2012. október 7., vasárnap

71. rész-Wellness

*egy hét múlva*
Miután megtörtént a temetés még mindig magam alatt voltam. Élettelen voltam és semmihez nem volt kedvem. Reménykedtem hogy az idő majd begyógyítja a sebeimet. Már napok óta nem aludtam és már fáradt is voltam. Nagyon! De nem látszódott...csak annyi hogy a szemeim fel voltak dagadva a sírástól.
-Dina! Szivem! Van egy meglepetésem!-kezdte Niall.
-Bocsi Niall! De semmi kedvem!-válaszoltam.
-Dina!! Nem csinálhatod ezt örökké.! Attól hogy most ez történt az élet megy tovább! Tudom hogy nehéz, de nem ülhetsz itt és sírhatsz minden nap!-mondta és elkezdte simogatni a hátamat.-Gyere! Menjünk el egy wellness-be! Ott kipihenheted magad és garantálom hogy jobban leszel!
-Rendben!-mondtam és ültem tovább.
10 perc múlva Niall bejött a szobába egy táskával amiből szendvicsek lógtak ki és egy üveg rostos baracklé.
-Te még nem vagy kész?!-kérdezte Niall.
Odajött hozzám és felrángatott. /persze csak óvatosan/
-Niall! Azt sem tudom hogy mit vegyek fel!
-Jajj! Nemár!!-nézett rám.-Sebaj! Majd én keresek neked valamit!
Huncutan bemászott a szekrénybe és kutatni kezdett a ruháim közt. A semmi érzelmeim közül most kicsit mosolyra húztam a számat. /értelmes mondat XD/ Vicces volt ahogy ott kutat és szétdobál mindent amit csak tud.
-Áhhá!!-mondta és elővette az egyik kedvenc összeállításomat.


-Uhh...köszi!-mondtam és megpusziltam.
Mentem volna hogy felvegyem a ruhát de megragadta a csuklómat és visszahúzott.
-Nincsmit!-suttogta és megcsókolt.
Imádtam! Imádom Niall-t! Mindig mindent jókor és jó helyen csinál.! Érzékien és nem úgy mint egy vadállat. 
-Szeretlek!-mondtam a csókunk végén.
-Én pedig imádlak!-hallatszott a már megszokott válasza.
Jó kedvem lett, de persze nem felejtem el azt ami történt...:(
-Mehetünk?-kérdezte miután felöltöztem.
-Mindjárt csak csinálok valamit a szememmel.
-Jajj Dina! Így is nagyon szép vagy!-mondta Niall.
Tudtam hogy igazat mondd de volt benne egy kis sürgetés is. :D Aztán elindultunk. Vittem a bikinimet és Niall is a fürdőnadrágját. Először elmentünk egy iszappakolásra. Vicces volt. Niall is hagyta hogy őt is lekezeljék és amikor nem figyeltek, levette a szeméről az uborkát és megette. Hangos nevetésben törtünk ki és az ott dolgozók nem tudták hogy min röhögünk. 
Aztán elmentünk a masszőrhöz. Lefeküdtünk az ágyakra és vártuk hogy jöjjenek. Hozzám egy fiatal, kb. 20 év körüli, szép csajszi jött, de amikor Niall meglátta hogy kit fog kapni...durva grimaszok jelentek meg a fején. Megint röhögni kezdtünk. Niall-höz egy kövér és eszméletlen ronda nő ment. Szinte már attól féltem hogy összeroppantja Niall csontjait.
Végül elmentünk egy jakuzziba és ott élveztük a maradék időt. Niall leült mellém és elkezdte simogatni a lábamat. Egyszer csak felnyögtem.
-Niall! Kérlek ne itt és ne most!-mondtam.
-De miért?-kérdezte bociszemekkel.
-Mert bárki meghallhat!-mondtam.
-Igaz! Akkor majd otthon.-mondta és a szemöldökét kezdte húzogatni.
Csodás nap volt. Eldöntöttük hogy ennyi elég, felöltözünk és elindulunk hazafelé. 
Miután hazaértünk nem hittem a szememnek. :O

2 megjegyzés:

  1. Miért nem hittél a szemednek??Mi történt? :OO
    Naggyon jó rész lett!!
    Köviiiit!!!*________________*

    VálaszTörlés
  2. XD köszönöm!! #büszkehangon# ^^ és...majd meglátod!! :P

    VálaszTörlés