2012. augusztus 19., vasárnap

9. rész-Egy valóra vált álom

Miután vége lett a koncertnek, fel lehetett menni a színpadra, autógrammot kérni. Mivel én nem az a fajta vagyok aki hagyja magát, megfogtam Abby kezét, Abby pedig az Emmáét és elkezdtem előre törni. Lökdösődtem, de különösebben nem nagyon érdekelt, mert szinte mindenki tolakodott, szóval mindegy volt. Már csak egy lány állt előttünk, így hamar sorra kerültünk. Abby és Emm odaálltak mellém. Ott voltunk Harry előtt.
-Sziasztok!-köszönt Harry.
-Szia Harry! Kérhetnénk autógrammot?-köszöntünk.
-Persze. Kinek milyen névre?-kérdezte.
-Dina, Abby és Emma. Lehetne külön képre?-kérdeztem.
-Hogyne!-mondta Harry.
Megkaptuk a képeket.
-Óhh.. Harry!-mondtam.
-Igen?
-Csinálhatunk közös képet?-kérdeztem.
-Persze!
Gyorsan elővettem a fényképezőt, megcsináltam a Harry-Abby és a Harry-Emma képet, aztán odaadtam Abby-nek a gépet. Odaálltam Harry mellé és átöleltem a derekánál és Harry is megfogta a derekamat. Abby megcsinálta a képet és Emma biccentett a fejével, hogy Niall nagyon néz. Ránéztem Niall-re. Láttam, hogy feláll és felénk tart. Niall ideért és belesúgott valamit Harry fülébe.
-Jól van nyugi! Nem csinálok vele semmit!-mondta Harry már majdnem ordítva.
Niall és Harry ránk néztek és furcsán elmosolyodtak.
-Bocsi!-mondta Harry Niall-nek.
-Niall!-kezdtem.
-Igen?
-Kaphatunk autógrammot és közös képet?-kérdeztem.
-Persze. Csak gyertek oda, ahol az előbb voltam, mert ott vannak az autógrammkártyák.-mondta Niall.
-Okés.!-válaszoltuk.
Odamentünk Niall helyére.
-Mi a nevetek?-kérdezte.
-Ő itt Emma, ő Abby és én pedig Dina vagyok.-mondtam.
-Hmm..Dina. Szép neved van.!-mondta Niall és kacsintott.
-Köszönöm!-és a hajamat a fülem mögé tűrtem.
-Na! Itt vannak a kártyák.-és a kezünkbe nyomott egy-egy kártyát.
-Köszi! És akkor csinálhatunk közös képet?-jutott eszembe.
-Ja tényleg! Ne haragudjatok!-mondta Niall.
Ugyanabba a sorrendbe megcsináltam a lányok képeit és most Abby csinálta az enyémet. Odaálltam Niall mellé és átöleltem. Aztán ránéztem. Láttam, hogy elpirult. Olyan aranyos volt. Én pedig csak mosolyogtam.
-Mosolyt!-mondta Abby.
Mosolyogni kezdtem.
-Kész!-mondta Abby.
Visszavettem a gépet és a lányok mentek tovább Louis-hoz. Én is menni akartam, de valaki megfogta a kezem. Hátranéztem. Niall volt az.
-Itt a telefonszámom és a címem. Ha van kedved átjöhetsz és jöhetnek a csajok is.!-mondta és elmosolyodott.
-Köszi!-mondtam és virultam.
Mentem Louis-hoz. A lányok már türelmetlenül vártak.
-Kértem a nevedre egy kártyát.-mondta Emma.
-Okés. Köszi!-mondtam.
Louis hozta a kártyákat.
-Szia Louis!-köszöntem.
-Szia! Te lennél Dina?
-Igen!
Ideadta a kártyákat.
-Közös képet kérhetünk?
-Persze.
Megcsináltam az Emmáét, Emm megcsinálta az enyémet és készültem, hogy megcsináljam az Abby-ét. Abby odaállt Louis mellé. Louis megfogta Abby derekát. Abby annyira zavarba jött, hogy annyira elpirult.. Úgy nézett ki, mint a Mars. XD
-Abby! Nyugi!-mondtam.-Mosolyt!
Kész!
-Köszi Loui!-mondtam.
-Nincsmit! Sziasztok!
-Szia.!-köszöntünk egyszerre.
Átmentünk Liam-hez tőle is kértünk képet és kártyát. Miután kész lettünk, egyből mentünk Zayn-hez. Kértünk kártyát és képet. Amikor Emma állt oda Zayn mellé, és Zayn megpuszilta, ahogy azt a koncerten is tette. És hát ilyen lett a kép. Emma meglepődött arcot vágott, miközben Zayn adott neki egy puszit.
Aztán már indultunk is haza. Nagyon jól éreztük magunkat és annyira jó volt látni őket. :)

2 megjegyzés: