2012. október 5., péntek

70. rész-Az utolsó találkozás...

Odaértünk a kórházba és odamentünk a bejelentkezős csajszihoz.
-Jónapot! Bence Marks-ot szeretnénk...ömm...-kezdte Niall.
-Igen! A 393-as szoba mellett van a boncoló!-mondta a nő.
Nem akartam ezt hallani és megint könnyek keletkeztek a szememben. Elindultunk.
-389...390...391...392...393!! Megvan!-mondta Louis.
Bementünk a boncolóba és éppen bent volt a dokinő.
-Jónapot! Jöttünk hogy...ömm...-kezdte megint Niall.
-Igen! Melyikőjük a rokon?-kérdezte.
-Én!-emeltem fel a kezemet és próbáltam elfojtani a sírásomat.
-Rendben! Kérem a többiek hagyják el a termet!-mondta a nő.
-Szivem! Itt leszünk az ajtó előtt!-mondta Niall és elengedte a kezemet.
-Oké!-mondtam.
Kimentek.
-Jöjjön!-mondta a dokinő és elindult a szoba vége felé.
Követtem. Még mindig a könnyeimmel küszködtem.
-Készen áll?-kérdezte mikor odaértünk egy ágyhoz, amin Bence volt letakarva.
Bólintottam. A nő felemelte az anyagot és megláttam a kifehéredett unokatesómat.
-Szeretne egyedül lenni?-kérdezte.
Megint csak bólintottam.
-Jólvan! Akkor ha végzett jöjjön ki és megbeszélünk mindent!-mondta.
Kiment. Én pedig csak néztem Bencét és már nem tudtam tovább tartani, hogy ne bőgjem el magam. Kicsit lejjebb húztam a lepedőt és megfogtam Bence élettelen kezét.
-Jajj Bence! Úgy sajnálom! Ha nem mutatom meg neked Eleanort akkor még most is velünk lehetnél! Az egész az én hibám!-kifakadtam.-Sajnálom és tudod hogy bármit megtennék hogy még élj! Nagyon szerettelek, szeretlek és örökké szeretni foglak! Te voltál az aki mindig támogatott és soha nem tudtam eléggé megköszönni...és mostmár nem is tudom...Hiányzol! Már most! Nem hiszem el...!!! Inkább velem történt volna ez, minthogy veled! Én már elértem amit akartam! Van 4 remek lány akik a barátaim, ott van a 4 legjobb fiúbarátom...na és Niall. A legjobb dolog az életemben, ami csak történhetett.! A miénk a legjobb 'Love Story' a világon és feláldoznék mindent hogy te lehess most itt és én pedig ott fönt.! Szeretlek!
Fogtam még egy ideig a kezét aztán megpróbáltam lenyugodni, nem sok sikerrel...és kimentem. A doktornővel megbeszéltünk mindent: hogy mikor akarjuk a temetést lerendezni, hogy mikor vinnénk el Bencét és az ilyesmiket.
Nemsokára indultunk is haza. Megszerveztünk mindent amit kellett.
Koporsó:
Időpont:
2013. 03. 07.

Nem sok embert hívunk meg. Csak a legközelebbi rokonait és a legjobb barátait.

2 megjegyzés: