2012. augusztus 17., péntek

6. rész-Ruhapróba

Miután hazaértünk, Emma feljött hozzánk, Abby csinált magának kaját, én pedig bevágódtam az ágyba.
-Emm! Kérsz valamit? Enni vagy inni?-kérdezte Abby.
-Hát.. van valami őszilé vagy valami rostos?
-Lime van ami rostos.! Az jó?
-Persze!
Amíg Emma és Abby beszélgettek, meg Abby evett, addig én vizsgálgattam a koncertjegyeket. Mindent megnéztem csak a dátumot nem. Mikor megtaláltam, azt hittem, hogy ott helyben végem lesz!!
-ÚRISTEN!!!!!!!!!!!!!-visítottam.
-Hát ezaz!! Úristen!-mondta Abby és befogta a fülét.
-Miaz??-kérdezte Emma.
-A koncert.....-nyögtem.
-Mi van a koncerttel?-kérdezte Abby, miközben tele volt a szája. Nagyon gusztusos volt..XD
Emma és Abby is elővették a jegyüket.
-A dátum!!-mondtam.
Mikor ők is észrevették elkerekedett a szemük és 1 percig csend volt. Aztán Abby-nek eszébe jutott megszólalni.
-Atya Úr Isten!-mondta hangosan és szépen tagolva.
-Ezt nem hiszem el!!-mondta Emm.-Holnapig nem tudunk elkészülni!!
-Dehogynem!-vágta rá Abby.-Csak bízd Dinára! Ő ebben profi!
-Ohh.. Köszönöm! Amúgy ja! Bármit meg lehet tenni, csak akarni kell!-mondtam büszkén.
Gyorsan odaszaladtam a szekrényemhez, kivettem 3 összeállítást.
-Ez milyen?-kérdeztem.
-Jó.-mondta Abby.
-Nagyon jó!!-mondta Emma.
Felvettem a másikat.
-Na és ez?
-Ez is jó.-mondta Abby.
-Csini!-mondta Emma.
Felvettem a harmadikat.
-Ez?
-Állati!-mondta Abby.
-Szuper!-mondta Emm.
-Oké! Szavazás! Melyik legyen rajtam a koncerten?
-Szerintem, ha Niall-nek akarsz tetszeni, akkor aaaaaaaa....... a harmadikat vedd fel!-mondta Emma.
-Ja szerintem is! Mondjuk nekem mindegyik tetszik!
-Okés! Akkor az lesz!-mondtam és virultam.:D-Abby! Most te jössz!
Abby is kivett három összeállítást. Felvette mind a hármat.
-Szerintem a másodikat vedd fel!-mondtam.
-Igen. Szerintem is az a legjobb!-mondta Emma.
-Okés!-mondta Abby. Nem volt valami jó kedve, de látszott rajta, hogy izgatott.
-Emma! Mehetünk?-kérdeztem.
-Mégis hova?-értetlenkedett.
-Hát hozzád! Találni neked is valamit!
-Jaaa.. persze, oké!
Lementünk Emm-hez. Ő csak kettő összeállítást szedett elő és mind a kettő nagyon jól nézett ki. Mindkettőt felvette.
-Szerintem az első jobb, mert a rózsaszín olyan..hát... plázacicás!-mondta Abby.
-Igen!! Ez nagyon igaz!-helyeseltem.
-Okés! Szerintem is jobb.
-Amúgy..holnap mikor tali?-jutott Abby eszébe.
-Majd reggel 9 körül felmegyek. Rendben?-kérdezte Emm.
-Persze.-vágtuk rá Abby-vel.
-Na akkor mi megyünk is! Még a kiegészítőket és a sminket is elő kell pakolni.!-mondtam.
-Jó. Persze.! Menjetek csak! Én is pakolok még egy-két cuccot.!-mondta Emma.
-Akkor holnap!-mondta Abby.
És felmentünk. Összepakoltuk a ruhákat, amik nem kellenek holnapra és visszatettük a szekrénybe. A fürdőbe két-három órát töltöttünk, amikor készen lettünk mindennel, leültünk és beszélgettünk egy kicsit. Aztán bekapcsoltuk a tv-t és néztünk egy filmet. Nagyon jó film volt. Abby-vel nagyon sokat nevettünk. De nem tudtuk végignézni, mert mindketten elaludtunk.

2 megjegyzés: