2012. október 8., hétfő

74. rész-Gyerekszoba

#8 és fél hónappal később#

-Óhh..ez itt tök cuki!-mondta Danielle.
-Igen szerintem is!-mondtam és hatalmas hasamat kezdtem simogatni.
Kislányunk lesz és éppen ruhákat és minden hasonlót vásároltunk.

             


      

-Oké! Ennyi elég! Már úgyis van otthon egy pár cucc! Gyorsan menjünk fizetni aztán go a festék bolt!-mondtam.
Kifizettem a cuccokat és mentünk tovább. Bementünk a festékes boltba és szétnéztünk.
-Hhhhh! Nekem az tetszik!-mondta Danielle és rámutatott egy babarózsaszín festékkel teli dobozra.
-Tényleg! Nagyon jól néz ki.! *-*-mondtam és megpróbáltam leemelni a vödröt. 
-Ohh!! Kérem! Hagyja csak! Majd én leveszem!-mondta az eladópasi és mivel látta hogy terhes vagyok levette nekem.
-Köszönöm!-mondtam és nyújtottam a kezemet a festék felé.
Átvettem és mentünk fizetni.
-Vigyek valamit?-kérdezte Dani.
-Hát...talán a festéket!-mondtam.
-Oké! Add csak!-mondta és elvette tőlem a dobozt.
-Köszi!
Nemsokára hazaértünk és a fiúk már elkezdték a pakolászást. Éppen a régi bútorokat pakolták ki az egyik kis szobából. 
-Mikor jönnek a cuccokért?-kérdeztem.
-Még délután!-mondta Niall, megsimogatta a hasam és megcsókolt.
Abby, Bella, Emma, Dan és én átöltöztünk olyan ruhába amiben lehet festeni. /szakadt régi fos XD/ Elővettük a festőhengereket és elkezdtük. Hamarosan jöttek a régi bútorokért és a fiúk kivitték nekik a cuccokat. Miután készen voltak, elvették a pénzt és bejöttek.
-Niall! Gyere kérlek!-mondtam.
-Igen?! Miaz édesem?-kérdezte.
Imádtam amikor becézgetett :3 *0*.
-Nem tudom megcsinálni a mennyezetet! Segítenél?
-Persze!-mondta.
Niall elkezdte festeni a plafont. Louis és Harry beosontak, belenyúltak a festékes vödörbe és benyúltak Abby és Bella pólója alá.
-Hhhhhhhh!!-hökkent meg Bella.
-Mi a ...?-értetlenkedett Abby.
-Te szemét!-mondták egyszerre a lányok.
Louis és Harry hátat fordítottak hogy pacsizhassanak, de ez nagyon nagy hiba volt. Abby és Bella összenéztek.
-Harry!-kezdte Bella.
-Louis!-mondta Abby.
A fiúk egyszerre fordultak meg és ekkor a lányok lehengerezték a fejüket. XD Érdekes volt.
Kicsit még civakodtak aztán készen lettünk. Vártunk egy ideig hogy megszáradjon a festék aztán a fiúk becipelték a bababútorokat. Nagyon vicces volt ahogy Emma direkt zaklatta őket hogy ne úgy tegyék hanem a másik irányba aztán mégse. :'D A fiúk már nagyon idegesek voltak mert nehéz volt a cucc, de aztán letették egy helyre és nem érdekelte őket hogy mit mond Emm.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon édes!!!
    Imádom ezt a részt!!:3
    Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!! :3 *-*

    VálaszTörlés
  2. ugye még nem akarod befejeznine merd abba hagyni :D köviit ^-^

    VálaszTörlés
  3. :DDDD köszi!!! ^^ és nem hagyom abba nyugi Laura!! :D

    VálaszTörlés
  4. Mikor hozod a köviit.? *------------*

    VálaszTörlés
  5. öööömm.. ma vagy holnap! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maaaaa *-*
      Holnap nem leszek itthon -.-"

      Törlés
    2. ma már nem tudok hozni sorry! de holnap én is elfoglalt vagyok szóval vagy holnap délután amikor hazaérek egyből 2 rész vagy este 1-2 talán! nem igérek semmit!

      Törlés