2012. augusztus 14., kedd

4. rész Ez mindenhol ott van? -.-"

10 perc gyaloglás után már ott is voltunk a plázában.
-Nem hittem volna, hogy ilyen közel van.-mondta Abby.
Bementünk. Szétnéztünk, csak így kívülről a kirakatokat.
-Ki hova akar menni?-kérdezte Emma.
-Szerintem menjünk sorba.-mondtam és nem bírtam abbahagyni a vigyorgást, annyira jó cuccok voltak a kirakatba.
Elindultunk. Minden boltba találtunk valamit.
-Hé, lányok! Ez milyen?-kérdezte Abby, miután kb. már a 4. ruhát próbálta fel.
-Ömm..hát nem is tudom....-mondta Emm.
-Őszintén? Szar!-mondtam.
-Nem is! Szerintem tök csinos.!-ellenkezett Abby, Emma pedig csak nevetett.
-Igaza van!-mondta Emma.
-Köszönöm!-válaszoltam büszkén.
-Höhh...Nincs divatérzéketek!-duzzogott Abby.
Miután levette magáról azt a förtelmet, meglátott egy tényleg nagyon szép ruhát.
-ÚRISTEN! ÚRISTEN! ÚRISTEN!-sikítozott Abby.
Miután már mi is odaértünk Emmával, odahívtam az eladónőt.
-Elnézést!-kezdtem.-Ebből csak ez az egy van?
-Igen sajnos... Mindet elvitték a tinilányok, azzal az indokkal, hogy nekik ez kell, mert a szerelmük is angol.
A ruhát teljesen beborította az angol zászló.
-Aham. És akkor ilyen ruha nincs ír zászlóval?-kérdeztem a nőtől mosolyogva.
-Nincs. Sajnálom.-jött a válasz.
-Na, Abby! Mire vársz? Próbáld fel!-mondtam.
-De neked is tetszik!!-mondta.
-És??!! Ugyanaz a méretünk! Majd elkérem ha szükségem lesz rá.
-Rendben!
Azzal Abby bement a próbafülkébe és mikor kijött...Azt hittem nem is ő van ott. Nagyon jól állt neki.
-Szerintem fuss a kasszához és gyorsan vedd meg!!-mondta neki Emma.
-Jaja! Siess!-helyeseltem.
Abby meg mint a tejbetök mosolygott. Futott is a kasszához, de egyszer csak meglátott valamit vagy valakit és egyből lefagyott az a mosoly. Annyira ledermedt, hogy olyan volt, mint egy szobor.
-Abby!! Hahóóó! Mi a baj?-kérdeztem ijedten.
-Gyere ide és nézd meg!-mondta még mindig dermedten.
Na ne!!!! Ez a csaj mindenhol ott van?
-Mi a baj?-kérdezte Emm.
-Ez itt a baj!-mondtam és a fejemmel Katy felé böktem.
Katy egy nagyon szép, de nagyon undok kis ribanc. (már bocsánat de az!!) Mindene megvan, amit csak kiejt a száján, az apja és az anyja megveszik neki..Szánalmas.!! Egy osztályba jártunk és már örültem, hogy nem látom többé, és tessék!! Követ a rémálmom! Szuper! Bármit csak őt ne!!!
És ekkor meglátott.
-Dina?! Abby?!-tétlenkedett Katy és miközben ezt mondta, majdnem megsüketültem.
-Katy!! Szia!! De jó, hogy látlak!!-mondtam irrónikusan és ez hallatszódott is a hangomon.
-Te mit keresel itt?-kérdezte Abby. Mint ahogy általában szokta, most is kimutatta, hogy mennyire szereti Katy-t.
-Csak itt nyaralok.-mondta.
-Hála az égnek!-erre Katy kérdőn nézett rám. Nem értettem miért. Basszus!! Lehet hogy kicsit hangosan mondtam..??
-Ezt hogy értsem?-visította.
-Sehogy! Sehogy! Inkább menj és vásárolj!! Az való neked! Nem nagyon illik hozzád hogy olyanokkal beszélj, mint mi..!
-Ez igaz! Na mindegy! Majd még találkozunk!! Páááá!! Puszikaaa!!
Kifizettük a ruhát és gyorsan kimentünk az üzletből.
-Rohadj meg!!-mondtam.
Emma és Abby meg csak nevettek.
-Nem ülünk le egy kicsit? Ebbe a csajba belefájdult a fejem!!-mondta Emma.
-De! Jó ötlet!-mondta Abby.
-Én hozok fagyit. Ki milyet kér?-kérdeztem.
-Én tiramisut!-válaszolt Abby.
-Én pedig erdeigyümölcsöt!
-Igenis!!-mondtam tréfásan.
Gyorsan megvettem a fagyikat. Magamnak puncsosat vettem. *-* :D Oda vittem a csajoknak. És egyszer csak megszólalt egy zene.
-You're insecure, don't know what for....
-A kedvencem!-mondtuk egyszerre. Aztán nevetésben törtünk ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése