2012. október 7., vasárnap

73. rész-Próba cseresznye

Este, mindannyian kiültünk a kanapéra, rendeltünk 3 pizzát és beraktunk egy filmet. Éppen a film legizgalmasabb részénél voltunk és éppen csöngettek. Abby nem bírta tovább azt a sok vért és a levágott karokat, szemgolyókat stb. Inkább kiment és megnézte hogy ki lehet az.
-Jóestét! Ön rendelt pizzát?-kérdezte a pizza futár.
-Ömmm.. igen!-mondta Abby.-Mindjárt hozom a pénzt.!
Abby bejött.
-Dina!-ordította.
-Ott van az asztalon!-mondtam miközben a popcorn-t tömtem befele.
Abby elvette a pénztárcámat és kiment fizetni. Elvette a pizzákat. A filmnek pont vége lett és eldöntöttük hogy elkezdünk enni és közben beszélgetünk.
-Téma?-kérdeztem.
-Ö-ö-ö-ö!!-kezdte Harry.-Dina?! Fiú vagy lány gyereket szeretnél?
Sokkoltam.
-Harry!-förmedt rá Louis.
-Áú!-Harry felordított.
XD Vicces látvány volt. Niall meglökte Harry kezét /éppen könyökölt/ és kilökte a kezét Harold alól és így pofára esett. Elmosolyodtam és éreztem Niall tekintetét. Ránéztem és a kezét az enyémre csúsztatta.
-Hát...nem is tudom! Szerintem a fiúk hisztisebbek de a lányoknak viszont több az igényük a cuccokra stb. De mindegy! Ha muszáj lenne választani akkor lányt szeretnék!-mondtam neki mosolyogva.
Felnéztem és láttam hogy Niall is mosolyog. Megettük a pizzát és kettesével /Abby-Louis, Harry-Bella, Danielle-Liam, Emma-Zayn, Niall-Dina/ elmentünk fürdeni, aztán mindenki ment a saját szobájába.
Niall-el elkezdtünk beszélgetni.
-És tudod ahogy megyünk a cukrászdához...-kezdte Niall.
A többit már nem hallottam mert a száját bámultam, jelezvén hogy 'Hú bakker de meg akarlak csókolni!' és egyszer csak felriadtam.
-Ömm...Dina! Ömm... figyelsz?-kérdezte.
Nem válaszoltam.
-Mit nézel annyira?-kérdezte Niall mikor már észrevette hogy a száját néztem.
Megint nem válaszoltam csak néztem tovább a száját.
-Dina!-mondta Niall és nyögött egyet.
-Igen?-kérdeztem erőtlenül.
Még mindig ajkait néztem.
-Annyir.......-kezdte de befejezni nem tudta mert megcsókoltam.
Hosszú csókunk közben letepertem, én kerültem felülre. Kezeimet a pólója alá csúsztattam és simogatni kezdtem izmos hasát.
-Dina...-nyögött.-Biztos hogy akarod?
Válaszul megcsókoltam.
-Ahha.-mondta Niall.-De ugye gyereket nem?
Megcsókoltam.
-Biztos?
Megint megcsókoltam.
-Hát akkor...próba cseresznye!!-mondta és ő került felülre.
18
Niall fáradtan terült rám, betakartam magunkat és nemsokára elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése