2012. augusztus 15., szerda

5. rész-OMG! és HAGGYÁL MÁR ÉLNI!!

-Tudsz táncolni?-kérdeztem Emmától.
-Ömm.. úgy ahogy!-mondta.
-És bátor vagy?-kérdezte Abby, már sejtve, hogy mit akarok.
-Igen! Bevállalós vagyok!-válaszolta Emma.
Felálltunk Abby-vel, megfogtam Emm egyik karját, Abby a másikat, levettem a kalapomat a fejemből, letettem a földre és elkezdtünk táncolni a What makes you beautiful-ra. Emma csak nézett, aztán rájött, hogy mi most mit is akarunk. Ő is elkezdett táncolni. Előttünk, félkörbe gyűltek az emberek, a tinilányok, a fiúk és a 30 felettiek. Nagyon jó volt látni, hogy sokan mosolyogva énekelték velünk, de táncolni csak mi táncoltunk, mert ők nem mertek. Néhányan még pénzt is dobáltak a kalapomba. *-* Mikor vége lett a számnak fáradtan leültünk, páran mosolyogva tapsoltak és aztán a tömeg is szertefoszlott. Felvettem a kalapomat a földről és elkezdtem számolni a pénzt.
-10, 20, 30, 40, 60, 70, 90, 100, 110, 130, úristen! 130 font! Szeretnek minket az emberek!-mondtam büszkén.
-XD..Ja!!-mondta Abby.
-Figyeljetek! Nem akarunk elmenni valahov....-kezdte Emma, de nem hallottam rendesen. Teljesen elkerekedett a szemem és nem akartam elhinni amit láttam. Egy One Direction-ös bolt!!!!
-Héj!! Dina!! Figyelsz??!!
-NEM!!!-visítottam. Megfogtam mindkettőjük karját és húztam magam után őket, miközben szinte folyt a nyálam. Amikor már Abby és Emma is látták, hogy hova cipelem őket, akkor nekik is kitágult a pupillájuk.
-Eddig még nem is láttam ezt a boltot.!-mondta Emm.
Bementünk. Amikor magamhoz tértem eszembe jutott valami.
-Emm! Te nem is mondtad, hogy szereted a One Direction-t!
-Nem kérdeztétek! Amúgy nem volt feltünő, hogy azt mondtam a What makes you beautiful-ra, hogy a kedvencem?
-Nem!! :D Neked ki a kedvenced?-kérdezte Abby.
-Zayn! Nektek?
-Nekem Louis! :$-mondta Abby gondolkodás nélkül.
-Nekem meg Niall! *o*-mondtam és megint elkezdett folyni a nyálam. :D
És aztán megláttam!!!
-ÚRISTEN!! One Direction koncertjegy!-ujjongtam.
-Méghozzá féláron!-mondta Abby.
-2-t fizet 3-at kap!-sápítozott Emma.
-Basszus!! Ez a mennyország!-mondtam.
Gyorsan a kasszához.
-Jónapot! 2 koncertjegyet szeretnénk! A harmadik ugye ingyen lesz?-kérdeztem bizonytalanul.
-Igen! Összesen 200 font lesz! Szeretnének valami mást is?-kérdezte az eladónő.
-Ömm...Még szétnézünk!-vágta rá Abby.
-Figyi! Nálam itt van a most gyűjtött 130 font és a saját 100 fontom az összesen 230 font. Kifizetem a koncertjegyeket és még veszek magamnak valamit.-mondtam.
-De akkor veszek neked valamit még!! Meg persze magamnak is!!-mondta Abby.
-Csatlakozom!-mondta Emma.
-Oké! De én választom ki.! :D
-Oksa.-mondták egyszerre.
Mind a hárman vettünk egy-egy kosarat. Én az enyémbe tettem egy bögrét és egy autógrammos könyvet. Abby-ébe tettem egy ruhát és egy pólót. Ő magának egy törölközőt és egy autógrammos könyvet tett. Emmáéba egy cipőt és egy füzetet tettem és ő magának egy autógrammos könyvet és egy rövidnacit tett.
-Akkor mi készen vagyunk.!-mondtam az eladónőnek, aki elkezdett számolni.
-Akkor a 2+1 koncertjegy (200), egy bögre (15) és egy autógramm füzet (15). Ez 230 font lesz!
Odaadtam. Mázli.. Pont annyim volt!! Abby jött. Amíg ők ott szarakodtak én kerestem egy zacskót.
-Egy ruha (40), egy póló (20), egy törcsi (20) és az autógramm füzet (15). 95 font!
Abby odaadott 100 fontot.
-A visszajárót tartsa meg!-mondta Abby.
Emma jött.
-Egy cipő (50), egy füzet (10), egy autógramm füzet (15) és egy rövidnadrág (30). Összesen 105 font lesz!
Emm is kifizette. A zacskón amit lehetett ingyen kapni is 1D-s volt. Legalulra tettem a cipőt, rá a ruhát, arra a pólót, arra a füzetet, arra az autógrammos könyvet és legfelülre a bögrét. A többiek is elpakolták a cuccaikat. Indultunk kifelé. Odaadtam a csajoknak a koncertjegyeket. Ekkor...
És megint!! Jajj, menj már a francba!!! Katy jött velünk szembe... A drága szívem megint felbukkant!! Meglátta a jegyeket a kezünkben. Kitört a III. világháború.
-Nicsak! Mit látok! One Direction-ös koncertjegyek? Honnan volt rá pénzetek?!-kérdezte az a r*b*nc.
-És az téged miért érdekel?! Van és kész.!-vágtam rá.
-Az jó! Mert nekem is van.-húzott elő 2 jegyet a táskájából.
-Minek neked kettő?!-kérdezte Emma.
-Te meg ki a franc vagy?!
-Kussolsz!-mondta Abby. XD
-Nyugi Abby! Amúgy ő itt Emma! A barátunk!
-Hahh..Szánalmas!-mondta szemrehányóan Katy.
-Mondtam, hogy befogod te K*RV*!!-ordította Abby.
Én már nem bírtam tovább és röhögni kezdtem. De aztán hívott a kötelesség és komolynak kellett lennem. Abby megindult Katy felé. Gyorsan lefogtam Abby-t, mert ha hagyom, hogy menjen...Húú! Szerintem kitiltottak volna a plázából..
-Gyertek! Inkább menjünk!-mondtam.
-Igen! Ez egy nagyon jó ötlet.!-mondta Emma.
Abby meg csak sétált vörös fejjel és majd szétrobbanva a dühtől.
Nemsokára hazaértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése