2012. augusztus 14., kedd

3. rész-Az új barátnő

Mivel már halálra untuk magunkat Abby-vel, ezért arra gondoltunk, hogy elmegyünk és szétnézünk a városban, bemegyünk egy plázába és ott nézelődünk.
-Na, akkor! Mehetünk?-kérdezte Abby.
-Naná!-vágtam rá.
Elindultunk. Most viszont a lépcsőn mentünk, mert lusták voltunk kivárni, hogy a X. emeletről lejöjjön a lift. Szóval. Lépcső!
-Verseny?-kérdeztem.
-Nemár Dina! Tudod, hogy úgy is te érsz le előbb!-mondta Abby.
Ebben igaza volt. Nagyon gyors vagyok.:)
-Okés...Nade lécci!-kérleltem.
-Hjajj! Rendben!-mondta nehézkesen.
-Rajt!
És rohantunk le a lépcsőn. Páran ki is néztek az ajtón, hogy ki vagy mi dübörög ennyire. És egyszer csak... BUMM!! Nekimentem egy lánynak és mivel még a lépcsők tetején voltunk, kicsit estünk a csajjal. Mikor legurultunk és már fel tudtam állni, nyújtottam a kezemet, hogy ő is álljon fel.
-Bocsi! Nem láttalak!-mondtam kicsit zavarodottan.
-Semmi baj! Megesik az ilyen!-mondta a lány, miközben a fejét fogta.
-Nem fáj sehol?-kérdezte Abby, miután leért ő is.
-Nem dehogy!-mondtam.
-Nem te! Hanem ő!-mondta Abby és megütött. XD
-Ja, nem! Bocs! A nevem Emma George.
-Szia! Én Abby Huney.
-És én Dina Turner.
-Itt nyaraltok?-kérdezte Emma.
-Hát mondhatjuk így is!-mondtam mosolyogva.
-Itt lakunk. Egy pár órával ezelőtt érkeztünk Londonba és itt fogunk tanulni és dolgozni is!-válaszolta Abby.
-És te? Itt laksz?-kérdeztem.
-Igen. Én is nemrég költöztem ide. Holnap lesz pont egy hete. A másodikon lakok, a 96-os szobában.-mondta Emma.
-Hát akkor sokszor fogunk találkozni.-mondta Abby mosolyogva.
-Figyelj Emma! Van most valami dolgod?-kérdeztem.
-Nincs. Miért?
-Hát, ez az első napunk és szeretnénk körbenézni Londonban. Eljössz velünk?
-Miért is ne? Klassz!-mondta Emma.-Mindjárt jövök, csak hozom a telefonom.
-Okés. Lent megvárunk.!-mondta Abby.
Emma egy nagyon szép, szőke hajú, kék szemű és jól kinéző lány. Remélem jóban leszünk.;)
Abby-vel lementünk az előtérbe. Nemsokára jött Emma is.
-Mehetünk?-kérdezte Abby.
-Persze!-vágtuk rá Emmával.
-De..Hova is szeretnétek menni?-kérdezte Emm.
-A plázába.-mondtam.
-Hát akkor... irány a pláza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése