2012. október 3., szerda

69. rész-NEEEEEEEE!!!!

Reggel arra keltem hogy valaki dübörög az ajtón. Hirtelen rápillantottam az órámra. Jézusom! Ki lehet az hajnali 5kor?! o_O Felkaptam a köntösöm és kirohantam. Ügyetlenül elfordítottam a kulcsot a zárban és amikor megláttam kik állnak az ajtóban azt hittem csak túl korán van és képzelődök...Úgy láttam mintha....rendőrök lennének.
-Jóreggelt!-kezdték.-Elnézést hogy ilyen korán megzavarjuk és felébresztjük.
-Semmi baj..úgysem tudtam aludni.-válaszoltam.
-Ön Dina Turner?-kérdezte az egyik.
-Hát...a már átvettem a férjem nevét.
-Elnézést...akkor Dina...
-Horan. Dina Horan.-mondtam.
Az egyik bólintott a másiknak és belekezdett a mondókájába.
-Sajnálattal közlöm, de hajnalban elhunyt az unokatestvére. Bence Marks. Ugye az unokatestvére?
Mikor ezt meghallottam minden elsötétült. MICSODA?! Bence?! Egy millió kérdés volt bennem de nem tudtam megszólalni. Éreztem hogy hamarosan iszonyatos bőgésbe török ki.
-Istenem!....Bence.....-ezt a két szót tudtam kinyögni.
Sírni, sőt bőgni kezdtem és éppen térdre estem volna de a rendőrök megfogták a karomat és elkaptam. A sírásomra Niall és Bella felkeltek. Kijöttek és egyből elkezdtek kérdezősködni.
-Dina! Jól vagy szivem?-kérdezte Niall miközben a rendőrök elengedtek és átadtak Niall-nek.
Legszívesebben visszamondtam volna neki hogy "Igen teljesen csak éppen meghalt a legjobb és az imádott unokatesóm akit a világon mindenkinél jobban szerettem."
Még mindig csak bőgtem, Bella bement a többiekhez és mindenkit felkeltett. Kijöttek ők is. Emma, Bella, Abby és Danielle segítettek felállni és próbáltak megnyugtatni, addig a fiúk kint voltak és a rendőröket kérdezgették. Egy jó 20 perc múlva bejöttek ők is. Niall a fejét fogta, Louis pedig a haját dörzsölte.
-Ezt nem hiszem el!-suttogta Louis.
-Mit mondtak?-kérdezte Danielle.
-Azt hogy a halott testet bevitték a kórházba stb. meg hogy ma még be kellene mennünk hozzá.-mondta Niall még mindig a fejét fogva.
Nem akartam hallani amit mondtak.
-És mi okozta a balesetet? És mégis milyen baleset volt?!- kérdezte Bella.
-Amikor Eleanorral hazafelé tartottak, Eleanor vezette a kocsit és valami elterelte Eleanor figyelmét és amikor már észrevették a közeledő kamiont már késő volt.-mesélte Louis.
-Bencét az út szélén találták meg, feltéve hogy nem kötötte be magát.-mondta Harry.
-Az a kurva öv!-fakadtam ki még mindig sírva.
-Eleanor-nak eltört a lába és betört a feje.-mondta Liam.
Még mindig sírtam pedig már délelőtt 10 óra volt. Mondjuk...szerintem mindenki sírna ha az egyik rokona meghalna, főleg egy olyan rokon akit nem a rokonodnak tartasz hanem a világon a legeslegjobb barátodnak.
-Mehetünk!-mondtam még mindig sírva.
-Hova?!-kérdezte Niall értetlenkedve.
-A kórházba basszus!!!-kiakadtam...
-Jól van, bocs!-mondta Niall és lehajtotta a fejét.
Sajnáltam hogy leordítottam Niall-t de nagyon szomorú és ideges vagyok. Odamentem hozzá és megcsókoltam.
-Sajnálom!-mondtam, megborzoltam a haját és nyomtam egy puszit a homlokára.
-Te ne haragudj rám!-mondta és megfogta a kezemet.-Akkor mehetünk?
-Igen!-mondtam és lehajtottam a fejemet.
-Louis!-ordította Niall.-Gyere lécci!
Hallottam hogy Louis felveszi a kocsikulcsot.
-Hanyan leszünk?-kérdeztem.
-Hát...te, Niall, Abby és én!-mondta Loui.
-Jó!-válaszoltam.
Beültünk a kocsiba. Mi Niallel hátulra, Louisék pedig elölre. Niall utálja a biztonsági övet és nem nagyon szokta bekapcsolni. Ránéztem csak hogy lássam most bekapcsolta-e.
-Niall, lécci kapcsold be az övedet!-mondtam.
-De tudod hogy...-kezdte.
-Leszarom! Kapcsold be azt a kibaszott övet!-ordítottam.
Niall gyorsan bekapcsolta.

2 megjegyzés: