2012. október 29., hétfő

Végszó :)


Kedves Olvasók! 
Köszönöm hogy olvastátok a blogomat! Nagyon jó érzés volt amikor megláttam hogy ennyi idő alatt mennyien olvassátok ezt a történetet.! Ami még jobb volt amikor hozzászólást írtatok! Akár pozitív, akár negatív komment volt, nagyon örültem neki. Imádlak titeket! Ti voltatok azok akik biztattatok hogy ne hagyjam abba az írást! Ezúton nagyon köszönök mindent! Szeretlek titeket!
Pussz..Dina/Rita (ki melyiket választja...mindegy! hisz a kettő ugyanaz! ;) :D)

9 megjegyzés:

  1. jhaaj, úgy sajnálom, hogy vége.. ://
    ez a blog már az életem része volt! <3
    nagyon, nagyon, de nagyon köszönöm, hogy megírtad! (: <3

    VálaszTörlés
  2. :D én pedig nagyon nagyon nagyon köszönöm hogy olvastad! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó blog..:)
    Amikor az a rész volt hogy kiderült hogy Dina rákos..teljesen elkezdtem izgulni..:D
    Aztán így a végére kellemesen csalódtam :3
    Örülök hogy olvashattam :D

    VálaszTörlés
  4. :'( vége??? nagyon imádtam :D

    VálaszTörlés
  5. jaj ojan rosz h vege :( annyira jo volt imadtam...nagyon jokat talalsz ki <3 :D

    VálaszTörlés
  6. Kérlek ne töröld..mert el szeretném olvasni és még nem értem a végére: DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. köszi! :D nem törlöm! csak nem írom tovább mert vége! :D <3

    VálaszTörlés