2012. október 14., vasárnap

82. rész-Most akkor mivan?!

*Jessica szemszöge*
Reggel 9 óra körül, lementem és megreggeliztem. Aztán felmentem és vittem fel Lisának egy pohár vizet és egy fájdalom csillapítót. Szerintem szüksége lesz rá.:D Úgy döntöttem hogy bekapcsolom a TV-t és keresek valami jó zenecsatornát. Éppen apuék száma ment :D a What Makes You Beautiful. :D Milyen fiatalok voltak még... és még Zayn bácsin sem volt ennyi tetkó.../Zayn a keresztapám./ Nagyon ó zene, imádom!!! *-* A nagy táncolásom közepette voltam mikor valaki hívott...
-Mike!-mondtam mérgesen.
Odanyúltam a telefonomért és felvettem.
-Mit akarsz?-kérdeztem.
-Mi az hogy mit akarsz?! Azt hittem szeretsz! Cöhhh... nem értelek!-mondta.
-Mi van?! Te beképzelt, nagyképű színskála!-mondtam.-Minek hívtál?! Megint el akarod mondani hogy Saraht szereted?!
-Én téged szeretlek és most igazán nem értem hogy mi a bajod!-mondta.
-Mi a bajom?! Ezt most komolyan kérdezted?! Elmondjam?! Kíváncsi vagy rá?! Képzelt az a bajom hogy miután kitálaltál nekem hogy te nem is szereted Saraht, lesmároltál, én meg elhittem hogy komolyan mondod és engem szeretsz, de amikor Sarah ránk nyitott, nem azt mondtad volna hogy pl.: 'Bocsi Sarah! Jesst szeretem! Vége! Kész! Ennyi!' nem!!! Hanem: 'Bocsi Sarah! Meg tudom magyarázni!'. Amikor én meg megkérdeztem hogy akkor most kit szeretsz akkor meg azt mondtad hogy: 'Ez nem a te dolgod! Maradj ki ebből!'. Igen?! Maradjak ki belőle?! Akkor szia! Nem akarlak zavarni a hazudozásodban!-mondtam és kinyomtam a telefont.
Felment bennem a pumpa és nem bírtam leállni. Mérgemben földhöz vágtam a telefonomat, aztán megbántam és gyorsan felvettem. Szerencsére semmi baja nem lett. Huhh...szerencse!
Felhangosítottam a TV-t és hallgattam a zenéket. De megint rezgett a telefonom. Ez most SMS volt. Ugyan kitől... Még jó hogy Miketól.
-"Jess kérlek! Találkozzunk! Meg szeretném ezt veled beszélni! Nem szeretem Saraht de ki kellett valahogy kerülnöm ebből a helyzetből! Sajnálom hogy úgy szóltam hozzád! Szeretlek Jess és nem akarlak elveszíteni! Imádlak, tisztellek és szeretnék veled lenni! Kérlek hívj fel! Mike.xx."
Najó...most teljesen összezavart. Már eddig is össze voltam de most rátett még egy lapáttal. Kössz Mike! Nem hinném hogy szeretnék találkozni vele...inkább lemegyek sétálni a parkba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése