2012. október 10., szerda

75. rész.-O-óóó! Folyok! :OO

#2 héttel később#

Már túl voltunk a karácsonyon és közelgett a szilveszter.
Reggel mikor felkeltem Niall is felvolt már.
-Szivem! Segítenél?-kérdeztem Niall-től mert a hasam megakadályozott a felkelésben.
-Persze drágám!-mondta és óvatosan felemelt.
-Köszi!-mondtam és megpusziltam a homlokát. 
Niall óvatosan átkarolt és megcsókolt.
-Bármikor!-mondta tüzesen.
Kimentem a konyhába, Niall követett.
-Dina?! *-*-kezdte.
-Igen! Csinálok szendvicset.!-mondtam és már mentem is a hűtő felé.
-Imádlak!-mondta.
Megcsináltam neki 3 szendvicset és néztem miközben eszik. Csak gyűrte befelé. Nagyon édes volt..:3 *-*
-Miaz?-kérdezte teli szájjal.
-Aranyosan eszel!-mondtam és megfogtam az egyik kezét.
-Tudom!-mondta és elkezdett mosolyogni.
Visszamosolyogtam és én is elkezdtem enni.
Nemsokára elmentünk Niallel sétálni, ki akartam üríteni a fejemet. Bármikor elfolyhat a magzatvizem és beindulhat a szülés.
-Áú!-mondtam mert éreztem hogy rúg a baba.
-Jól vagy?-kérdezte Niall.
-Persze csak rugdalózik.-válaszoltam.
Niallel kézenfogva mentünk haza. Megint ennem kellett...nagyon éhes voltam. Miután kész voltam kicsit elkeseredtem.
-Mi a baj?!-kérdezte Niall.
-Semmi...-sóhajtottam.
-Na...!! Dina!! Kérlek! Tudod hogy bármit elmondhatsz!-mondta és elmosolyodott.
-Csak az hogy már így is kövér vagyok! És még úgyis...wááá!! Nem is biztos hogy vissza tudok fogyni...-mondtam.
-Jajj Dina! Nem érdekel ha dagadt vagy! Őszintén?! Leszarom! Szeretlek és nem érdekel hogy hogy nézel ki! A lényeg hogy itt vagy velem!-mondta és megcsókolt.
De ekkor hirtelen.
-O-óóó!-kezdtem.-Folyok!
-Mi?!-kérdezte Niall röhögve.
-Elfolyt a magzatvizem.!-mondtam már majdnem ordítva.
-LOUIS!-ordította Niall.-HALADJ!! MENNI KELL!
Louis gyorsan kiszaladt, hozta a kocsikulcsot és beültünk a kocsiba.
-Abby!! Danielle! Gyertek!-mondtam.
Egyből kijöttek. Abby, Danielle és Niall ültek hátra, most én ültem előre Louis mellé.
-Huhhh!-sóhajtottam. 
-Nyugi szivem! Mindjárt ott vagyunk!-mondta Niall és előrenyúlt, jelezve hogy meg akarja fogni a kezem.
Egyfolytába csak nyögtem. Vicces volt Louist nézni mert ő is izgult pedig nem az ő gyereke. :'D 
5 perc múlva odaértünk és egyből bevittek a szülőszobába.

5 megjegyzés: