2012. október 12., péntek

77. rész-Végre itthon! :)

Már este 8 óra volt, összepakoltunk és végre hazamehettünk! VÉGREEEE!!! A kicsi Jessnek is ideadták az iratait meg minden fontosat és Niall betekerte a kicsi de puha takaróval. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk hazafelé. Igaz hogy csak ma kellett bent lennem a kórházban de akkor is...hiányzott a házunk meg a többiek. Louis és Niall mostmár nem tűntek idegesnek. Abby, Danielle és Niall ott ültek hátul és nézték hogy alszik Jessica. Remélem sokat fog aludni. :D De megint elszóltam magamat... Szokás szerint. Jessica elkezdett sírni. Sőt.. inkább bömbölni. Látszott Niall-ön hogy összezavarodott és Louis sem tudott annyira koncentrálni a vezetésre. De szerencsére a lányok megoldották. Jessica újra aludt. Huhhh..
-Köszi csajok!-mondtam.
Ránéztem Louisra. Nagyon fáradt lehetett, de Niall méginkább. Mire hazaértünk már aludt. Louisnak egy ki kedve támadt szórakozni.
-Loui! Kérlek inkább ne!-mondtam.
Tudtam hogy ez nehéz nap volt nekik.
-Nyugi!! Nem lesz semmi baja!-mondta Louis.
Aztán meg suttogott valami olyasmit hogy 'Csak kiesik a kocsiból!'. Nem biztos de én így hallottam. Niall ült a bal oldalon, hátul.
-Louis! Kérlek!-mondtam halkan.
Hirtelen kinyitotta a kocsiajtót és Niall kizúgott belőle. Még szerencse hogy Daniellenél volt a baba mert ha Niallnél....húhaaa!! Akkor Louis...kaptál volna a seggedre!!! :D
De Niall annyira fáradt volt hogy nem kelt fel...még csak meg se moccant. Odamentem hozzá, nagy nehezen leguggoltam és megsimogattam a haját.
-Szivem! Kelj fel! Itthon vagyunk!-mondtam.
Niall csámcsogott egyet de nem moccant.
-Louis! Hozz egy kis chipset vagy valami kaját.!-kértem meg Louist.
Gyorsan hozott egy csomag chipset. Meglengettem Niall orra előtt.
-Chips?-kérdezte Niall és felkelt.
-Gyere szivem itthon vagyunk!-mondtam és megpusziltam az arcát.
Niall felkelt és segített nekem felállni.
-Köszi!-mondtam és belekaroltam.
Bementünk. Bent mindenki gratulált és kényeztették Jessicát. Leültem az egyik székre és Niall odajött hozzám.
-Kicsim!-kezdte.
-Miaz szivem?-kérdeztem.
Nem mondott semmit csak megfogta a kezemet és elindultunk a fürdő felé.
-Emm! Lécci...figyelnétek egy kicsit Jessre?-kérdeztem.
-Persze! Nagyon aranyos!-mondta és kacsintott.
-Köszi!
Bementünk a fürdőbe és Niall pár másodperc alatt már meztelen volt. Amikor láttam rajta hogy csak fürdeni akar én is elkezdtem vetkőzni. Együtt fürdöttünk aztán bementünk a hálószobába. Bella bejött és behozta Jessicát. Nem volt mást tenni felhúztam a pólómat mert Jessica már éhes volt. Szóval...megszoptattam. Aztán beletettem óvatosan a kiságyába és hamarosan el is aludt. Niall és én is fáradtan dőltünk le. Tudtuk hogy nem lesz könnyű de mi vállaltuk...hát legyen.

Hajnalban vagy 3szor keltünk fel Niallel mert ki kellett cserélni a pelust vagy éppen meg kellett szoptatni. Áhh... sok dolgot kell csinálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése