2012. október 20., szombat

86. rész-Atyagatya...jézusisten!

*Jess szemszöge*
Reggel mikor felkeltem észrevettem hogy Josh már nincs az ágyban. Felkeltem és lementem a konyhába. Láttam hogy éppen ül az asztalnál és valamit csinál. Odalopództam mögé és megsimogattam a vállát.
-Jézusom Jessica! Ne ijesztgess!-mondta majd elrejtett valamit a zsebébe.
-Mit dugtál el?-kérdeztem gyanakvóan.
-Semmit..csak egy kis cetlit!-mondta zavarodottan.
-Ahha..figyelj...felöltözök és elindulok haza oké?-kérdeztem.
-Okés! Persze! Semmi gáz!
Felmentem és felöltöztem. Érdekelt hogy mit dugdos előlem Josh, de ha nem mond semmit róla akkor ez van... Mikor kész lettem, lementem, adtam egy puszit Joshnak és hazamentem. Még haza sem kísért. Azt mondta hogy valami fontos dolga van ami nem várhat....Képzelem...
Otthon felmentem a szobánkba és Lisa éppen az egyik magazinomat olvasta. Már nagyon nagyon régi. Kb. 11 éves koromban kaptam. A magazinokat és az újságokat megtartottam mert lehet hogy egyszer nagyon nagyon unatkozni fogok és akkor olvasok.

*Dina szemszöge*
Ma orvosnál voltam mert nem nagyon éreztem jól magamat és kiderült hogy... elég nagy a baj. De elhatároztam hogy nem mondom el senkinek, talán Daniellenek vagy Abbynek. Niallnek és Jessicának nem szabad tudnia. Fel kell épülnöm. Nem hagyhatom itt a családomat. A férjemet akit imádok és mindig is imádni fogok és persze a lányomat aki még csak 16 éves és szüksége van a szüleire. Na meg a többiek. Igaz hogy Abby, Bella, Emma, Danielle, Harry, Liam, Louis és Zayn csak a barátaim de akkor is olyanok mintha a testvéreim lennének. Az orvos szerint még 2-3 hónapom lehet, ha nem csináltatok meg egy műtétet még ezen a héten. De mit mondjak Niallnek? És nem is biztos hogy túlélem hogyha megcsinálják a műtétet. Az is lehet hogy ezt már meg se lehetne műteni. Szerencsétlen vagyok, mindig minden betegség és fájdalom engem ér...de ha valamelyik szerettemmel történne az még jobban fájna és abba belebetegednék. Mindegy...most inkább megpróbálok lenyugodni és felhívom Daniellet és Abby. Ezt sürgősen meg kell beszélnem velük.

*Jess szemszöge*
-Hhhhh..az ott komoly apud? De furcsa!!-mondta Lisa.
-Ja az ő.!
-Azta...:OO *O*
-Miaz?!-kérdeztem mosolyogva.
-Huhh...a keresztapád rohadt dögös volt...mondjuk...még most is az!-mondta Lisa és már csurgott a nyála.
-Najó!! Szállj le a keresztapumról!-mondtam nevetve.
Lisa gyönyörködött még bennük aztán megkérdezte hogy milyen volt Joshnál.
-Tudod..szerintem valamiben mesterkedik...-mondtam.
-Hát..sajnos ebben nem tudok segíteni mert nem ismerem és még nem is láttam...-mondta Lisa.

*Dina szemszöge*
Danielle és Abby ma átjönnek és jönnek a fiúk is. Meg a többiek. Szóval mindenki. De csak ők ketten fognak tudni róla. Arról a dologról. Remélem nem fogják elmondani Niallnek.
...Remélem...

2 megjegyzés:

  1. Úr isten!! Mi a baj?? :(( Bele sem merek gondolni,hogy mi lehet,mert a végén még elsírom magam..(de komolyan) Na és josh...Miben mesterkedhet? Remélem egy meglepetést szervez v. vmi... De am nagyon jóó :) Gyorsan kövit! :DD

    VálaszTörlés
  2. :DD köszönöm!! ^^ meglepi lesz!! :D

    VálaszTörlés