2012. augusztus 25., szombat

21.rész-Itthon

1 óra repülőút után végre leszállt a gép. Örültem, hogy itthon lehetek, mert hiányoztak a barátok. Fogtam a cuccaimat és megkerestem Zurit. Nem kellett sokat várni mert ő volt a legkisebb, de a leghangosabb kutya. Felfogtam Zurit is, kimentem a reptérről és mentem a vonathoz. Megvettem a jegyet és felszálltam a vonatra. Miközben vártam hogy elinduljunk megkerestem a telefonom és felhívtam Bellát. Bella az egyik barátnőm, aki még a suliban volt osztálytársam.

Bella:


-Szia Bella! Dina vagyok!
-Szia! Miújság?
-Semmikülönös most értem haza Magyarországra és éppen a vonaton ülök.
-Mi?! Hogy-hogy?
-Hát csak először is találkoztunk a One Direction-nel, aztán találkozgattunk velük, elmentünk együtt vidámparkba, aztán randiztam Niall-el, összejöttünk Niall-el, Abby és Louis összejöttek, tegnap sátorozni voltunk, ma pedig rajtakaptam Niall-t és Katy-t, amikor csókolóztak.
-Na hallod... az durva.!
-Az.!
-Abby is jött?
-Nem, nem is tudta hogy hazajövök csak írtam neki egy levelet, hogy ne kövessen és legyen boldog.!
-Ahamm... Hát akkor majd kimegyek a vonathoz.
-Okés köszi. Kb. 1 óra múlva otthon leszek.
-Rendben.! Akkor ott találkozunk.!
-Jólvan! De figyelj! Nem lenne baj ha ott is aludnék?
-Nem! Persze hogy nem baj!
-Okés! Akkor nemsokára találkozunk. Szia!
-Szia!
Letettük. Egyfolytában olyan érzésem volt, mintha követett volna valaki és kihallgatna. De mindig amikor körbenéztem csak idegeneket láttam akik hülyén néznek rám, hogy minek állok fel mindig.
Zurit letettem az ülésre, elővettem egy műanyagpoharat, letörtem belőle egy jó nagy darabot, hogy úgy nézzen ki mint Zuri kistálja és öntöttem bele vizet. Szegény már szomjas volt. Aztán jött csak a baj. Rápisilt az ülésre. Mikor megláttam gyorsan kerestem egy pár papírzsepit és feltöröltem. Már félúton voltunk, mikor a mögöttem ülőnek elkezdett csipogni a telefonja, azt jelezve, hogy elküldött egy SMS-t. Furcsa volt, mert nekem pedig pont akkor jött egy üzenetem.
-"Kérlek ne haragudj! Szeretlek és nem akarlak elveszíteni! Niall"
Nem hiszem el.! Nem tudja felfogni hogy lesz*r*m?! Küldtem neki egy szép kis SMS-t.
-"Légyszi hagyj élni és legyél azzal a r*h*dt r*b*nccal, ha már annyira jó vele hogy képes vagy megcsalni! Ja és ne küldj nekem SMS-eket oké?! Na pá! :)"
És megint tök furi volt mert a mögöttem ülőnek jött egy üzenete.
Egy fél óra múlva hazaértem és az állomáson már ott várt Bella. Odarohantam hozzá és megöleltem, aztán elindultunk hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Szia tetszik a sztoriid. Lcs-ben benne vagy?
    Nekem is van blogom http://onedirection-site.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon jó remélem még estére össze tudod hozni a 22. részt:$

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik remélem kész lesz mára a kövit :D

    VálaszTörlés
  4. :) köszönöm mindenkinek :$ aranyosak vagytok és igen még ma meglesz a kövi:)

    VálaszTörlés