2012. október 13., szombat

80. rész-Mike

Reggel arra ébredtem hogy csöngetnek. Magamra tekertem a köntösömet és kicsoszogtam. Amikor megláttam Mikeot az ajtóban leesett az állam.
-Hali Mike!-köszöntem.
-Heló Mrs. Horan! Öm..elnézést hogy felkeltettem.-mondta Mike.
-Áhh..semmi baj! Úgyis nemsokára kelnem kellett volna!-mondtam mosolyogva.
Ő itt Mike.
Tudtam hogy Jessnek miért tetszik. Nem csak a külseje miatt. A belsője is nagyon tiszta. Kedves és megértő fiú.
-Szóval..mit szeretnél?-kérdeztem.
-Csak annyit szerettem volna hogy..öö..átadná az üzenetet Jessicának hogy ma buli lesz nálunk?
-Persze. És mikor?-kérdeztem.
-Hát...kb. jöjjön úgy...7-8 óra körül.
-Rendben! Átadom!
Becsuktam az ajtót és bementem a konyhába. Leültem az egyik székre és gondolkozni kezdtem. Nemsokára Jess is lejött.
-Szia kicsim! Jó korán ébredtél! Valami baj van?-kérdeztem.
-Szia anyu! Nem, semmi baj nincs csak nem tudtam tovább aludni!-mondta Jess.
-Képzeld itt volt Mike!
-És mit akart?
-Csak hogy ha van kedved akkor ma menj át hozzájuk 7-8 óra körül mert lesz egy jó kis buli!
-Az jó!-mondta Jess.-És ott lesz Sarah is?
-Nem tudom! Hát ha együtt vannak akkor gondolom igen!
Sarah...Mike csaja. Beképzelt kis ribanc és csak azért van Mikekal mert a suli focicsapatának a kapitánya. Cöhh... szánalmas a csaj... Meg kell hagyni szép, de se agya se érzése nincs.
Itt egy kép Sarahról.
-Akkor nem megyek!-jelentette ki Jess.
-Jajj kicsim! Attól még hogy ő ott lesz attól te még elmehetsz! Max. sunán rúgod és kész!-mondtam mire nevetni kezdett.
-Oké! Akkor elmegyek!-mondta nevetve.

*Jessica szemszöge*
Reggel miután felkeltem láttam hogy anyu ott ül a konyhában. Kicsit még zavart hogy Mikenak van barátnője de anya előtt megpróbáltam leplezni. Beszélgetni kezdtünk és kiderült hogy lesz egy buli ma este Mikenál. Nála mindig jó buli van. Imádok nála lenni de hogy most Sarah is ott lesz...és tudom hogy mi van kettőjük közt már nem is akarok menni. Fölösleges... Sarah gazdag..mondjuk mi sem panaszkodhatunk mert apu énekes és nagyon jól keres, anyu pedig... ő meg majdnem annyit keres mint apu. Mindegy. Anyu segített kicsit és mégis elmegyek a buliba. Nehogymár egy lotyó szúrja el a jó kedvemet..
Miután Lisa felkelt megmondtam neki hogy este buliba megyünk.

2 megjegyzés: