2012. október 18., csütörtök

85. rész-Ottalvás Joshnál

*Jess szemszöge*
Hamarosan odaértünk Joshékhoz és bementünk.
-Ömm...mindjárt jövök! Érezd otthon magad!-mondta Josh.
-Okés!-mondtam és leültem a nappaliba.
Vártam egy kicsit de Josh hamar visszajött.
-Hol voltál?-kérdeztem.
-Csak odafent az emeleten!-mondta.
-Ahhaa...:D-mosolyogva néztem rá.
Ő visszamosolygott.
-Szeretnél nézni valami filmet?-kérdezte.
-Hát...nekem 8.
Josh bekapcsolta a tv-t és néztük az egyik versenyes műsort, a Kihívás-Az exek háborúját. Vicces és imádom ezt a műsort.
Miután vége lett jött a Pasikódex.
-Akarod ezt nézni?-kérdezte Josh.
-Hát...ja.! Szeretnék többet megtudni a pasikról!-mondtam egy kacér mosollyal az arcomon.
-Mondjak egy pár dolgot?-kérdezte.
-Nekem 8.
Kikapcsolta a tv-t.
-Egy fiú...személy szerint én...szeretem egy lány kezét fogni. Szeretek egy lánnyal ölelkezni. A szenvedélyes és lassú csókokat szeretem.-mondta és egyre csak közelített aztán megcsókolt.
Nagyon jó volt de eszembe jutott a szabály!!! Tehát óvatosan ellöktem magamtól.
-Bocsi...de ez most nem megy!-mondtam.
-Persze..ja..semmi baj! Én bocs!-mondta és lenézett.
Kicsit sajnáltam de tudtam hogy semmi jó nem jönne ki belőle.
-Ömm...szeretnél fürdeni?-kérdezte.
Ekkora szar kérdést...XD
-Aha..
-Gyere!-mondta és felmentünk az emeletre.
Bementem a fürdőbe, Josh pedig hozott nekem egy pólót és egy boxert. Érdekes...de legalább tiszta. Megfürdöttem és felöltöztem. Kimentem és láttam hogy Josh épp fekszik az ágyán. Mikor meglátott elmosolyodott.
-Gyere! A nővérem régi szobájában fogsz aludni!-mondta és bevezetett egy szobába.
-A nővéred most hol van?-kérdeztem.
-Ömm..Amerikában....Asszem!-mondta.
Kemény... biztos jó testvér lehet ha nem biztos abban hogy a testvére hol lakik most. XD
Ledobtam magam az ágyra és elgondolkodtam.
-Hát...akkor jóéjt! Gyere át nyugodtan ha valami gáz van.-mondta.
-Okés! Jóéjt!
Becsukta maga mögött az ajtót és hallottam hogy becsukódik az ő ajtaja is. Nem értettem hogy miért nem akart velem aludni...érdekes!
Felkeltem és átmentem Josh-hoz.
-Te mit csinálsz?-kérdezte.
Befeküdtem mellé és betakartam magam a takarójával. Éreztem hogy Josh átölelte a derekamat. Felé fordultam és a keze még mindig a derekamon volt.
-Tudod..Jess...én..ömm...-dadogta de megcsókoltam.
-Szeretlek!-mondtam.
Elmosolyodott. Közelebb csúszott de leállítottam. Elmeséltem neki hogy mi a helyzet, hogy még szűz vagyok és hogy nem szeretnék még senkivel sem közösülni.
Nemsokára..Josh elaludt, nyomtam egy puszit a fejére és elaludtam én is.

4 megjegyzés:

  1. Imádooom!!*-* gyorsan köviiit;)):D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó :DD teljesen beleélem magam a történetbe...ha szomorú rész van akkor kajak elsírom magam :$ xdd na de m1...gyorsan kövit!! :D

    VálaszTörlés