2012. augusztus 29., szerda

30. rész-A NAGY!!!! bejelentés

Szóval.. elindultam hogy megkérdezzem Niall-től, hogy mi a francért nem hívott vagy írt. Sár volt. Mindenütt. Már félútnál jártam. Elővettem a telefonomat és írtam Niall-nek egy SMS-t.
-''Szia! Éppen most indultam otthonról. Kb. 5 perc és ott vagyok nálatok.! Puszi. xx Dina"
Már éppen vissza akartam tenni a telefonom a táskámban, mikor megbotlottam egy kőben. A ruhám tiszta sár lett. Feltápászkodtam és elindultam vissza a hotelbe.

*Abby szemszöge*
Dina elment, hogy beszéljen Niall-el, én pedig otthon maradtam. Megetettem Zurit és Répát is és játszottam velük egy kicsit. Répát beletettem a gömbjébe, Zurinak meg dobáltam a labdáját. Egyszer csak csöngettek és Zuri ugatva rohant az ajtó felé. Felálltam és kinyitottam.
-Niall! Te mit keresel itt?!-kérdeztem kicsit értetlenül.
-Csitt! Csak légyszi engedj be! Meglepetés lesz Dinának!
Beengedtem és visszamentem játszani. Niall addig elrendezkedett. Aztán Bella is kikérdezte Niall-t hogy mi lesz itt.:D De Niall nem mondott semmit csak rendezkedett. Kitett mécseseket, teleszórta rózsaszirommal az egész házat.

*vissza a történethez*
Mikor hazaértem, nem törődve azzal hogy néznek, beszálltam a liftbe és amikor mindenki engem nézett csak bájosan vicsorogtam rájuk. :) *-* Felért a lift és kinyitottam az ajtót. Mikor bementem Niall felállt az ágyról.
-Szia!-mondta.
Könnyes szemmel odarohantam hozzá és a nyakába ugrottam. Amúgy nagyon nem értettem, hogy miért vannak a földön mécsesek és virágszirom. A hosszas ölelkezés után a saját lábamra álltam és megpofoztam Niall-t.
-Áúúúúú! Ezt most miért kaptam?-kérdezte értetlenül.
-2 hónapig fel sem hívtál és még válaszolni sem válaszoltam az SMS-emre.!
-Sajnálom! De Paul elvette a telefonunkat!
-Akkor Liam se látta az SMS-t...-mondtam magamban és bementem a konyhába inni.
Láttam hogy Niall bemegy a hálóba.
-Lányok légyszi lemennétek Emmához?-kérdezte Niall.
-Persze..-mondták és elmentek.
-Dina! Majd csörögj ha végeztetek!-mondta Abby.
-Mivan?! Minek csörögjek? Ti hova mentek?!-értetlenkedtem.
Niall megfogta a kezemet és bementünk a hálószobába. Niall letérdelt előttem.
-Tudod Dina! Igaz, hogy még csak 3 hónapja ismerlek, abból 2 hónapot nem voltunk együtt a turné miatt. De 1 hónap elég volt hogy rájöjjek hogy nekem te vagy az igazi és veled szeretném leélni az életemet.!-mondta Niall én meg már könnyeztem. :')
Benyúlt a zsebébe és elővett egy kis dobozt. Kinyitotta.
-Hozzámjössz?-kérdezte és mikor a szemébe néztem, láttam hogy csillog a szeme.
Leguggoltam és megcsókoltam.
-Igen!-mondtam és már sírtam az örömtől.
Felálltunk mind a ketten és Niall megcsókolt. Aztán felhúzta a gyűrűt az ujjamra és olyan édes volt, mert az ő szeméből is kicsordult egy pár könnycsepp.
Az eljegyzési gyűrű:

Felhívtam Abby-t, hogy feljöhetnek. Először is megnyugtattam, hogy nincsen semmi baj és jól vagyok.
-Akkor én megyek is! Majd holnap beszélünk.!-mondta Niall, gyorsan megcsókolt és kiviharzott a házból.
Abby és Bella felértek.
-Hűha! Ez jó gyorsan elment!-mondta Abby.
-Biztos nincs semmi baj? Hééé... te könnyezel!-mondta Bella.
Mikor kimondta felmutattam a kezemet. Amikor észrevették a gyűrűt nem jutottak szóhoz.
-Bakker! Én itt helyben dobok egy hátast!-mondta Abby.
-Na nemár! Ez komoly?-kérdezte Bella.
-A legkomolyabb!-mondtam.
Aztán leültünk beszélgetni, felhívtuk Emmát és elkezdtük tervezni, hogy mi hogy lesz.

*Niall szemszöge*
Amikor hazaértem elmeséltem a fiúknak.
-Gratulálok!-mondták mind egyszerre.
-De nem korai még Niall?-kérdezte Harry.
-Harry kuss már! Ne legyél ilyen! Szeretik egymást!-mondta Liam.

2 megjegyzés: