2012. augusztus 31., péntek

33. rész-Patak

Kiültünk a fűre, a fiúkhoz.
-És? Ma mit csinálunk?-kérdezte Harry.
-Elmehetnénk a közeli patakhoz!-mondta Danielle.
-Jó ötlet! Még úgysem voltunk Daniellel sehol sem!-mondtam.
-Okés akkor... bikini vagy fürdőnadrág. Ennyi?-kérdezte Emma.
-Kaja!-vágta rá Niall.
-Tényleg! Ki csinál kaját?-kérdezte Bella.
-Majd én!-mondta Louis.
Bementünk, összeszedtük a cuccainkat. Levetkőztem. (persze bugyi és melltartó volt rajtam) Olyan jó volt. Fingom sincs hogy hova tettem a bikinimet.
-Niall! Nem tudod hova tettük a bikinimet?-ordítottam.
-Mindjárt megyek!-mondta, bejött az udvarról és behozta Zurit is.
-Köszi!-mondtam.
Kinyitotta a szekrényt. Én meg csak ott álltam fehérneműben. Amikor Niall rám nézett és észrevette, hogy szinte teljesen meztelen vagyok, megszólalt.
-Hű!-csak ennyit tudott kinyögni.-Ja, persze! Bocsi! Öltözz nyugodtan!
Látszott rajta, hogy elpirul. Elővette a világos rózsaszín bikinimet és elfordult. Levettem a bugyit és a melltartót, aztán gyorsan felvettem a bikinit.
-Kész vagyok.-mondtam.
-Hmmmm.. Szép vagy!-mondta Niall, odajött hozzám és megfogta a derekamat. Egyre csak közeledett a szánk aztán pedig összeért. Nem tudom miért, de azt szeretem ha lassan és gyengéden csókol.
Felvettem egy pólót és egy rövidnadrágot, utána pedig kimentünk a konyhába.
-Louis! Menj csak! Öltözz át, én megcsinálom a többit!-mondtam.
-Köszi Dina!-mondta és elrohant.
Megcsináltam a kaját és a többiek is kész lettek addigra.
-Mehetünk?-kérdezte Liam.
Elindultunk, mindenki kézen fogva a barátnőjével és kimentünk az udvarra. A fiúknak volt tandembiciklijük. Mindeninek egy.
-Ki kivel szeretne menni?-kérdezte Danielle.
Mindenki a pasiját mondta. A lányok ültek elöl a fiúk pedig hátul. Zurit beletettem a kosárba és elindultunk kifelé az utcára. 5 perc múlva, a betont, földút váltotta fel. 10 perc biciklizés után ott voltunk a pataknál. Leszálltunk a bicikliről, letámasztottuk és levettük a ruháinkat. A fiúk eszeveszettül belerohantak a vízbe, mi pedig csak sétáltunk és nevettünk. Olyan helyen voltunk ahol kb. 2 méteres volt a víz. Leültünk a patakpartra, a fiúkat meg nem láttuk sehol. Néhány másodperc múlva előbukkantak a vízből.
-Bú!-mondták egyszerre, megragadták a lábunkat és lehúztak a vízbe.
Pont rosszkor mert nem vettünk levegőt. Gyorsan felúsztunk a felszínre. Vettünk egy nagy levegőt és vissza a fiúkhoz. Niall pont feljött levegőért és én is. Amíg a többiek lent voltak a vízben addig mi Niall-el fent maradtunk. Niall közelebb úszott és gyengéden megfogta a derekamat. Aztán láttuk hogy a többiek már jönnek fel, ezért megfogtam a kezét és lebuktunk a vízbe. Egymással szemben úsztunk aztán megálltunk és Niall megcsókolt. Mindig is akartam vízben csókolózni. Nem tudom miért, de szerintem az olyan aranyos. :) 2-3 óra fürdés után kimentem a partra, felvettem Zurit és ő is úszkált egy kicsit. Na jó! Fogtam a hasát hogy el ne merüljön. De aranyos volt, mert szegénynek is melege volt, akárcsak nekünk. Aztán mikor kimentünk, Niall már evett. Mindenki őt nézte.
-Most mivan? Eszek!-mondta és evett tovább.
Mi is kivettünk egy-egy szendvicset és elkezdtünk enni. Miután megkajáltunk, nyomás vissza a vízbe játszottunk egy kicsit. Ha mondhatom úgy 'vízilabdáztunk'. :D A két erős férfi, Harry és Zayn voltak a kapusok. Szegények... Kicsit megdobáltuk őket. De jól bírták. Mikor kifáradtunk kimentünk a partra és elindultunk hazafelé. 15 perc után hazaértünk. Danielle és én beültünk a konyhába.
-Dina! Mi a baj?-kérdezte.
-Hmmm...-sóhajtottam.-Abby!
-Mi van Abby-vel?
-Legjobb barátnők voltunk, de mostanában eltávolodunk egymástól és ő inkább már Katy-vel beszélget.
-Ki az a Katy?
-Volt osztálytársunk. Nem nagyon bírom őt. Múltkor a szemem láttára csókolózott Niall-el. Ezért utána hazamentem. De ez most nem fontos. 100% hogy Abby találkozgat vele. Pedig ő is utálta régebben.
Danielle-el beszélgettünk még egy kicsit.
-Mit szólnál ha te meg én holnap elmennénk plázázni egy kicsit.?-kérdezte.
Persze egyből feldobott a dolog, mivel imádom Danielle-t. Ő a példaképem.
-Komolyan?
-Persze! Holnap miután felkelünk, nem szólunk senkinek semmit és elmegyünk csak ketten.
-Juuuuuujjj! Köszi!-mondtam és megöleltem.
-Nincsmit! De most megyek Liam-hez. Jóéjt Dina!
-Rendben! Akkor holnap! Jóéjt Dan!-mondtam és én is bementem Niall-höz.
Aztán végigjártam a szobákat (persze csak kopogással) és mindenkinek jó éjszakát kívántam. Mikor Louis és Abby szobájához értem, bekopogtam és kinyitottam az ajtót. Mindketten bent voltak.
-Jóéjt Louis!-mondtam.
-Neked is Dina!-mondta Louis.
Aztán elmentem. Befeküdtem az ágyba, Niall-el beszélgettünk egy kicsit.
-Köszönöm a mai napot!-mondtam.
-Nincs mit!
-Jóéjt Niall!
-Jóéjt Dina!-mondta és megpuszilta a homlokomat.

2 megjegyzés: