2012. augusztus 28., kedd

28. rész-Kettesben

Mindannyian elvonultunk a pasinkkal külön szobába.
Niall és én Niall szobájába, Abby és Louis a konyhába, Emma és Zayn a nappaliba, Bella és Harry pedig egy hálószobába mentek.
Mindenki szertefoszlott. Bementünk Niall szobájába, leült az ágyra én pedig az ölébe.
-Mennyi időre mentek?-kérdeztem.
-2 hónapra.-mondta Niall letörve.
Aztán átkarolt.
-Olyan furcsa lesz nélküled!-mondta Niall és gyengéden megcsókolt.
-Hiányozni fogsz!-mondtam.-Szeretlek!
-Én viszont imádlak!-mondta.
-És még egy dologra kérlek!
-Mondd!
-Ne csinálj hülyeségeket.!-mondtam.
-Esküszöm!-mondta.
Óvatosan lefektetett az ágyra (ne értsétek félre!;D) és hosszasan megcsókolt.
Ezután beszélgettünk még egy kicsit.

*Abby szemszöge*
Bementünk a konyhába Louissal. Nem a legjobb hely volt, de nekünk az is megfelelt. Leültünk egymás mellé és elkezdtünk beszélgetni.
-Mennyi időre mentek el?-kérdeztem.
-2 hónapra... Hiányozni fogsz!-mondta Loui és bociszemekkel nézett rám.
-Te is nekem!-mondtam és nyomtam egy puszit a homlokára.
-Nemár! Csak egy puszi?!-mondta elégedetlenül és hirtelen megcsókolt. Lehet hogy hirtelen csókolt meg, de gyengéd volt és hosszas. A csók végén beszélgettünk egy kicsit, hogy hol lesz a turné meg ilyenek.

*Emma szemszöge*
Elindultunk a nappali felé. Zayn felkapott és becipelt. Letett a kanapéra, becsukta az ajtót, aztán ő is leült.
-Nagyon szeretlek!-mondta Zayn majd rám vetette magát.
Csókolóztunk, de mint állat, aztán elkezdett vetkőzni. Ledobta az ingét és a nadrágját a földre, ott állt egy szál alsógatyában, mármint nem állt, hanem éppen rajtam volt és még mindig csókolóztunk. Megfogta a pólómat, óvatosan levette, aztán pedig lassan kigombolta a nadrágomat és elkezdte lefelé tolni. Miután már mindketten fehérneműben voltunk. Zayn kikapcsolta a melltartómat, lehúzta a boxerét, aztán a bugyimat...
#cenzúrázott terület# :D (sorry :P)
/a többit rábízom a képzelőerőtökre/

*Bella szemszöge*
Miután a többiek is elvonultak, Harry megfogta a kezem és rohantunk az egyik hálószoba felé. Mikor beértünk Harry bevágta és bezárta az ajtót.
-Tudod...tegnap nem fejeztünk be valamit..-mondta szomorú fejjel.
Óvatosan letepert az ágyra és hevesen megcsókolt. Levettem róla a felsőjét. Na bakker!!!! Iszonyatos jó teste van! :D Aztán elkezdtem a nadrágját is levenni, most már csak alsónadrágban volt. Ő is elkezdett engem vetkőztetni és ebben a pillanatban, mikor már csak fehérneműben voltunk...



Kopogtak!  ._.
-Ezt nem hiszem el!-ordította Harry. Kinyitotta az ajtót. Liam volt az. Liam elkerekedett szemmel nézte Harry-t és nem értette, hogy miért van csak egy boxerben. (ehhez a saját gondolatom: miért?? legyen kettőben??!!)
-Bocsi! Csak azért jöttem, mert Paul hívott. Készülnünk kell!-mondta Liam.
-Hát ezt nem hiszem el! Szólj Niall-nek és Louis-nak hogy vállalják fel a szólóimat.!-mondta Harry és elkezdett öltözni.
Aztán én is visszaöltöztem.


*vissza a történethez*
Mikor mindannyin visszamentünk az előszobába, már Liam is ott volt és menniük kellett. Egyesével mindenkit megöleltünk.
-Szeretlek!-mondta Niall.
-Én is!-mondtam.
-Hiányozni fogsz!-mondta Louis.
-Te is!-mondta Abby.
-Kérlek ne csinálj hülyeségeket!-mondta Emma.
-Nem fogok! Megígérem!-mondta Zayn.
-Vigyázz magadra!-mondta Harry.
-Te is!-mondta Bella.
Egy utolsó ölelés és egy búcsúcsók, aztán mi haza mentünk, a fiúk pedig összepakolták a cuccaikat.

2 megjegyzés: