2012. október 16., kedd

84. rész-Tali

*Jessica szemszöge*
Ő itt Josh /ha valakinek ismerős akkor ő játszik a Kínosban :D/:

Mindent elmeséltem anyuéknak és végig mosolyogták az egészet.
-Anyu! Elmehetnék ma este Joshsal valahova?-kérdeztem.
-Persze! De tudod a feltételeket!-mondta.
-Jaja!-mondtam vidáman és felrohantam az emeletre.
Elővettem a cetlit amin Josh telefonszáma volt és írtam neki egy SMS-t.
-'Szia! Ha van kedved akkor ma este találkozhatnánk! Este 8ra legyél nálunk! :) Jess.xx"
Sietnem kellett mert délután 6 óra volt és még hajat kellett mosnom, kiválasztani egy ruhát és feltenni egy kis sminket.
Szóval el is indultam. Megmostam a hajam aztán gyorsan megszárítottam és kivasaltam. Ezzel elment egy óra. Kiválasztottam a megfelelő ruhát.
Most jött a smink. Nem szeretem a sok sminket mert szerintem undorító.
Rápillantottam az órámra. Pont 8 óra és ekkor csöngettek.
-Josh!-mondtam ki halkan.
Leszáguldottam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
-Szia!-mondtam és éreztem hogy pirulok.
-Szia! Csini vagy!-mondta Josh mosolyogva.
-Köszi!-mondtam.-Anyu! Elmentem!
Becsuktam az ajtót és elindultunk.
-És...mi jót fogunk csinálni?-kérdezte.
-Hát...azt reméltem hogy te tudsz majd valamilyen programot!-mondtam nevetve.
-Melléfogtál!-nevetett Josh is.-Ha akarod...elmehetnénk...a...parkba?!
-Oké!-mondtam.
Ránéztem Joshra és nem tudtam levenni róla a szemem. Amikor észrevette hogy nézem őt elmosolyodott és a betont nézte. És egyszer csak...*-* megfogta a kezemet. Lenéztem az összekulcsolt kezünkre aztán pedig Joshra. Láttam hogy még mindig a földet nézi és el van pirulva.
Nem akartam túl hamar éreztetni  vele a dolgokat és amennyire bírtam eltávolodtam tőle és kiszabadítottam a kezemet a kezéből.
-Bocsi...nem akartam nyomulós lenni!-mondta.
-Semmi baj!-mondtam és rámosolyodtam.
Elmentünk a parkba és leültünk az egyik padra. Beszélgettünk egy kicsit.
Este 10kor csörgött a telefonom.
-Szia anyu! Bocsi!-suttogtam oda Joshnak, mire jelzett hogy 'semmi gáz!'.
-Mikor akarsz hazajönni?-kérdezte anyu.
-Ömm..nemsokára?!
-Jess...ha akarod maradhatsz a...ömm..hogy is hívják.?
-Josh!-mondtam.
-Jaa....igen! Aludhatsz Joshnál ha akarsz de ne legyen semmi...ugye tudod?!
-Persze! De nem hiszem hogy az anyjáék megengedik!-mondtam.
-Hát ha nincs kedved ottaludni vagy nem angedik akkor majd gyere jó?
-Persze! Szia anyu!
-Szia!
Letettem.
-Josh...-kezdtem.
-Nem baj!-mondta.
-Mi?!o_O
-Nem baj ha nálunk alszol.!-mondta mosolyogva.
-Okés! Köszi!-mondtam.
Még beszélgettünk egy kicsit de közben elindultunk Joshék háza felé.

4 megjegyzés: