindegy csak jó legyen!
-Okés! Egyenes vagy fonott?
-Mi??!!
-Be legyen fonva vagy kivasaljuk?
-Jaaaaa...Hát szerintem inkább kössük össze!
-Okés! Figyelj! Nem akarjuk kiválasztani, hogy milyen ruhát veszünk fel?
-Oké! Kiteszek 2-t meg te is és aztán eldöntjük, hogy kinek melyik a jobb.!
-Jó!
Én elővettem 2 zöld összeállítást, Abby pedig 2 kék összeállítást.
-Szerintem, inkább a ...... világoszöldet vedd fel!-mondta Abby.
-Okés! Szerintem, te is inkább a világoskéket vedd fel!-tanácsoltam.
-Jó! Nekem is az tetszik jobban.!
-És akkor neked csak összekössük a hajadat?
-Igen! Neked milyen lesz?
-Szerintem nekem fonva lesz!-mondtam.
-Okés!
-Szerinted reggel vagy most szóljunk Emmának?
-Inkább most!
Felvettem a szobatelefont. Tárcsáztam Emma szobatelefon számát. Kicsöng.
-Igen tessék?
-Szia Emma! Dina vagyok! Csak azt szerettem volna mondani, hogy felhívtam Niall-t és holnap megyünk hozzá! És te is! Ennyi lenne! Valami dögös feketét vegyél fel.! Zayn imádja! És szerintem hagyd kiengedve a hajad!
-Oké! Rendben! Akkor reggel ott leszek 9kor! De most megyek mert fáradt vagyok! Jóéjt!
-Jólvan! Jóéjt!
Letettük.
-Szerintem én is megyek aludni! Nem akarok reggel úgy kinézni mint egy kifacsart szivacs.!
-Jó! Szerintem én is! Szóval.. Jóéjt!
-Neked is!
Lefeküdtünk és nagyon hamar elaludtunk.

2 megjegyzés:

  1. ezis tetszik mint a többi hamar a kövit és olvass bele az én.blogomba is loveofmydreams.blogger.hu telon vagyok nem tudom belinkelni :D

    VálaszTörlés
  2. :D okés! és már félig készvan ;)

    VálaszTörlés