2012. augusztus 23., csütörtök

17. rész-Gondolat

Niall-el, Louis-sal és Abby-vel felfelé tartottunk, a szobánkba.
-Egy dolgot tisztázzunk!-kezdtem.
-És mi lenne az?-kérdezték a fiúk.
-Kettő kétszemélyes ágyunk van. Én alszok az egyikben Abby-vel, ti ketten pedig a másikban.!-mondtam.
-Igen szerintem is így lesz a legjobb.-mondta Abby.
Felért a lift. Odaálltunk az ajtónk elé, betettem a kulcsot a zárba és Zuri elkezdett ugatni. Kinyitottam az ajtót. Mikor Zuri meglátott szaladni kezdett a bejárat felé.
-Szia!-leguggoltam és felvettem.
Zuri örömében össze-vissza nyaldosott.
-Lehet, hogy ki kellene menni vele az udvarra.-mondtam. (A hotelnek hátul volt egy hatalmas udvara)-Ki jön?
-Én, csak megetetem Répát.-mondta Abby.
-Én is!-mondta Louis.
-És én is!-mondta Niall.
Elindultunk lefelé, de most a lépcsőn.
-Emmát kihívjuk?-kérdeztem.
-Kihívom én. Ti addig menjetek.!-mondta Abby.
Abby elment Emmáért, mi pedig már leértünk. Kimentünk az udvarra és kerestünk egy padot, ahova le tudunk ülni.
-Még szerencse, hogy időben kiértünk.!-mondta Louis.
Zuri, mihelyst kiértünk, elkezdett pisilni.
-Igen!-helyeseltem.-Amúgy milyen programot szeretnétek este?
Kis gondolkozási idő után Niall megszólalt.
-Mindegy csak legyen kaja!
Louis-sal elkezdtünk nevetni.
-Nekem van egy ötletem.-mondtam.-Nálunk, Magyarországon, van egy olyan játék, amit felelsz vagy mersznek hívnak. Ismeritek?
-Persze!-mondta Niall.
-Ja! Az jó ötlet.!-mondta Louis.
Hátranéztünk és éppen akkor jöttek ki Abby-ék.
-Sziasztok!-köszönt Emma.
-Sziaa!!! Mizujs?-felálltam és megöleltem.
-Semmikülönös.! De héjj!! Az komoly hogy Abby és Louis együtt vannak?-kérdezte.
-Igen! És mi is Niall-el.-mondtam mosolyogva és nyomtam egy puszit Niall arcára.
-Ohh.. Bárcsak nekem is összejönne.!-sóhajtotta Emm.
-Kivel?-kérdezte Niall.
-Zayn-nel!-mondta ki egyből Emma.-Csak az a furi, hogy a koncerten odaadtam neki a telefonszámom, aztán a vidámparkban megcsókolt és kézenfogva sétáltunk, aztán elmesélte, hogy Perrie-vel már nincsenek együtt. Akkor most hogy van ez?!-értetlenkedett.
-És ha áthívnánk őt is?-kérdeztem.
-Jó! De Emma és Zayn akkor hol alszanak?-kérdezte Abby.
-És mi lenne, ha elmennénk sátorozni?-kérdezte Niall.
-Hmm... Remek ötlet!-mondtam.
-Dina! Hiszen nincs is sátrunk!-mondta Abby.
-Az lehet! De nekünk van.-mondta Louis.
-Ja! És jó nagy!-mondta Niall.-Beleférünk mindannyian.
-Akkor szerintem menjünk is! Elhozzuk Zayn-t és hozzuk a sátrat is.-mondta Louis.
-Okés! Majd gyertek!-mondtam és adtam egy búcsúcsókot Niall-nek.
-Szia BooBear!-köszönt Abby.
Louis megfordult és kacsintott, aztán elővette a kisfiús mosolyát. Abby neveti kezdett, de Louis-nak ez volt a szándéka. A fiúk elmentek, mi pedig még ültünk a padon.
-Jajj! Tényleg! Emma, nézd! Ő itt a kiskutyám.! Zuri.-mondtam és felkaptam Zurit.
Emma szeme elkerekedett.
-Istenem de édes! Honnan van?-kérdezte.
-Niall-től kaptam, ma reggel.
-Jajj nagyon aranyos!! Majd szólj ha nekem akarod adni! Elfogadom!-mondta.
-Én meg egy hörit kaptam Loui-tól.
-Komoly? Muti!-mondta Emm és felmentünk.
Emma csodálgatta az állatainkat egy darabig, aztán elmondtam a csajoknak, hogy mi is lesz a program estére.

2 megjegyzés: