2012. október 21., vasárnap

88. rész-A szemét kis p*cs...-.-"

*Jess*
-APUUUUUUUUUUUU!!!-ordítottam.
-Mondd!
-Elmegyünk Josh-hoz oké?!
-Jólvan! De max. 9re itthon legyetek!-mondta.
-Jó!-mondtam.-Lis!!!! Gyere már!!!
-Jólvan!!!! Jövök már!
Azt akartam hogy ne titkolózzon és ne rejtegessen semmit se előlem..Előkerestem az egyik kedvenc ruhámat, és reméltem hogy nem csak az én kedvencem lesz hanem Joshnak is.
-Mehetünk!-mondta Lis és leszaladt a lépcsőn.
Kimentünk az ajtón és irány Joshék háza.
-Figyelj Jess! Te mit csinálnál ha Josh megcsalna?!
-Figyelj Lis! Légyszíves ne kérdezz ilyeneket mert már így is ki vagyok ráakadva!
-Bocs..
Megjöttünk...
-Huhh..-sóhajtoztam.
-Nyugi!!! Ha tényleg szeret akkor nem rejteget semmit!-mondta Lis.
-Kösz bazdmeg!-mondtam és nevetni kezdtünk.
Közelebb mentünk a házhoz és becsengettünk. Hallottam hogy valaki szalad az ajtó felé. És hamarosan kinyílt az ajtó.
-Szia Jessica!-mondta Josh mosolyogva.
Szerintem nem volt igazi az a mosoly. Nagyon olyan volt mintha azt akarná hogy húzzak el a faszba...
-Szia Josh! Ő..ő itt Lisa a legjobb barátnőm!-mondtam.
-Hali!-köszönt Lis.
-Szia!-mondta Josh.
-Josh?! Miért vagy egy szál köntösben?-kérdeztem.
-Jaa...nem rég keltem fel.!-mondta de nagyon idegesnek látszott.
-Valami baj van?!-kérdeztem.
-Baj?! Milyen baj?! Miért lenne baj?!-kérdezte kicsit idegesen és egyfolytában hátra forgolódott.
-Hát nem is tudom...azt szeretném ha nem rejtegetnél előlem semmit.!-mondtam és mélyen belenéztem a szemébe, mire ő könnyezni kezdett.
-Sajnálom!-mondta.
-Mit?! Mivan?!-kérdeztem értetlenkedve.
Aztán leesett. Egy csaj odabentről nevetni kezdett, kijött, átkarolta Josh-t hátulról és vinnyogó hangon beszélni kezdett.
-Joshiiii bébiiii! Gyere vissza az ágybaaa! Kérleeeek!-mondta nyálasan egy szőke csaj.
Lisa megfogta a csuklómat és húzott maga után.
-Jess..semmi keresnivalónk nincs itt!-mondta.
Könnyezni kezdtem és elindultam Lis után. De valaki erősen, nagyon nagyon erősen megragadta a csuklómat. Mármint a másikat...nem azt amit Lis fogott, hanem a másikat. Najó szóval valaki megragadta a csuklómat amit nem Lisa fogott. Hú de hülye vagyok...XD
-Neee! Jess! Kérlek! Sajnálom! Elbasztam! Kérlek Jess! Ne csináld ezt velem!-mondta Josh könnyezve.
Megfordultam és egy jó nagy pofonnal díjaztam.
-Mit?! Mit sajnálsz bazdmeg?! Azt hogy te is megcsalsz?! Mi a fasz van most?! Azért feküdtél le ezzel a kurvával mert én nem akartam veled baszni?! Hát bazdmeg! Köszi szépen! Nagyon rendes vagy hogy rohadnál meg te fasz!-ordítottam és búcsúzóul tökön rúgtam.
Lisa csak állt és nézett rám. Nem nagyon szoktam ilyen lenni, tényleg. Nem értem most magamat. De mondjuk nem csak magamat...miért csinálja ezt velem mindenki?! Mit tettem én ellenük?! Kisírt szemekkel futottam hazafelé de a lábaim már nem bírták. Elestem. Ott sírtam a járda közepén és csak ültem és sírtam. Egyszerre a kettőt. Lisa hamarosan utolért és felsegített. Nagy nehezen, összeszedtem annyi energiát hogy haza tudjak menni.
Otthon apu nagyon aggódott hogy mi a szitu. Elmeséltem miközben a kanapén ültem, a térdemet fogva. Lisa hozott egy jó meleg plédet, apu pedig meleg, finom, citromos teát. Apu bekapcsolta a tv-t a SpongyaBobra mert tudta hogy ezt szoktam nézni ha szomorú vagyok.
Szürcsölgettem a teámat és jött egy SMSem. Josh írt.
-'Figyelj Jess! Nagyon sajnálom! Nem szabadott volna ezt tennem de már nem bírtam magamon uralkodni, te pedig még nem akartad! Tudom...elrontottam és megértem hogy nem akarsz szóba állni velem, de ha lehetne, ha lehetne még egy esélyem...mindent rendbe hoznék. Nagyon szeretlek, tiszta szívemből! Tudom hogy nem fogsz megbocsátani, ezt tiszteletben is tartom és teljesen megértem! De tudd, hogy rám bármikor számíthatsz és kérlek gondold meg magad! I <3 U!!! Josh."
-Ez fasz! Ilyet ír amikor...WÁÁÁÁÁ!!-gondoltam magamban és legfelül tomboltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése