2012. augusztus 20., hétfő

12. rész-Vidámpark és egyben egy fantasztikus nap

Kimentünk a házból és elindultunk. GYALOG!!! Ma egész nap gyalogolni fogunk. Mármint nem egész nap, mert már délután 1 óra volt.
A járdán kettesével mentünk. Elöl ment Harry és Liam, aztán Zayn és Louis, aztán én és Emma, leghátul, kicsit lemaradva pedig Abby és Niall.
-És milyen itt?-fordult hátra Zayn.
-Hát. . Jó!-mondtam.
-Ez nem volt valami meggyőző!-mondta Louis.
-:) Bocs! De amúgy tényleg! Jó itt lenni!
-És méghozzá ti is itt vagytok!-mondta Emm.
-Mi?! Mármint a One Direction?-kérdezte Harry elölről.
-Nem! Nem a One Direction-nel! Hanem az 5 nagyon jóképű és kedves fiúval!-mondtam.
És a fiúk elmosolyodtak.
-Abby!-kezdte Niall.
-Igen Niall?
-Szerinted bejövök Dinának?-suttogta.
Abby elmosolyodott. Nem! Inkább röhögött.
-Halkan!! Nem akarom, hogy  meghallja.! Na meg a többiek se!
-Hát! Figyelj! Szerintem ezt tőle kellene megkérdezned!-javasolta Abby.
-Tőle? Tőle nem merem!!-mondta Niall.
-De miért nem?! Kérdezd meg tőle nyugodtan! Nem fogja leharapni a fejedet!
-Biztos?!-kérdezte Niall.
Erre elkezdtek röhögni. De már hangosan és mi mindannyian hátrafordulunk.
-Miaz?-kérdeztem.
-Semmi. Csak beszélgetünk.!-mondta Abby.
-És amúgy neked tetszik valaki a bandából?-kérdezte Niall Abby-től ismét suttogva.
-Hát..igen..
-Ki az?
-Nem mondhatom el!
-Miért? Esküszöm a kajára, hogy nem mondom el senkinek!-mondta Niall.
-Húúú!! A kajára? Na jó! De biztos nem mondod el neki?
-Persze! Nem vagyok olyan!
-Rendben! Aki nekem tetszik az ....
De Abby nem tudta befejezni, mert odaértünk egy vidámparkba és Liam a szavába vágott.
-Megjöttünk! Az egyik kedvenc helyünk.!
-De nálam nincsen pénz! :/-mondtam.
-Nem baj! Majd kifizetem neked!-mondta Niall.
-De ne!!
-De igen!
-De nem csak nálam nincs!-kezdtem.
-Hát igen.. Nálunk sincs.-mondta Emma és Abby egyszerre.
-Semmibaj! Nálam van annyi, hogy be tudok vállalni még egy valakit.!-mondta Zayn és Emmára nézett.
-Én pedig kifizetem a tiédet, Abby!-mondta Louis.-Persze csak ha nem baj.! :D
Bementünk. A fiúk kifizették a jegyeket. Én egyből kinéztem egy óriáskereket.
-Na ki jön fel velem?-kérdeztem.
Nem jött válasz. Mindenki néma csendben volt, amíg Niall meg nem törte a csendet.
-Én megyek!
-Szupíí!!
-Én megyek a hullámvasútra! Ki jön?-kérdezte Abby.
-Én!-mondta Liam.
-Én!-mondta Harry.
-És én is!-mondta Louis.
-Én pedig dodzsemezni megyek! Zayn! Jössz?-kérdezte Emma.
-Mehetek.-és Zayn rámosolygott Emmára.
Elindultunk, mindenki másfelé.

*Dina szemszöge*
Odaértünk Niall-el az óriáskerékhez.
-Hölgyem!-mutatott maga elé, hogy szálljak be a kabinba.
-Ohh. Köszönöm uram!-mondtam.
Beszálltunk és elindultunk. Olyan jó volt. Már nagyon rég ültem óriáskeréken.
-És Dina? Hát. . . Nem is tudom. . .
-Miaz Niall? Mondd el!!
-Van barátod?-kérdezte Niall, elpirult és lehajtotta a fejét. Látszik, hogy szégyellős.
-Nincs.-mondtam és mosolyogtam.
Niall felemelte a fejét és ő is elmosolyodott.
-És. . . Nem lenne kedved, esetleg velem. . .
-Mondd már! Nem harapok!
-Nem lenne kedved velem randizni?
Kicsit meglepődtem. Nem számítottam volna erre.
-Persze!-mondtam. Nem akartam elhinni.-És mikor?
-Ja, tényleg! Bocsi! Kiment a fejemből!-mondta Niall, miközben vigyorgott.-Holnap neked jó?
-Persze.
-Jólvan!
Leértünk és megkerestük a többieket.

*Abby szemszöge*
Liammel, Harry-vel és Louissal a hullámvasút felé tartottunk. Kicsit paráztam, mert először ültem fel ilyen nagyra. De ez meg is látszott.
-Félsz?-kérdezte Louis.
-Kicsit.-válaszoltam.
-Akarod hogy melletted üljek?
-Igen! Az jó lenne!-mondtam Louis-nak.
-Rendben!-mondta és a szemembe nézett.
-Louis?-kezdtem.
-Igen?
-Baj lenne, ha kérdeznék valamit Eleanorról?
Nagyot sóhajtott, aztán jött a válasz.
-Nem. Mondd csak!-mondta Lou, de láttam, hogy nem nagyon akarta hallani.
-Szereted őt?
-Igen! Mármint. . . NEM!!!!! Nemtudom. Tudodmit? Nem! Nem szeretem! És annak érdekében, hogy be is bizonyítsam mindenkinek. . .
-Igen??
-Mind egy! Hagyjuk!
-Rendben!
Felültünk a hullámvasútra. Elindultunk felfelé. Mostmár éreztem, nem biztos, hogy jó ötlet volt felszállni rá.
-Nyugi! Nem lesz semmi baj! Én itt vagyok.! :)-mondta Loui és amit soha nem gondoltam volna. . . megfogta a kezem *o*. Nem hittem volna, hogy ilyen gyorsan túllép Eleanor-on.
Mikor teljesen felértünk, Louis elengedte a kezemet, hogy tudjon kalimpálni és üvölteni.
Nem sokára leértünk. Dina és Niall már ott vártak ránk. Dinával 100% hogy történt valami, mert egyfojtában mosolygott.

*Emma szemszöge*
Zayn-nel elmentünk dodzsemezni. Kétszer mentünk, egyszer együtt és külön-külön is. Először csak külön mentünk. Nagyon jó volt. Annyit nevettünk és hülyéskedtünk! Tetszett nagyon! Főleg, hogy vele dodzsemezhettem. Aztán együtt is mentünk egyet.
-Azt! Légyszi-légyszi-légyszi!!-mondtam és rámutattam egy rózsaszín dodzsemre.
-Komolyan?!-mondta Zayn és grimaszolni kezdett. Olyan édes volt! *o*
-Lécci!!
-Na jó.!
Beültünk a rózsaszínbe. Természetesen én vezettem. :D Zayn ült mellettem és nézte, hogy mit csinálok. Mivel én csak körbe-körbe mentem egy darabig, Zayn megfogta a kormányt (pont ott ahol a kezem volt) és elkezdte rángatni. XD Olyan vicces volt.!
Miután vége lett a menetnek, lementünk a pályáról, Zayn hirtelen megfogta a kezem. Szembeálltam vele, de még mindig fogta a kezem. Ránéztem és elpirultam.
-Emma! Neked tetszek?
-Őszintén vagy hazudjak?-kérdezte Emma.
-Őszintén!
-Hát. . . Igen!! Nagyon is!
-Oké! Csak erre vártam.!
Közelebb jött és megcsókolt. EL SEM HISZEM!!! Ez életem legjobb napja! Zayn Malik megcsókolt! *o* Miután megcsókolt elengedte a kezemet és mentünk tovább, megkeresni a többieket.
-Zayn! Miért csókoltál meg, amikor te Perrie-vel jársz?
-Óhh. . .Az hosszú történet. A lényeg, hogy már rég nem vagyunk együtt. Kb. 5 hónappal ezelőtt elment egy turnéra és azt mondta, hogy váljunk szét, mert ő nem biztos, hogy ki fogja bírni.
-Aham.
Mentünk, de még messze voltunk a helytől, ahonnan elindultunk.
Amíg mentünk sokszor néztünk egymás szemébe és mosolyodtunk el. Annyira izgatott voltam! Már csak arra vártam, hogy visszaérjünk a hotelbe és elmesélhessem a lányoknak.! :)

2 megjegyzés: