2012. október 23., kedd

91. rész-Vásárlás...úgy kb...mindenkinek...:||

*Dina*
Itthon, mármint Daniéknél beszedtem a gyógyszereimet és lehuppantam az egyik puffra.
-Danielle! Eljönnél velem vásárolni?-kérdeztem.
-Persze de mit szeretnél venni?
-Hát...mindenkinek szeretnék venni valami kis cuccot.-mondtam.
-Ömmm..oké!-mondta.
Felöltöztünk és elindultunk a plázába. Boltról boltra járkáltunk míg megtaláltuk mindenkinek a tökéletes ajándékot.
Niallnek egy ezüst nyakláncot vettem egy ezüst N betűs medállal.
Jessicának egy magassarkút.
Abbynek egy memés bögrét.
Louisnak egy matróz sapkát.
Bellának egy füstölőt.
Harrynek egy nagyon szép karórát.
Daniellenek egy karkötőt.
Liamnek egy teknős szobrot.
Emmának egy parfümöt.
Zaynnek egy hamutartót.
Nem tudom hogy mennyire fog nekik tetszeni de azért remélem mindenkinek elnyeri majd a tetszését.
Danivel leültünk az egyik padra a plázában és beszélgetni kezdtünk. Aztán hirtelen előjöttek a régi emlékek és mindketten könnyezni kezdtünk.
-Na gyere! Menjünk...csináljunk fényképet.!-mondtam nevetve, miközben letöröltem a könnyeimet és bementünk a fényképezős fülkébe.
Meglettek a képek és sokat nevettünk. Aztán nemsokára elindultunk hazafelé.
-Tudod...én nem akarlak elveszíteni...-mondta Dan hazafelé.
-Tudod hogy én sem akarok itthagyni senkit! És nem is fogok! :)-mondtam mosolyogva és reménykedtem hogy igazam lesz.
Megálltunk és megöleltük egymást. Mindketten a könnyeinkkel küszködtünk aztán otthon leültünk beszélgetni és közben becsomagoltuk az ajándékokat. Persze...a Danielle és Liam ajándékát később csomagoltam be mert nem akartam hogy meglássa. :D

2 megjegyzés: