2012. október 24., szerda

92. rész-Merengés

*Dina*
Este kimentem a konyhába és csináltam egy szendvicset. Közben Liam és Danielle is kijöttek és ők is vacsorázni kezdtek. Melegszendvicset ettek, majonézzel a tetején. Evés közben elgondolkoztam.
-Szóval...Dina. Mikor kell menned a műtétre?-kérdezte Liam.
Gondolkoztam hogy mi lesz Niallel és Jessicával, na meg a többiekkel. Aggódtam Niall miatt. Egyfolytában azon járt a fejem hogy talán mi lenne ha nem élem túl.?! Vagy mi lesz ha túlélem.?! Most még nem akartam ilyeneken gondolkozni. Majd eljön az ideje...de az nem most van. Asszem..remélem... De nem bírok másra gondolni!!! Kikészít ez az ügy...
-Dinaaaa!! Föld hívja Dinát!-mondta Liam.
-Igen! Nem! Talán!-vágtam rá.
-Mivan?!-értetlenkedett.
-Bocsi, nem figyeltem. Elmondanád még egyszer?
-Mikor kell menned a műtétre?
-Hát...ezen a héten kellene még!-mondtam.
-Uhh...-mondta Liam és Daniellel együtt lehajtotta a fejét.
-Nyugi! Minden rendben lesz!-mondtam de közben tudtam hogy tévedhetek.
Nagyon nagyot tévedhetek!!! A mamám is rákos volt és bele is halt. Meg a papám is. Először a papám halt meg majd rá 2 hétre a mamám. Szegény nem bírta ki papa nélkül... Aztán, 28 éve az anyám is rákban halt meg. Szerintem ezt örököltem.
Mindegy inkább hagyjuk ezeket az ügyeket...
-És ha nem sikerülne...-kezdte Liam.
-Liam!-ütötte meg Dani Liam fejét.
-Neee!! Hagyd csak! Kérdezd meg nyugodtan!-mondtam.
-És ha nem sikerülne a műtét...akkor...mi lesz Niallel és Jessicával?-kérdezte.
Hát ezaz! A legnagyobb bajom!
-Hát...Jessicának ott lesz Niall, mint egyedüli szülő. De Niallnek ki lesz ott? A barátain kívül? Jess nem tudja megvédeni attól hogy ne csináljon semmi hülyeséget!-mondtam.
-Mi is ott leszünk Niallnek.!-mondta Danielle.
-És nem hinném hogy Niall hülyeségeket csinálna... Ő nem olyan.!-mondta Liam.
-Igen, tudom!-mondtam és megint elkezdtem gondolkozni.
Írjak Niallnek és Jessicának levelet?! Vagy csak Niallnek?! Vagy csak Jessnek?! Nem!! Ha írok akkor Niallnek is írni fogok! Neki muszáj! Soha nem mentem el tőle szó nélkül vagy ha igen akkor írtam neki egy cetlit vagy küldtem SMSt. Most se fogok másképp tenni.! .....#hatásszünet#....Csak Niallnek fogok írni! Bár...áhhh!!!! Jessnek is írni fogok! Kész! Ennyi! Mondjuk lehet hogy egy kisebb üzenetet mindenkinek hagyok.! Ja...így lesz a legjobb! Mindenki kap egy névre szóló levelet.
-Hát akkor jóéjt!-mondta Liam, kivitte a tányérját és bement a szobájukba.
-Neked is!-mondtam.
-Mindjárt megyek én is!-mondta Dan.
Liam bement a szobába, Danielle pedig megölelt.
-Tudod...ha baj van szólj!!!-mondta.
-Tudom! :)-mondtam mosolyogva.-Jóéjt!
-Jóéjt!
Bementünk a saját szobánkba. Lefeküdtem az ágyra és bekapcsoltam a telefonomat és beledugtam a fülhalgotót. Elkezdtem a régi kedvencemet hallgatni. A szememben könnyek gyülekeztek. Mi lesz ha tényleg elveszítem őket?! Mi lesz ha soha többé nem kelhetek fel és puszilhatom meg őket?! Mi lesz ha soha többé nem látom őket?! Mi lesz ha...

2 megjegyzés: