2012. október 7., vasárnap

72. rész-What the f*ck?! o_O

-Abby! Kérlek! Meg tudom magyarázni!-mondta Louis.
-NEMÉRDEKEL A MAGYARÁZKODÁSOD!-ordította Abby, miközben minden kezébe kerülő tárgyat Louis felé dobált.
-Abbahagynád a dobálózást és meghallgatnál végre?-kérdezte Louis, mostmár ő is ordítva.
-Nem! Minek hallgassalak meg?! Azért hogy megint csak kitalálj egy mesét és én meg bevegyem?! Na azt már nem!-üvöltött Abby és még mindig dobálózott.
Niall-el inkább besiettünk a szobánkba és elkezdtünk nézni egy filmet. A többiek elmentek valamerre. Jobban is tették. Arra gondoltunk, hogy talán nekünk is el kellene mennünk valamerre. A film úgyis unalmas volt..szóval kimentünk a focipályára. Vittünk egy labdát és innivalót.

*Abby szemszöge*
Minden azzal kezdődött hogy mindenki elment itthonról. Louis elment fürdeni és közben hallottam hogy jött egy SMS-e.
-Ki az?-kérdezte Loui.
Felkeltem és megnéztem.
-Eleanor!-mondtam.
-Mi?!-kérdezte Louis.
Nagyon idegesnek tűnt. Egyből elzárta a csapot és kiszaladt egy szál törülközőben.
-Miaz?! Miért vagy ennyire ideges?-kérdeztem.
Louis megnézte az SMS-ét.
-Végre!-mondta ki végül.
-Mi az hogy végre.?! És mégis miért ír neked SMS-t Eleanor?-kérdeztem és azt hittem felrobbanok.
Kikaptam a kezéből a telefonját és elolvastam.
-"Louis! Minden készen van! Gyere! Várlak! xxEl" /vagy lehetne XXL XD/
-Mivan?! Mit csináltok ti Eleanorral?! Találkozgattok?! Ezt nem hiszem el! Akkor ezért voltál ennyire ideges! Hogy meg ne lássam! Cöhhh... És így bízzak meg benned!-kifakadtam.
Nemsokára Dináék hazaértek és nem tudták hogy mi a bajom. Louissal még mindig veszekedtünk de mostmár mindent, ami a kezem közé került dobálni kezdtem.
Hamarosan Dináék megint elmentek. Gondolom nem tudták eltűrni azt az ordítozást amit mi lenyomtunk.
-Kérlek! Abby! Ne legyél ilyen makacs! Hallgass meg!-mondta Louis megint.
-Dehogy hallgatlak! Félek hogy a végén még beveszem amit mondasz.!-válaszoltam.
Nem hittem el hogy megcsal Eleanorral...mondjuk nem biztos hogy megcsal de találkozgatnak. Kiakadtam. Nem hittem el hogy én is ilyeneket mondok neki. Soha nem akartam hogy bármi galiba legyen köztünk...
-Abby!-ordította teljes erejéből.
-Hagyj!-mondtam.
Most éppen a konyhán keresztül veszekedtünk és amikor elegem lett a szövegeléséből, elővettem a tejszínhabot a hűtőből és rányomtam az arcára majdnem a hab felét.
-Ezt most miért kellett?!-kérdezte.
A tekintete....a tekintetében csak a tüzet láttam. Olyan volt mintha...nem is tudom...betelt a pohár nála. Louis közelebbjött, erősen megragadta a derekamat és rohadt erősen lesmárolt. A kezeit becsúsztatta a pólómon és iszonyatosan megmarkolta a melleimet. K*rv* hangosan nyögtem fel.
18
-Még mindig azt hiszed hogy megcsaltalak Eleanorral?-kérdezte.
-Nem tudom...
-De én téged szeretlek, szivem!-mondta.
Megcsókoltam és beletúrtam a hajába. 
-Csak van egy meglepetés amit én nem tudtam elintézni szóval rábíztam...-mondta.
-És mikor kapom meg?-kérdeztem kíváncsian.
-Holnap...vagy nemtudom!-mondta.
Elnevettem magamat. Nem is értem hogy hihettem azt hogy Loui megcsal, azzal a lánnyal akit igazából...mindegy!
Nemsokára hazaért mindenki és senki nem értette hogy miért van minden a földön. /pl. törött váza, a tejszínhab stb./
Rámosolyogtam Dinára és ő visszamosolygott. Szerintem értette hogy minden rendben. :D

*vissza a történethez*
Vicces volt a focipályán. :D Éppen edzést tartottak és Niall beállt hozzájuk. Az edzőjük nem vette észre csak akkor amikor játszottak egy kismeccset és nem tudta Niall-t sehova se tenni. Aztán észrevette hogy Niall-t még soha a büdös életben nem látta és megkergette. XD Niall meg csak futott és intett nekem is hogy fussak mert az az elmebeteg üldözi. Amikor már észrevettük hogy nem fut utánunk, megálltunk és leültünk.
-Te kis bolond manó!-mondtam nevetve és megcsókoltam.
Mikor kipihentük a futás fáradalmait felkeltünk és hazamentünk. Otthon, a kapunál találkoztunk a többiekkel és furcsa mód...nem volt semmi ordítozás. Gondoltam hogy vagy kibékültek vagy nincsenek itthon. Amikor beléptünk a házba, láttuk, hogy Abby és Louis éppen próbálnak rendet teremteni...nem túl sok sikerrel. 
Beszálltunk a takarításba és hamarosan kész is lettünk. Nagyon jó nap volt. :D /Hála istennek! :)/

4 megjegyzés:

  1. Áhháháááááá!!Imádlakk!!Teee-teee-te kis ír manó felesége!! :P
    Imádom ezt a részt!!*O* /ugyan miért??XDD/
    Kövit gyorsan!!
    Meglepiiii!! *-*
    Abby :D

    VálaszTörlés
  2. nagyoon jó lett :D Niall *----* . Hamar a köviit ;)

    VálaszTörlés
  3. :D köszönöm! ^^ és meglesz! :D

    VálaszTörlés