2012. október 29., hétfő

97. rész- Levelek és ajándékok

*szellem Dina*
Sírva ment mindenki Danielle-ék háza felé. Danielle és Liam most akarta odaadni a leveleket és az ajándékokat a többieknek.

*Danielle*
-Figyeljetek! Szeretnék adni nektek valamit! Dina mondta, hogyha nem lenne itt velünk akkor ezeket adjam oda. Niall! Itt a te csomagod!-mondtam és átadtam Niallnek a cuccokat.
Niall felolvasta a levelét és kinyitotta a kis dobozkáját. Meglátta a nyakláncot és egyből feltette a nyakára. Sírt...mindenki sírt. Jessica nem olvasta el a levelét, de neki is nagyon tetszett az ajándék.
Aztán Abby következett.

Kinyitotta a dobozát és elmosolyodott. Kivette belőle a bögrét és egyből öntött magának teát.
A többieknek is nagyon tetszett az ajándék de már nem olvastuk fel a leveleket, mert mindenki csak sírt és sírt.
Hamarosan mindenki hazament és mi Liammel csak ültünk, néztünk és könnyeztünk. Nagyon megviselt mindenkit.

*Niall*
Összetörtem. Zaklatott vagyok és össze vagyok zavarodva.
-Miért neki kellett meghalnia?-gondoltam.
Útközben hazafelé arra gondoltam hogy milyen jó is volt együtt és hogy milyen szép emlékeink voltak együtt. Aztán otthon lefeküdtem a mostmár csak az én ágyamba és zokogni kezdtem.

*Abby*
Nagyon szomorú voltam. Sírtam, sőt...bömböltem. Amikor hazaértünk a régi, közös, kedvenc számunkat kezdtem el hallgatni. Dinával imádtuk ezt a számot. Mindig elérzékenyültünk. Ledőltem az ágyra, Louis pedig mellém. Együtt sírtunk. Ő már nagyjából lenyugodott de én...nem tudtam... Louis próbált vigasztalni, de ez a tevékenysége értelmét vesztette.

*Dina*
Mindenki csak sírt és sírt de hirtelen....

4 megjegyzés:

  1. Az normális,hogy már sírok?? :( Ez a legelső blog amit életemben elkezdtem olvasni,és nagyon imádom!! Fél év se telt el,mióta elkezdtem olvasni,de már a szívemhez nőtt! És most,hogy ezeket a részeket olvasom,már szinte bőgök :'( De amúgy nagyon jó. :) <33

    VálaszTörlés
  2. :) köszönöm :D imádlak! :) <3 tudod...ez nagyon sokat jelent!!:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már tudom :) én is imádlak,és a blogot is <33 mindig ez lesz a kedvencem,és ha vége van,akkor elölről kezdem!mert nagyon jó! ;) <33

      Törlés