2012. október 29., hétfő

98. rész-Uhhh...végre vége!!!

#nem a blogra céloztam a címmel!!:D#

*Dina*
Mindenki csak sírt és sírt, de hirtelen...Niall felébresztett.
-Szivem! Rosszat álmodtál! Nyugi!-mondta és megpuszilta a homlokomat.
Csak egy rossz álom volt...Ott feküdtem az ágyunkban, 19 évesen, nincs az ujjamon gyűrű, nincs körülöttem gyerek és minden olyan mint régen volt.
Odafordultam Niallhöz, szorosan átöleltem és megcsókoltam.
-Szeretlek!-mondtam vidáman.
-Én pedig imádlak!-mondta mosolyogva.
Felkeltem és kirohantam a konyhába. Daniellet és Abbyt találtam a konyhában. Odarohantam hozzájuk és mindkettőjüket jó szorosan megöleltem. :D
-Okééé Dina! Mi is szeretünk de ha nem engedsz el akkor megfulladok!-mondta mosolyogva Abby.
Elengedtem.
-Szeretlek titeket!-mondtam és mindkettőjüket megpusziltam.
Aztán láttam hogy Loui kicsoszog a szobájukból. 
-Louis!!!-ordítottam, odarohantam hozzá és ráugrottam a hátára. 
-Szia Dina! Minek örülsz ennyire?-kérdezte álmosan.
-Hát...mindennek!-mondtam és nyomtam egy puszit a fejére.
Niall kijött a szobánkból és nevetve nézte hogy a barátnője milyen őrült. Leugrottam Louisról és odarohantam Niallhöz és megint megcsókoltam.
-Szivem kérsz szendvicset?! Mennyit?! Milyen legyen?! Vagy csináljak inkább palacsintát? Vagy rántottát?!-kérdeztem.
Niall csak hallgatott és nevetett.
-Akkor rendeljek pizzát?
Niall nevetve bólintott egyet én pedig rendeltem 4 pizzát. 10 perc múlva meg is hozták. Kirohantam, kifizettem és mindenkit felkeltettem. Nem is akárhogy. :'D Laptopon elindítottam a LWWY-t, hozzádugtam a hangfalakat és maxra tekertem. Végül is...nem azt a hatást értem el amit szerettem volna. Azt akartam hogy dühöngve jöjjenek ki a szobájukból és kergessenek meg, de ehelyett énekelve és dúdolva jöttek ki a szobájukból.
-Jóreggelt!-mondták.
-Halihóóóó! Van pizza ha éhesek vagytok!-mondtam és nevetve odamentem Niallhöz aki énekelni kezdett nekem.
-And girl...U & I...we're 'bout to make some memories tonight...I wanna live while we're young...we wanna live while we're young...-énekelte Niall majd megcsókolt.
-I love you, my Irish boy!-mondtam.
-And I love you, my Hungarian girl!-mondta és ismét megcsókolt.
A többiek pedig csak néztek minket és mosolyogtak. :)

7 megjegyzés:

  1. Ohh hála égnek!!! Hatalmas kő esett le a szívemről,most kellemesen csalódtam :DD örülök,hogy csak egy álom volt :D Mint már mondtam,mindig is ez lesz a kedvenc blogom,és ha vége lesz,elölről kezdem,mert imádom :D *-* meg persze téged is imádlak :) <33

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos vagy!!! :) <3 én is imádlak!!! :D esti mosolyokat csalsz az arcomra!! :D :')

    VálaszTörlés
  3. Roh*dj meg!hagytad hogy végig izguljuk magunkat....még számolunk!:) :D

    VálaszTörlés
  4. Úristeen.! :DD
    Végig sírtam az utolsó 2 részt... :DD
    imádom a blogod. <3

    VálaszTörlés
  5. :D köszönöm mindenkinek!!! :) <3 imádlak titeket! Kata:D még számolunk? így?! egy, kettő, három, négy, öt... :DD

    VálaszTörlés
  6. tudoddd kivel szorakozz már pityeregtem erre meg csak állom volt..:DDDDD
    Ügyi vagy te csajjj♥

    VálaszTörlés